چگونه بیش از حد نوشتن: یک کپی سردبیر بالا 3 نوشتن peeves حیوان خانگی

به عنوان یک ویرایشگر کپی و انگلیسی اصلی من خواندن بسیاری از مردم نوشتن. من کشف سبک نوشتن است که من واقعا لذت ب

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399

به عنوان یک ویرایشگر کپی و انگلیسی اصلی من خواندن بسیاری از مردم نوشتن. من کشف سبک نوشتن است که من واقعا لذت بردن از, و من کشف کرده ایم مجموعه ای کامل از نوشتن peeves حیوان خانگی. بنابراین اگر شما در تمام علاقه مند به شنیدن من بیهوده گویی در مورد دستور زبان در اینجا من سه نارضایتی!

اجرای احکام

اجرا-در جملات طولانی و بی پایان و بی معنی و حمل آنها معنی ندارد چون وقتی چیزی rambles و در هر و همه معنی یا هدف آن جمله بود که در آغاز در حال حاضر گم شده است در عین حال بسیاری از مردم اصرار بر نوشتن در اجرای احکام و یا آنها کاملا بی اعتنا به این واقعیت که من درک نمی کنم چرا که اجازه می دهد تا واقعی آن است که سخت به توجه است که حکم خود را می سازد هیچ حس پس از یک نقطه خاص — و من فقط اینجا نشسته با خودم فکر "چگونه می تواند شما را متوجه آنچه شما انجام می دهند و این مضحک است."

آیا شما ببینید که چگونه آزار دهنده بود که به عنوان خوانده شده ؟ اجرای احکام یکی از کسانی که هیچ-nos در نوشتن. آنها تند و دستوری ابزار آن را مانند به صورت اختیاری با استفاده از آکسفورد کاما.

هنگامی که شما در حال نوشتن چیزی است که شما باید به بازخوانی کار خود را 100 برابر کنید و مطمئن شوید که همه چیز را جریان. کوتاه حکم ،

استفاده بیش از حد از اصطلاحنامه

Joey: آنها گرم و خوب مردم با قلب.
چندلر: و این شد "آنها مرطوب, سکس ساحلی انسانهای هوشمند با اندازه کامل آئورت پمپ؟"
"دوستان" فصل 10 قسمت 5

اوه جوی. انتخاب کلمه همیشه مهم است و وجود دارد بدون شک در مورد آن است. تبدیل به یک اصطلاحنامه زمانی که شما نمی تواند فکر می کنم از کلمه حق است چیزی برای شرمنده. من بالا بکشد آنلاین اصطلاحنامه هر بار که من نوشتن اما وجود دارد چنین چیزی به عنوان دور شدن خود را با استفاده از اصطلاحنامه.

شما رفتن بیش از حد دو نشستن بیش از خود اگر این یکی را خسته نمی کند شما

اجازه دهید فقط می توانید این مستقیم; لطفا ترکیب این ،

خود را: مورد استفاده برای توصیف چیزی که متعلق به شما
شما: انقباض "شما"

به: یک حرف اضافه استفاده می شود برای شروع یک گزاره عبارت یا مصدر
دو: یک عدد
بیش از حد: یک قید به معنی "هم" یا "بیش از حد"

وجود دارد: یک قید معنی "/در آن محل"
خود را: ملکی از "آنها"
آنها: انقباض "و " آنها"

به هر حال من امیدوارم که این لیست را صدا نمی کند بیش از حد مغرور چون من گناه این اشتباه بیش از حد. که گفت:, اگر, لطفا بهترین خود را انجام دهید نه به این خطا اگر شما می خواهید به نگه داشتن خود را مزاحم دستور زبان nerd دوستان در زندگی شما!

تماس با ایزابل Jonson در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب