چه جدید در عناوین شغلی آشکار تغییر اساسی در سلامت فکر

عکس: شاتر

افزایش فرصت های شغلی جدید نقش یک شاخص از تحولات سریع است که کسب و کار در حال انجام به عنوان آنها در انطباق با جهانی که در آن coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر یک واقعیت از زندگی می نویسد نیک متیوز.

با سازمان به دنبال حفظ کارکنان انگیزه و تندرستی به عنوان مستند کاسته است و پایان کردند بيشترین ناظران از منابع انسانی حرفه ای پیش بینی افزایش جدید نقش های شغلی که یک بار شده اند بی سابقه: مدیر از راه دور تجربه رئیس تندرستی افسر و رفاه و انعطاف پذیری مدیران فقط برخی از نقش های جدید در حال خلق شدن. در ضمن آگاه معتقد است که 10 سال آینده را ببینید ظهور نقش از جمله کار-از-صفحه اصلی تسهیل و حواس پرتی پیشگیری از مربی.

در نگاه اول این تغییر پژواک مدیریت تغییر از یک دهه پیش هنگامی که یک قایق تحول محور نقش ظاهر شد. شرکت ها سعی کردم همیشه با موفقیت را در آغوش چه شد و سپس اینترنت 2.0 و استقراض از تولید ناب نشان می دهد چالاک تر روش کار.

به عنوان کسب و کار و نهادهای عمومی reallocate منابع قرار دادن آنها به طور قابل توجهی بیشتر تاکید در به دنبال پس از خود مردم و سلامت”

بنابراین امروز رادیکال جدید نقش کار فقط بخشی از جدید عادی است ؟ چشم نواز و راه را برای شرکت به نشان می دهد آنها در حال بدست گرفتن این بیماری همه گیر به طور جدی ؟ و یا وجود دارد دیگر دلایل ؟ و می تواند به کارکنان در واقع بهره مندی از تفکر جدید در نقش ها و مسئولیت ها – و یا بهره برداری از آن میان به چالش کشیدن بار برای شرکت ؟

اولین دلیل برای افزایش آمار توصيفی (یا آنچه که ممکن است قبلا تلقی شده است عجیب و غریب) عنوان شغلی است که آنها نشان دهنده یک پاسخ به بحران بی سابقه: سازمان’ عزم راسخ برای رسیدن به و حمایت از کارکنان خود را – که در بسیاری از موارد خواسته شده به تغییر هسته ای خود را وظایف شغلی کار در خانه و یا furloughed. به عنوان کسب و کار و نهادهای عمومی reallocate منابع قرار دادن آنها به طور قابل توجهی بیشتر تاکید در به دنبال پس از خود مردم و تندرستی خود را.

تحقیقات نشان می دهد که خوشحال کارکنان متصل به شرکت خود را بهتر انجام دهد; LSE مرکز عملکرد اقتصادی جمع آوری داده ها از 339 مطالعات مربوط به 1.8 میلیون نفر در سال 2019 نشان دهنده این است که مثبت کارکنان سلامت است که مربوط به عملکرد سازمانی. بحران کنونی’ اثرات مضر می تواند به رهبران بیشتر با فشار دادن دلایل برای ترویج سلامت: در یک بررسی اخیر از قرنطينه’ اثرات روانی برخی از مطالعات نشان می دهد که محدودیت باعث مشکلاتی از قبیل اختلال عاطفی و در برخی موارد حتی ممکن است منجر به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) تشخیص.

دومین راننده بیشتر تندرستی-متمرکز و یا بیانی عنوان شغلی است که نیاز به تغییرات فیزیکی در محل کار نزدیک تحت کنترل مدیریت در یک حرکت یادآور شرکت انتصاب رئیس خطر افسران پس از 2008-10 سقوط مالی. Covid-19 به این معنی است که محیط کار بهداشت و تجاری املاک و مستغلات خواهد شد در هیئت مدیره-سطح تمرکز برای آینده قابل پیش بینی. چه اتفاقی می افتد زمانی که یک واکسن در دسترس است – چه نقشی خواهد سازمانهای بازی در واکسیناسیون کارکنان خود را?

نشانه ظهور رئیس تندرستی افسران گرفتن یک نقش برجسته در تعریف دفتر/املاک و مستغلات استراتژی به جای COO/CFO و یا درگیر در واکسیناسیون فرزندتان از زنجیره تامین به تازگی به عنوان نشان داده شده توسط آمازون – به جدید تعیین ساعت کاری برای کارمندان و ترکیب پیچیدگی تغییر مدرسه در منزل و مراقبت-دادن مسئولیت. به همین ترتیب خوش آمدید ظهور و افزایش شهرت از رئیس تنوع افسرتضمین این که محل کار هستند عادلانه تر با طراحی و همچنین نظارت موثر تر عمل از مدیریت ارشد اجرایی تخته در تنوع سهام و ورود استراتژی در پی سیاه و سفید زندگی مهم مبارزه است.

بسیاری از اعضای تیم لذت می برد یک کیفیت بهتر زندگی و بهره وری در طول مستند در مقایسه با presenteeism و تخلیه رفت و آمد آنها را تحمل قبل از”

دلیل سوم مسلما شده است تحت الشعاع قرار توسط همه گیر انتخابات و مبارزه با تروریسم در اروپا. امروز رمان نقش های شغلی منعکس کننده تغییر عامل شرکت سازه های معنابخش که دپارتمان توابع تعریف شده اند در سال های اخیر توسط اتصال بهتر و آسان برای استفاده از SaaS (نرم افزار به عنوان یک سرویس) راه حل ها و برنامه های جدید مبتنی بر ابزارهای کسب و کار. و به عنوان انگلستان شرکت به طور فزاینده ای مدیریت حجم کار از طریق صاف یا مدولار مدیریت ساختار و يکپارچه واحدهای کسب و کار ما در حال دیدن نقش های چنین به عنوان مدیر از راه دور تجربه به منظور حمایت حقوقی واجد شرایط توزیع و برون سپاری تیم در سراسر سایت های مختلف.

در خدمات مبتنی بر اقتصاد, شرکت های در حال آلوده کردن شکاف میان فیزیکی و مجازی در محل کار و یا لغو آن در دسترس نباشد. یکی از بزرگترین شرکت های توزیع در طراحی فضای نزدیک به 900 کارکنان از راه دور در سراسر 28 کشور. شرکت مدیر شادی مردم است وظیفه تضمین این که همه کارکنان احساس ارزش حمایت و متصل به این شرکت حتی با وجود اینکه هیچ فیزیکی دفاتر.

اما امروز با وجود افزایش تمرکز در تندرستی و بیشتر انعطاف پذیر ساختارهای سازمانی که تقاضا تازه HR تفکر این نوآوری هنوز هم ممکن است به اندازه کافی برای مدیریت ارشد سازمان خود را حفظ بالاترین نمایشی کارکنان.

چرا که پس از جرم furloughing و اجرا خانه کار ما هنوز هم به احتمال زیاد برای دیدن سازمانها دریافت درخواست برای افزایش پرداخت یا ترتیب کار از کارکنان.

بسیاری از اعضای تیم لذت می برد یک کیفیت بهتر زندگی و بهره وری در طول مستند در مقایسه با presenteeism و تخلیه رفت و آمد آنها را تحمل قبل از. پس از ماه ها فشار و کارکنان ممکن است به دنبال جبران بهتر و یا به کار به طور کامل از راه دور در یک محل از انتخاب خود و یا هیچ عملی دلیل تغییر شغل.

ما بازگشت به کار نظرسنجی از شرکت های انجام شده از ماه مه تا ژوئن این سال داشت و روشن تقسیم بین سازمان’ نگرانی برای کارکنان و آنچه می توان بر روی زمین است.

در حالی که کارکنان به رتبه های بسیار بالا برای شرکت رهبران تمرکز بر کارکنان سلامت در بحران و به شدت بر این باور بودند که مدیران خط واقعا مراقبت برای آنها کارکنان بودند با این وجود بسیار کمتر احتمال دارد به توافق برسند که کار خود را تقویت کننده و یا که آنها می تواند انجام آنچه آنها می خواستند ترین روز.

امروز توصیفی عناوین شغلی فاش شرکت نگرانی عمیق برای کارکنان تندرستی و تمایل به نگه داشتن آنها را درگیر با اهداف سازمانی. اما سوال این است که آیا این قابل توجه و تمرکز بر رفاه می تواند با موفقیت تحویل در امروز منحصر به فرد تلاش شرایط.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز

مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im