چگونه می توانید موسیقی در بهبود بهره وری و تمرکز ؟

عکس: شاتر ما می دانیم که موسیقی می تواند یک تفاوت بزرگ به خلق و خوی اما آنچه در مورد بهره وری ؟ گرگ Aiello از

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399

عکس: شاتر

ما می دانیم که موسیقی می تواند یک تفاوت بزرگ به خلق و خوی اما آنچه در مورد بهره وری ؟ گرگ Aiello از PRS توضیح می دهد که چه نوع موسیقی هستند به احتمال زیاد به بهترین کار در وضعیت خاص خود اعم از کار از خانه و یا در یک جامعه فاصله گرفته ،

رفتن در مورد روز خود را به روز زندگی شما بیش از احتمال زیاد به چوب مورد علاقه خود را و لیست پخش در پس زمینه. این که آیا شما در ماشین هستید در ورزشگاه و یا نشستن در میز خود را مورد علاقه خود هنرمند است که بدون شک نگه داشتن شما شرکت خود را از طریق بلندگو. اما آیا تا به حال متوقف به در نظر گرفتن چگونه به موسیقی شما گوش دادن به مؤثر است مغز شما ؟

ایده این است که موسیقی می تواند کمک به بهره وری در محل کار است که به عنوان جدید به عنوان بسیاری ممکن است تصور کنید. راه بازگشت در سال 1940 بی بی سی راه اندازی دو بار در روز روز هفته برنامه های رادیو موسیقی در حالی که شما کار می کنند طراحی شده برای افزایش کارگران کارخانه' بهره وری. نشان می دهد ثابت آنقدر محبوب است که در حالی که حتی یک سوم نسخه برنامه پخش بعد در شب و به طور خاص در کارگران شیفت شب. در مجموع این طرح برای فرار باور نکردنی 27 سال در نهایت اینکه بازنشسته در سال 1967.

چه نوع ایدز بهره وری ؟

وجود دارد هیچ پاسخ روشنی به چه نوع از موسیقی, آرشیو شما کمک می کند تا برای حفظ تمرکز: آنچه که شما گوش دادن به واقعا باید اداره می شود آنچه در آن است که شما در حال انجام است.

انجام, روشن, کارهای تکراری اغلب می تواند دنیوی اما گوش دادن به موسیقی می توانید این نوع از کارهای لذت بخش تر است. گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود باعث می شود مغز خود را به انتشار دوپامین که باعث بهبود خلق و خوی خود را و کاهش استرس و اضطراب است. اما چگونه خلق و خوی خود را تحت تاثیر قرار دهد تمرکز خود را?

من و کار من موسیقی

مایکل جانسون, بنیانگذار جانسون بانک استودیو طراحی: 'ما باید موسیقی در تمام طول روز در استودیو. متصل کردن هدفون در دلسرد شده است. من نمی توانم گوش دادن به موسیقی با شعر اگر من نوشتن کلمات ... اما وقتی تکمیل یک کار که در آن مقدار زیادی از تفکر خلاق مورد نیاز است این تیم تمایل دارد به مانند metronomic موسیقی مانند یک رقص آهنگ; مکانیکی برادران که نوع از چیزی.

'چپ به دستگاه های خود من تمایل به رفتن برای, مینیمالیستی, مدرن, کلاسیک: فیلیپ گلاس استیو رایش جان آدامز ... این ذهن, موسیقی, اگر من گیر برای یک ایده خوب پس از آن گوش دادن به مدرن و کلاسیک بر روی یک قطار می گویند همیشه کار می کند. بار دیگر در طول روند کار من می خواهم اجازه دهید به چیزی بیشتر jazzy شستن بیش از من مثل Pat Metheny.

"ما به طور کامل دموکراتیک در استودیو مگر اینکه کسی رانده شده اند ، اما اگر آن کسی که تولد آنها می توانید بر روی آنچه که آنها می خواهم.

"من تا به حال برخی از طراحان ایم که به نام برخی از آنچه که من گوش دادن به "بالابر موسیقی". اما آن وجود دارد به عنوان یک همراه و همدم و کمک می کند تا فرایند خلاق است. من کار می تواند با گفتن شوستاکوویچ ، من می خواهم که برای متوقف کردن و گوش دادن.'

تام مدیر روابط عمومی: "در حالی که من ژانرهای مورد علاقه را باید راک خبرگزاری مستقل, من تمایل به پیدا کردن خودم در حال پریشان در موسیقی با شعر است. بنابراین در حالی که من کار من اغلب گوش دادن به چیزی بی کلام. برخی از تسکین دهنده پیانو توسط Einaudi یا Yiruma یا یک بخش, الهام بخش, فیلم, نمره فیلم, هانس زیمر همیشه پایین می رود یک درمان است.'

آدم روزنامه نگار: "من بسیار کاتولیک در سلیقه من. اگر آن را مدرن پاپ من به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به پریشان و تحریک شده. اما اگر برخی از خوب های موسیقی جاز در حال پخش است آن را کمک می کند تا خلق و خوی و بهره وری. اما گاهی اوقات آن را خیلی خوب من را مجبور به توقف کار و تمرکز تمام توجه من در آن – به خصوص اگر نا آشنا.'

کروناویروس و نیروی کار خود را وبینار: شروع به کار بازگشت سفر – ملاحظات و چالش ها

این دانش مشترک است که شرایط مانند اضطراب و افسردگی می تواند باعث رفتارهای مانند تعویق که مانع توانایی خود را برای روشن شدن حجم کار خود را. بودن در یک روحیه ی خوب به این معنی است که شما به احتمال زیاد قادر به ماندن در مسیر و همه چیز انجام می شود.

شما فکر می کنم که گوش دادن به موسیقی است که پمپ شما خواهد بود زمانی که شما در حال غوطه ور در یک کار خلاق, اما این همیشه مورد نیست. به جای گوش دادن به موسیقی کلاسیک در حالی که شما در حال انجام همهجانبه کار می توانید دریافت آب خلاق خود را جریان با هیچ شعر به اشک شما را از اعماق غلظت.

آشنایی بهتر است برای تمرکز

هنگامی که شما به دنبال برای رسیدن به عمق کار خود را برای مدت زمان طولانی گوش دادن به آهنگ های آشنا می تواند کمک به شما اقامت متمرکز برای طولانی تر است. چرا که مناطق خاص در مغز است که بهبود غلظت فعال هستند که ما گوش دادن به موسیقی است که ما می دانیم و نه از چیزی که نا آشنا. بنابراین گوش دادن به آهنگ ها شنیده اید و بیش از بیش است یک ایده خوب زمانی که شما واقعا می خواهید برای دریافت در این منطقه.

ناآشنا آهنگ ها همچنین می تواند یک انحراف برای برخی از مردم: زمانی که مغز شما را به شنیدن آن را بیشتر, تلاش برای گوش دادن. چسبیده به رادیو های مورد علاقه خود ایستگاه آلبوم یا لیست پخش می تواند بهترین راه برای استفاده از موسیقی برای کمک به شما در تمرکز بر روی یک ناآشنا دقیق کار.

استفاده از موسیقی برای ایجاد یک محیط کاری مثبت

وجود دارد هیچ انکار که یک خوش بین لیست پخش می توانید حتی بیشتر از وظیفه دنیوی لذت بخش تر, بنابراین همین حالا دست کم گرفتن قدرت از پخش موسیقی در محل کار وقتی که می آید به تقویت روحیه کارکنان. اگر شما در محیط کاری مانند یک دفتر پخش موسیقی است که هر کس می تواند لذت ببرید واقعا می تواند در افزایش انرژی در اتاق می شود و نیروی محرکه در طول روز است.

اگر شما در یک فضای عمومی مانند خرده فروشی و یا مهمان نوازی, موسیقی محیط می تواند تاثیر بسیار زیادی در چگونه هر دو تیم خود و مشتریان خود را احساس و رفتار می کنند. پابلو, بکن بکن, از بنیانگذاران Caffè Nero, می گوید که او می بیند ارزش این هر روز: "من فکر می کنم مردم تشخیص دهند که ما موسیقی نیست موسیقی پس زمینه آن را خیلی بیشتر از آن... بعد در شب ما بازی خیلی بیشتر خوش بین موسیقی هنگامی که کارکنان در حال پاکسازی چرا که این باعث می شود آنها احساس خوب است. در صبح قبل از مشتریان دریافت وجود دارد ما را امتحان کنید و بازی چیزی که بیشتر خوش بین و همچنین هنگامی که کارکنان در حال رفتن در صبح است."

گوش دادن به موسیقی به وضوح کلی اثر مثبت بر تمرکز و بهره وری است که چرا بسیاری از ما با تکیه بر آن برای دریافت از طریق روز کاری. پس, دفعه بعد که شما احساس کمتر از انگیزه در کار یک دقیقه به توجه به صداهای اطراف شما – اگر موسیقی نیست و از ویژگی های آن می تواند حلقه گم شده.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن