چگونه بزرگ مستند زندگی را نجات داد

توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد نظر Jun 3 سا

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399
توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Jun 3 سال 2020 (IPS) - از آنجا که COVID-19 شیوع بیماری شد و برای اولین بار منتشر شده در ووهان چین در اواخر ماه دسامبر 2019 بیماری گسترش یافته است به بیش از 200 کشور و منطقه. در صورت عدم وجود واکسن و یا درمان موثر دولت ها در سراسر جهان باید در پاسخ با اجرای بی سابقه مهار و اقدامات کاهش—بزرگ مستند. این به نوبه خود در کوتاه مدت زیان های اقتصادی و کاهش جهانی فعالیت های اقتصادی دیده نمی شود پس از رکود بزرگ. آیا کار می کند ؟

تجزیه و تحلیل ما بر اساس یک جهانی نمونه نشان می دهد که مهار اقدامات با کاهش تحرک شده اند بسیار موثر در تراز وسط قرار دارد "همه گیر منحنی." برای مثال دقیق مهار اقدامات در جای خود قرار داده در نیوزیلند—محدودیت در مجامع و رویدادهای عمومی اجرا هنگامی که موارد در تک رقمی و پس از مدرسه و محل کار و بسته شدن و همچنین به عنوان اقامت در خانه سفارشات فقط چند روز بعد—به احتمال زیاد به کاهش تعداد مرگ و میر بیش از 90 درصد نسبت به پایه بدون مهار اقدامات است. به عبارت دیگر نتایج نشان می دهد که در یک کشور مانند نیوزیلند تعداد تایید COVID-19 مرگ و میر شده اند که حداقل ده برابر بزرگتر از در غیاب دقیق مهار اقدامات است.

اعتبار: صندوق بین المللی پول

مداخله زودهنگام و مهار اندازه گیری به عنوان تعداد روز آن را در زمان یک کشور برای اجرای مهار اقدامات پس از شیوع قابل توجهی—بهداشت عمومی زمان پاسخ در اپیدمیولوژی lingo—نقش مهمی در مسطح منحنی. کشورهایی مانند ویتنام که سریع تر برای قرار دادن در محل مهار اقدامات شاهد کاهش میانگین تعداد عفونت و مرگ و میر ناشی از 95 و 98 درصد بود. این به نوبه خود پایه و اساس رشد در میان مدت.

اعتبار: صندوق بین المللی پول

اثر مهار اقدامات نیز متنوع بسته به تغییرات در کشور و خصوصیات اجتماعی. اثرات بودند قوی تر در کشورهایی که آب و هوای سرد در طول شیوع بیماری های تولید بالاتر عفونت نرخ که در آن جمعیت بود و از این رو بیشتر در معرض خطر عفونت است. از سوی دیگر داشتن یک قوی نظام سلامت و کاهش تراکم جمعیت افزایش اثر مهار و استراتژی کاهش ساخت آنها را آسان تر به پیاده سازی و اجرا. چگونه جامعه مدنی در پاسخ به قانونی محدودیت اهمیت نیز هست. کشورهایی که مستند اقدامات منجر به کمتر تحرک و در نتیجه بیشتر اجتماعی فاصله دیدم بیشتر کاهش در تعداد COVID-19 عفونت و مرگ و میر.

اعتبار: صندوق بین المللی پول

در نهایت ما به بررسی این که آیا این اثر مهار متفاوت در سراسر انواع اندازه گیری. بسیاری از این اقدامات معرفی شدند به طور همزمان به عنوان بخشی از پاسخ این کشور برای محدود کردن گسترش ویروس و آن را به چالش کشیدن برای شناسایی این اقدام موثر. با این وجود نتایج ما نشان می دهد که در حالی که تمام اقدامات کمک کرده اند به طور قابل توجهی کاهش تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر stay-at-home سفارشات به نظر می رسد شده اند نسبتا بیشتر موثر است.

ما تجربی برآورد ارائه مناسب ارزیابی از علی اثر مهار سیاست عفونت و مرگ و میر به ما آسایش که عالی مستند با وجود آن enormous کوتاه مدت اقتصادی هزینه ها را نجات داده و صدها هزار نفر از زندگی است. در نهایت این دوره از جهانی بحران بهداشتی و سرنوشت اقتصاد جهانی در حال جدانشدنی در هم تنیده مبارزه با این بیماری همه گیر است که یک ضرورت برای اقتصاد به دوباره بجای اول برگشتن.

Pragyan Deb است یک اقتصاددان در صندوق بین المللی پول, استراتژی, سیاست و نقد و بررسی بخش. Davide Furceri است معاون رئیس بخش در صندوق بین المللی پول گروه پژوهشی. Jonathan D. Ostry است معاون صندوق بین المللی پول در آسیا و اقیانوس آرام بخش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب