چگونه (نه) به انجام زندگی می کنند جریان کمدی در میان همه گیر

خنده, کمک, که جریان مارس 4, تا به حال بالقوه به یک پدیده فرهنگی. با یک ستاره نکردم ترکیب بیش از 80-لیست کمدین

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399

خنده, کمک, که جریان مارس 4, تا به حال بالقوه به یک پدیده فرهنگی. با یک ستاره نکردم ترکیب بیش از 80-لیست کمدین و یک لیست قابل توجه از حامیان مالی — اعم از کمدی مرکزی به آمازون — هشت دقیقه زوم-صفحه livestream حال گیری از wildly محبوب کمدی رویداد. آن را حداقل کمی موفق به عنوان یک بشردوستانه سرمایه گذاری, جمع آوری بیش از 300 ، 000 $برای up-and-coming کمیک مبارزه به کتاب نشان می دهد در میان اجتماعی فاصله شیوه با توجه به COVID-19 یا رمان coronavirus.

اما با وجود آن کمدی بالقوه و منطقی چشمگیر اهدای مسافت خنده کمک واقعی ارزش سرگرمی چپ بسیار به دلخواه. تعدادی از معمولی لباس کمیک پیوست رویداد به ظاهر آمادگی; دیگران بودند به طرز محسوسی ناراحت کننده با پلت فرم و برخی به سادگی خود را صرف مجموعه ای کامل درخواست برای کمک های مالی بدون یک آماده شوخی است. از فراموش شدنی به خسته کننده به کاملا بی دست و پا تعداد بسیار کمی از کمیک به نظر می رسید به آمار نمرات خود را در محدود مجازی مجموعه.

زمینه محتوای موضوع چیزی بود که palpably ناراحت کننده در مورد این رویداد فرم. بین نوظهور آشنایی زوم رابط و بی پایان صفوف خانواده-نام کمدین خنده کمک ویترین آن مشهور صف یکی غیر عادی بود. در این ساعت برای اولین بار به تنهایی جریان نمایش یک لرزان طب نمایش "دشمنی خانواده" میزبان استیو هاروی گاراژ خود به خود اما خشک درس پخت و پز از "آخرین کمیک ایستاده" قهرمان Iliza Shlesinger و ضعیف گام semistaged بحث بین "جامعه" ستاره Joel McHale و Ken Jeong. اگر چه در عمل به نظر می رسید به بهبود به عنوان جریان رفت در خنده و کمک هرگز موفق به لرزش عجیبی حس اطفاء شهوت با نگاه. شاید خنده کمک مزمن حد وسط ریشه حداقل در بخشی از این ناراحتی به وجود آمد که از دیدن ستاره بیرون از خود را حرفه ای نمایشی نور و عجیب و غریب براندازی وضعیت مشهور خود را که منجر به.

مرکزی برای ساخت حس از این "parasocial ارتباط" است که در آن یک حزب است و انگیزه برای سرمایه گذاری عاطفی در دیگر حتی اگر آنها هرگز شخصا تعامل. این دلیل که چرا یک نشان می دهد طرفداران ممکن است رشد متصل به درگیر ستاره زندگی خصوصی و به همین دلیل بسیاری احساس می کنید شخصا خیانت زمانی که افراد مشهور و آنها را تحسین اعمال در راه آنها را تایید نمی کند. این روابط نه لزوما مخرب — در واقع این همدلی یکی از مرکزی دلیل خنده کمک و شبیه افراد مشهور, محور, انسان دوستی, کمپین کار می کنند. اما parasocial روابط نیاز به برخی از عمدی فاصله بین افراد مشهور و فن. این فاصله ای که اجازه می دهد تا یک برای حفظ نام تجاری خود را در حالی که به طور همزمان منجر به یک زندگی واقعی به افتراق شخصی از حرفه ای اجازه می دهد آنها را به کشت بسیار خاص داده است.

کمدین هستند به خصوص تظاهرات از این. اگر چه آنها تقریبا همیشه به اشتراک گذاری عناصر زندگی شخصی خود به عنوان یک کشتی که می خندد آنها این کار را در فضای کنترل شده از یک عملکرد. حتی صمیمی ترین اطلاعاتی است که یک کمدین افشا در این فضا می شود بخشی از هویت حرفه ای خود را به پایان استخراج یک واکنش از مخاطبان است. این است که می گویند که انجام این کار است به نحوی ingenuine یا دستکاری اما همه از خنده کمک کاستی ها نشان می دهد که تفکیک این فاصله بین شخصی و حرفه ای.

وقتی آدم کونوور معروف به فصاحت و طنز آمیز رد کردن محبوب تصورات غلط ناشیانه خندید کردن روی چوب جونیور پرده سوء تفاهم در مورد coronavirus آدم که "خرابه همه چیز" قابل ملاحظه بود جدا از آدم است که "در حال حاضر خود quarantining." زمانی که Howie Mandel به طور تصادفی خاموش خود را در زوم تماس در حالی که معرفی آشنایان خود را, ما به یاد زمانی که ما همین بود. و زمانی که برت Kreischer با هیجان صحبت در مورد زمان او فرصت از دست رفته برای دیدار با آدام سندلر (با ارائه سندلر به وضوح به یاد حادثه) ما یادآور شد که این کمدین نیز کمدی طرفداران ایمنی نیست به دستتون درد نکنه وقتی متوجه می شوند که رابطه خود را با یک قهرمان است همچنین parasocial. این لحظات تمام شد نشت در غیر این صورت مهر و موم شده ساخت و ساز از عملکرد زمانی که عناصر شخصی به طور غیر منتظره ای بلد به حرفه ای.

هیچ یک از این گفتگو در نظر گرفته شده است برای کاستن از خنده کمک بشردوستانه به اهداف و یا نشان می دهد که اقتصاد در توقف خود در انزوا است و اساسا ناسازگار با پخش کمدی. به جای آن یک تظاهرات از چه کلید parasocial رابطه موفق کمدی عملکرد. به عنوان یک نقطه قابل توجه از مقایسه, مارس 11 قسمت از "شنبه شب زنده" تبدیل همه چه خنده کمک تلاش به نقاط relatable همبستگی-ساختمان کمدی. در حالی که خنده کمک دنیوی اتاق نشیمن مکان های پریشان از ساخت و ساز از عملکرد خود پیت دیویدسون از "SNL" به طور فعال برخوردی خشن روبرو سرگرم کننده در این ایده از خود quarantining در حالی که زندگی خود را زیر زمین. که در آن دست و پا زوم بر اساس ویژگی های خطا detracted از خنده کمک فرم "SNL" آگاهانه مشتق طنز از تداخل زوم بر اساس جلسات.

تفاوت در رویکرد بین خنده کمک و "SNL" ظریف اما مشخص: به جای اینکه نادیده گرفته و این اجتناب ناپذیر نشت در عملکرد اذعان دارند و آگاهانه ساخته شده تمرکز مرکزی شوخی است. "SNL" در نتیجه جلوگیری از ناراحتی های ایجاد شده از زندگی شخصی خونریزی به حرفه ای توسط عمدا پاک کردن تفاوت. "شنبه شب زنده" ثابت می کند وجود دارد مقدار زیادی از مواد را می توان در قرنطینه به محدودیت های مقدار زیادی سوخت برای ساختمان parasocial کمدی مشترک تجربه اقامت در خانه سفارشات. کمدین فقط باید بدانید از کجا و چگونه برای پیدا کردن آن.

تماس با زیتون گرایمز در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب