چگونه روابط عمومی است, حلقه مفقوده در استخدام رسانه

جیمز گره مدیر عامل Harpswood کارفرما روابط عمومی سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنسیت و تنوع فرهنگ محیط کار.

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399

جیمز گره مدیر عامل Harpswood کارفرما روابط عمومی

سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنسیت و تنوع فرهنگ محیط کار. راه کارفرمایان برقراری ارتباط در مورد این مسائل مهم تر از همیشه. جیمز گره مدیر عامل Harpswood کارفرما PR, مذاکرات به پرسنل امروز در مورد چگونگی ارتباطات خوب به نفع کارفرما نام تجاری.

"آنها می گویند که نه؟" یکی از یک روزنامه نگار اولین درس این است که به آنچه که مردم می گویند در ارزش اسمی. این سخت گیری از سرمقاله فرایند متمایز است که یک مقاله از تبلیغات.

جیمز گره دارای تجربه دست اول از این فرایند است. با 16 سال به عنوان یک روزنامه نگار در, اخبار فارسی از جمله یک دوره به عنوان رئیس اخبار در خورشید او را صرف بیشتر از چهار سال در حال اجرا کارآفرینان و تیم کسب و کار در روابط عمومی آژانس PHA ،

"شما می توانید بحث در مورد کارفرما نام تجاری خود را از طریق رسانه های اجتماعی از طریق تبلیغات پرداخت می شود اما روابط عمومی این است که این عنصر از دست رفته" او می گوید. "من فکر می کنم آن را مانند یک عنصر قدرتمند به دلیل آن را به شما می دهد اعتبار شخص ثالث.

"اگر شما در حال صحبت کردن در مورد چیزهایی که در خود رسانه های اجتماعی وجود دارد که یک عنصر از "خوب, شما می گویند که در مورد خودتان'. آنچه روابط عمومی به شما می دهد این واقعیت است که شما پرسش شده است توسط یک روزنامه نگار شده است وجود دارد برخی از سخت گیری های اعمال شده به این ادعای خود را تست شده اند, نگاه, تجزیه و تحلیل و با مشاوره مناسب و آماده سازی – وجود دارد یک نتیجه مثبت در رسانه ها در مورد آن."

راه اندازی این ماه Harpswood کارفرما روابط عمومی انگلستان برای اولین بار اختصاص داده شده کارفرما نام تجاری آژانس روابط عمومی است و یک سرمایه گذاری مشترک با مردم ارتباطات سازمان Blackbridge ، در میان خدمات ارائه می دهد در حال کمک به ارتباط مشتریان کارفرمای خود ارزش گزاره (EVP) آموزش HR سخنران و ارائه بحران و مدیریت شهرت.

مشتریان خود پشتیبانی می شوند در سپردن "به دست آورده رسانه" برای استخدام مبارزات و کارفرما اخبار مانند جابجایی و یا ادغام.

فرهنگ کسب و کار

"اگر شما می توانید به جای جالب داستان اخبار در مورد استعداد جاذبه کمپین با یک نشریه است که در حال خواندن بالقوه استعداد و یا بر روی یک پادکست یا رادیو نشان می دهد که آنها در حال گوش دادن به و یا تلویزیون نشان می دهد آنها در حال تماشای آن را یکی دیگر از راه های رسیدن به آنها" توضیح می دهد که گره. "کسانی که پیام ها از همه قوی تر برای داشتن آمده که از طریق شخص ثالث متوسط."

Harpwood خدمات شامل EVP تقویت و کارفرما نام تجاری آموزش برای مدیران ارشد. "برخی از مدیران یا رهبران ارشد زمانی که آنها در حال مصاحبه واقعا نمی لمسی در فرهنگ کسب و کار و شما قطعا یک حس آنهایی که در آن فرهنگ کسب و کار در واقع به معنی چیزی برای آنها است."

یک مثال خوب برای نشان دادن آنچه شما کسب و کار است همه چیز در مورد اخیر مشخصات لوئیس اوشی, مدیر عامل شرکت Confused.com در مستقل است. اوشی بود به شدت باردار هنگامی که او را برای اعمال نقش دو سال پیش; از آن پس او دو برابر شده و سود رسیده معیار £1bn درآمد.

"همه چیز در آن مصاحبه شد و بر اطراف فرهنگ کسب و کار" توضیح می دهد که گره. "او گفت: به رسمیت شناختن کارمندان بسیار مهم است به او – نه فقط از نظر مالی اما pats در پشت; ارتباط خوب است برای او مهم است. اگر شما از خواندن آن مصاحبه و شما فکر کردن در مورد پیوستن به اشتباه شما را به آنها پیوست فردا.

"در حالی که برای کسب و کارهای دیگر آن را در مورد خط پایین و بازده سهامداران, اما اگر شما می توانید صحبت های خوبی در مورد نام تجاری کارفرمای شما به عنوان یکی از رهبران ارشد که به ایجاد یک تفاوت بزرگ در اطراف که جذب کسب و کار خود و می گوید:" Clench.

گرفتن گرفتن در تنوع

تنوع و شمول دستور کار این که آیا آن را چگونه شما ارتباط برقرار تفاوت های ظریف در پشت یک مسابقۀ و یا چگونه شما خودتان را جذاب کارفرما به طیف متنوعی از پس زمینه نیز غنی درز برای روابط عمومی خوب, هیچ کمتر از کلیشه ای "رنگ پریده نر و کهنه" بخش حقوقی.

بسیاری از شرکت های حقوقی بسیار فعال در D&I, در حالی که دیگران به نظر می رسد به انجام و پیشرفت است به طور گسترده ای تلقی کند. وکلای مقررات خودگردان آخرین دور از تنوع پژوهش در سال 2019 در بر داشت که در حالی که 49 درصد از وکلا بودند در شریک سطح که نسبت کاهش یافت و به 33٪. شرکت های بزرگتر تمایل به بزرگتر اختلاف میان این دو چهره است.

برای قومیت تعدادی از وکلا و شناسایی به عنوان سیاه آسیایی یا اقلیت قومی بود 21 درصد در مقایسه با 13 درصد از کل نیروی کار بریتانیا. بر خلاف مشخصات برای زنان وجود دارد که تفاوت کمی با ارشد در میان بام وکلا: 21 درصد از وکلاء بودند بام در مقایسه با 22 درصد از همکاران.

آنچه روابط عمومی به شما می دهد این واقعیت است که شما پرسش شده است توسط یک روزنامه نگار شده است وجود دارد برخی از سخت گیری های اعمال شده به این ادعای خود را تست شده اند, نگاه, تجزیه و تحلیل و با مشاوره مناسب و آماده سازی – وجود دارد یک نتیجه مثبت در رسانه ها در مورد آن" – جیمز Clench, Harpswood کارفرما روابط عمومی

بزرگترین شرکت (50 یا بیشتر همکاران) منطقه دارای بالاترین جمعیت تعداد بام همکاران – تنها 8 درصد است. این در تضاد با یک شریک شرکت های که در آن 36 درصد از همکاران از یک بام پس زمینه.

"وجود دارد یک مزیت بزرگ به شرکت های حقوقی که واقعا گرفتن در D&I می گوید:" Clench. "برخی در حال انجام است اما آن پایین می آید به بودن tokenistic. این به معنی دار و آن را به طور مداوم روند را تشویق می کند که حق مردم به تقاضای خود را به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن نیروی کار است که منعکس کننده جامعه است.

"روابط عمومی می تواند ارتباط برقرار کند که اما آن را به در حال اجرا از طریق کسب و کار در وهله اول و آن را به طور جدی و به معنای. اگر آن نمی باشد و مردم را از طریق دیدن یک tokenistic رویکرد مستقیم به دور است."

برای مدیران منابع انسانی در بخش حقوقی و فراتر از آن است که در حال تلاش برای فشار D&I از بالا دستور کار گره می گوید: "استدلال باید مبتنی بر شواهد و مدارک باید با برنده شدن در این روز است. شما نیاز به نگاه در تحقیقات و نگاهی به کسب و کار است که در آغوش تنوع و نشان داده اند که نتایج مثبت از آن و وجود دارد مقدار زیادی از مطالعات وجود دارد که نشان می دهد که.

"به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه نشان داده و به عنوان جنسیتی پرداخت بحث نشان داده است این چیزها هستند و نه دور و نه باید آنها. اگر کسب و کار صورت نمی تا به آنها در حال رفتن به آنهایی که بر روی اندام."

یک مورد در نقطه,

مسائلی که کارفرمایان تجربه اغلب می تواند به اشتراک گذاشته شود به عنوان خبری است که با حق و ارتباطات می تواند به نفع مبارزات انتخاباتی. یک مثال بود و آب رودخانه تیمز در ماه گذشته که به دست آورده متعدد اینچ ستون هنگامی که آن را تغییر "مردانه-کد" عبارت از یک آگهی برای یک فاضلاب آثار تکنسین.

ابزار مشترک خود تجربه یک ابزار زبان است که تشخیص مخفی مفاهیم کلمات مانند "رقابتی", "اعتماد به نفس" و "قهرمان". پس از آن تغییر و تبلیغ شامل عباراتی مانند "ما خوش آمدید افرادی که می خواهید به یادگیری و بازیکنان تیم" آن را دیدم بسیاری از متقاضیان افزایش فقط از 8% به 46%.

این مطالعات موردی مانند این (Harpswood بود و نه درگیر در تامس آب داستان) که گره می گوید ارزشمند هستند. در حالی که دوباره جمله بندی آگهی برای دستیابی به نتایج بهتر است که جدید نیست او را توصیف آن به عنوان قطعه بزرگ از کارفرما روابط عمومی. "آن رفت و در زمان های مستقل و شایعات" او می گوید.

"این یک مطالعه موردی از آنجا که آن را کاملا افراطی – آن را بسیار unglamorous محیط زیست اما آنها تا به حال هنوز موفق به جذب زنان وجود دارد. آن را به خوبی کار می کرد به عنوان یک قطعه و این نشان می دهد چه خوب و کارفرما روابط عمومی می تواند انجام دهد."

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن