چگونه منابع انسانی کمک کرد راه اندازی بریستول را بیمه خدمات درمانی بیمارستان بلبل

Andrea جوان, مدیر اجرایی, شمال بریستول NHS Trust در سخنرانی خود در افتتاحیه بریستول بیمارستان بلبل در ماه آوری

توسط AKHSHIJNEWS در 15 اردیبهشت 1399

Andrea جوان, مدیر اجرایی, شمال بریستول NHS Trust در سخنرانی خود در افتتاحیه بریستول بیمارستان بلبل در ماه آوریل است. عکس: بن Birchall/PA سیم/PA تصاویر

همه HR تیم تا به حال به افزایش به چالش های جدید در هفته های گذشته اما HR تیم در دفاع تجهیزات و پشتیبانی بخشی از وزارت دفاع رفته مایل اضافی – پشتیبانی از مجموعه ای از بیمه خدمات درمانی بیمارستان بلبل در بریستول. پرسنل امروز صحبت می کند به معاون مدیر منابع انسانی کتی Sloggett.

Coronavirus مستند دوره مشغول بوده است یکی برای بسیاری از متخصصان منابع انسانی اما کتی Sloggett و همکاران او شده اند و نزدیک به خط مقدم از بسیاری از.

Sloggett است معاون مدیر منابع انسانی در دفاع تجهیزات و پشتیبانی (د&S) یک قرار دادی تجارت نهاد از وزارت دفاع انجام تدارکات و حمایت از همه چیز از "جوراب به هواپیمای حامل" برای بریتانیا نیروهای مسلح.

د&S کارکنان شامل مدیران پروژه لجستیک و تدارکات حرفه ای و حدود 8000 کارکنان مستقر در وزارت دفاع را در ابی وود سایت در نزدیکی بریستول. وجود دارد همچنین حدود 3000 سایر کارکنان بر اساس جاهای دیگر در انگلستان و در سراسر جهان از جمله حدود 1500 خدمت پرسنل نظامی است.

در کنار برخورد با چالش های تجهیز هزاران نفر از کارکنان خود به کار از راه دور تیم HR در د&S نیز حمایت از بریستول را بیمه خدمات درمانی بیمارستان بلبل که راه اندازی شده است در یک مرکز کنفرانس در دانشگاه غرب انگلستان به صومعه چوب سایت.

"بدیهی است که افتتاح بیمارستان درگیر عظیم انسانی بسیج, به طوری که آنها با نزدیک شدن به ما برای کمک به مدیریت پروژه استخدام و onboarding" او توضیح می دهد. شده اند وجود دارد 17 د&S کارمندان حمایت از بلبل تنظیم تا پس از عید پاک – نه از منابع انسانی و هشت از شرکت راه حل های تیم.

آماده برای کمک به

سرهنگ Ashleigh Boreham به تازگی با تمجید از سهم نیروهای مسلح و وزارت دفاع دیگر کارکنان به coronavirus تلاش است و به نام برنامه ریزی و ساخت و ساز از هفت بلبل بیمارستان در سراسر انگلستان و ولز "بزرگترین ماموریت نظامی".

این است در منعکس چگونه د&S کارمندان را به شدت می افزاید: Sloggett. "ما خواسته برای داوطلبان سراسر نیروی کار که خواهد بود خوشحال به کار در Covid پاسخ. هر گونه درخواست برای پشتیبانی ترياژ شده برای دیدن اگر ما می تواند کمک کند و اینکه آیا ما می توانیم ارائه ما در برابر دفاع اولویت است." و همچنین حمایت از بيمارستان کارکنان بخش شده اند کمک در تهیه هواکش و PPE.

جولی اردن معاون مدیر منابع انسانی برای بیمه خدمات درمانی بیمارستان بلبل بریستول شده است خوشحال با حمایت از کارکنان در ابی وود. "تخصص خود و شور و شوق شده اند ارزشمند در کمک به ما برای رسیدن به جایی که ما امروز آماده برای مراقبت از بیماران مبتلا به کروناویروس اگر ما نیاز دارد," او می گوید.

یکی از اولویت های بسیج داوطلبان و کلید کارگران در د&S شده است که تضمین میکند که اطلاعات به روز است. در کنار بلبل حمایت از کارگران تعدادی از کارکنان نیاز به لحاظ جسمی در سایت به دلیل ماهیت کار خود را. "ما تا به حال برای شناسایی که ما کلید کارگران و مسئله آنها را با حروف به طوری که آنها قادر به سفر. اما در غیر این صورت حدود 90-95 ٪ از نیروی کار ما بوده و قادر به کار از خانه می گوید:" Sloggett.

بحران پاسخ

بخش تنظیم دقیق کار ابتکار عمل حدود دو و نیم سال پیش برای فعال کردن کارکنان به کار از خانه در صورت نیاز, اما این تا به حال به ramped تا در عرض چند روز با آن بخش مرتب سازی اضافی امن ارتباطات خطوط به سازمان و منابع انسانی و زیرساخت های تیم تضمین این که کسانی که تنظیمات مورد نیاز – مانند تطبیقی صندلی – تا به حال چه آنها مورد نیاز است.

تیم HR تعبیه شده است در پاسخ به بحران تیم. ارشد تیم را نگه می دارد در تماس روزانه از طریق تماس که در آن تمرکز است شروع به حرکت از مدیریت بحران به کسب و کار از سرگیری. "این احساس به عنوان اینکه ما در حال صحبت کردن بیشتر از همیشه" او می افزاید. نیز وجود دارد یک جلسه توجیهی روزانه به کارکنان از مدیر عامل شرکت (از جمله ویدیو selfies) و از آنجا که بسیاری از مسائل را تحت پوشش تمرکز بر روی افراد تیم HR تغذیه شده به آن را به عنوان به خوبی. یک لیست از سوالات متداول برای کارکنان به طور مداوم در به روز با تغییرات موقت ساخته شده به هدایت و سیاست.

یکی از چیزهایی است که کمک کرده است که گسترش دسترسی به منابع انسانی پورتال – معمولا تنها به مدیران – به همه کارکنان. این خدمات از راه دور به کمک خوراک پرسش و پاسخ و تم ها و کاهش نسبت واکنشی نمایش داده شد HR برای مقابله با.

ما تلاش کردیم که به تصرف چه کار کرده است به طوری که ما از دست دادن نیست که ما به عنوان رزومه کاری به جدید طبیعی""

به عنوان شده است در مورد بسیاری از HR توابع رفاه تبدیل شده است یک افزایش تمرکز در طول هفته های اخیر و د&S ارائه مقدار زیادی از اضافی پشتیبانی می کند. Sloggett می گوید: "مردم در حال حاضر شروع به احساس فشار از داشتن شده است در صفحه اصلی برای یک دوره طولانی از زمان. همه ما در حال تلاش برای انطباق و یادگیری مهارت های جدید. ما در حال تشویق کسانی که در حال تلاش برای صحبت کردن اگر آنها پیدا کردن آن دشوار است."

140-قوی HR تیم است و طبعا نیز احساس فشار با حجم کار افزایش قابل توجهی در شش هفته گذشته. "آن شده است همه گیر اما ما در حال حاضر به دنبال کسب و کار سرگیری و درس آموخته ایم" او می افزاید.

"من فکر می کنم وجود داشته است برخی از عناصر مانند بیشتر توانمندسازی; توانایی ما برای بسیج کارکنان ما به کار از خانه, بنابراین ما تلاش کردیم که به تصرف چه کار کرده است به طوری که ما از دست دادن نیست که ما به عنوان رزومه به،"

پاسخ کارکنان به بحران کمک کرده است تا شناسایی برخی از آینده استعداد. "این تست برای هر جنبه ای از این سازمان وجود دارد اما قطعا مثبت," او می گوید.

شهرت

"ما قادر به نشان دادن تاثیر منابع انسانی می تواند داشته باشد – ما شهرت افزایش یافته است که ما توانسته ایم به سرعت واکنش نشان می دهند به آنچه که مردم ما نیاز و همچنین ارائه پشتیبانی خارجی."

"HR تیم ایستاد و تمايل به شمارش در هر مرحله از راه. منابع انسانی گرایش به فکر برای بهداشت یا معاملاتي چیزهایی که ما انجام دهند اما توانایی ما برای ایستادن در یک بحران به وضوح به عنوان آنجا که ممکن است بپرسید این سوالات که نیاز به مطرح و رانندگی بسیاری از جدید طبیعی " دستور کار است. من باور دارم که د&S پاسخ به Covid است که به خوبی در تراز وسط قرار دارد به دفاع هدف حفاظت از بریتانیا, مردم, سرزمین,, ارزش ها و منافع است."

Sir Simon Bollom مدیر عامل شرکت د&S موافق است. او می گوید: "ما قابلیت این است که ما مردم و ما تیم HR پاسخ بسیار خوبی به بحران با همکاری فعالانه و در سرعت پرداختن به مسائل تجدید نظر در سیاست ها و راهنمایی هایی که فرود آمد زمانی که آنها مورد نیاز است.

"آنها بوده است و انعطاف پذیر و کاملا بسته به اولویت های کسب و کار از طریق بحران با یک برابر چشم در حصول اطمینان از طبیعی منابع انسانی کسب و کار است نگهداری می شود. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی برای رسیدن به عنوان ما در حال حاضر به نوبه خود توجه ما را به برنامه ریزی برای پست-مستند recovery اما پاسخ اولیه شده است بسیار عالی است."

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن