چگونه خواهد COVID-19 زنان را تحت تاثیر قرار کارآفرینان ؟

آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, جنس, عناوین سلامت نظر قبل از همه گیر حمایت و catalysing زنان کارآفرینی یک

توسط AKHSHIJNEWS در 30 تیر 1399
آسیا-اقیانوس آرام, اقتصاد و تجارت, جنس, عناوین سلامت

نظر

Four reasons why the pandemic will disproportionately affect women entrepreneurs, and three things we can do about it.

قبل از همه گیر حمایت و catalysing زنان کارآفرینی یک موضوع است که به دست آوردن کشش در سراسر واسطه سازمان ها و شرکت های سرمایه گذاری. تصویر حسن نیت ارائه میدهد: شارلوت اندرسون

بنگلور, کارناتاکا, هند در ژوئیه 19 2020 (IPS) - دو سال پیش Aarti شروع یک کسب و کار کوچک فروش صنایع دستی سنتی آنلاین, حمایت از صنعتگران مستقر در روستایی در کارناتاکا. پس از یک مرحله اولیه از مبارزه او تا به حال یک جریان ثابت از دستور شد و به دنبال تهیه و تولید تجهیزات و مقیاس تاثیر کسب و کار خود را با حمایت بیشتر استعداد های محلی.

این همه آمد به توقف سنگ زنی در ماه مارس سال 2020 است. همه گیر و پس از آن مستند به معنای محدودیت های شدید در سفر و کسب و کار. Aarti جدید تجهیزات نمی تواند تحویل داده می شود و او تا به حال هیچ راهی برای حرکت او موجود موجودی.

در طول تاریخ آن بوده است مستند که بحران اقتصادی گسترش نابرابری های موجود برای زنان در سراسر کلیدی جنبه های مانند دسترسی به بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و امور مالی

او به آرامی از طریق سوزاندن او را پس انداز و مطمئن نیستید در مورد چگونه او را ادامه خواهد داد به ارائه درآمد اولیه به کارکنان و صنعتگران. علاوه بر این او در قوانین نقل مکان کرده بود با خانواده اش که به معنای او در حال حاضر فوق العاده, مراقبت, مسئولیت.

متاسفانه Aarti داستان منحصر به فرد نیست. 2020 علائم 25 سال پس از تصویب اعلامیه پکن و پلت فرم برای اقدام پس از اعلام پیشرفته ترین طرح برای پیشبرد حقوق زنان. با وجود این سال که گذشت از این داستان همچنان به واقعیت برای بسیاری از زنان شاغل به ویژه زنان کارآفرین که تا به حال برای مقابله با قابل تغییر در شیوه زندگی در پی گیر هر دو شخصی و حرفه ای.

ما هیچ غریبه ای به این واقعیت است که زنان به طور نامتناسبی تحت تاثیر طول بحران. زنان را تا درصد بیشتری از مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارگران—حرفه که نمایندگان به طور فزاینده ای در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر.

در طول تاریخ آن بوده است مستند که بحران اقتصادی گسترش نابرابری های موجود برای زنان در سراسر کلیدی جنبه های مانند دسترسی به بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و امور مالی. نزدیک به 40 درصد از زنان در دستمزد اشتغال برآورد شده برای عدم دسترسی به حمایت های اجتماعی مکانیسم. در بخش های اجتماعی شده اند وجود دارد چند مقاله و آموزشی آنلاین در دو ماه گذشته که به نور آورده که چگونه همه گیر و مستند به تشدید نابرابری جنسیتی در سراسر هیئت مدیره.

آیا این تاثیر گسترش به زنان کارآفرینان ؟ شواهد اولیه نشان می دهد که این کار را به طور نامتناسبی.

عوامل تأثیر زنان کارآفرین

1. افزایش مراقبت های پرداخت نشده کار

یک در چهار نفر از کارآفرینان مورد مطالعه توسط WeConnect بین المللی اظهار داشت که افزایش مراقبت از خواسته های قرار داده شده بر روی آنها با خانواده های جسمی فاصله گرفته و محدود به خانه های خود را کاهش زمان صرف آنها در کسب و کار خود را. این نباید به عنوان یک شگفتی آمده چون در اکثر جهانی, جنوب, اکثر مسئولیت ها در صفحه اصلی به طور سنتی شده است به عهده زنان است.

با خدمات پشتیبانی مانند داخلی کمک کند و مهدکودک امکانات نیز نهفته بودن با توجه به همه گیر زنان مانند Aarti در حال حاضر نیاز به شانه افزایش داخلی حجم کار در علاوه بر این به تلاش برای نگه داشتن کسب و کار خود را شناور.

2. نامتناسب تعادل جنسیتی در بخش های آسیب دیده

کوچک و در حال رشد کسب و کار (SGBs) قطعا یکی از سخت ترین ضربه بخش در طول بیماری همه گیر. نزدیک به 40 درصد از SGBs در بازارهای در حال ظهور هستند و خیره در شکست بالقوه در آینده نیمی از سال است.

آخرین تخمین از ششمین سرشماری اقتصادی نشان می دهد که 13.8 درصد از موسسات متعلق به زنان اکثریت که microenterprises و خود تامین می شود. اما بسیاری از این زنان در رهبری کسب و کار در بخش های مانند گردشگری و آموزش و پرورش و زیبایی که همچنین آنهایی که بیشتر تحت تاثیر قرار با توجه به جدید جسمی فاصله گرفته است. اگر چه ما هنوز در محاسبات واقعی زیان های اقتصادی بررسی های اخیر انجام شده توسط ما در آسیا و اقیانوسیه شبکه ای از کارآفرینان توسعه (ANDE) نشان می دهد که زنان در رهبری کسب و کار دو بار به عنوان به احتمال زیاد به نظر بستن مغازه.

3. عدم سرمایه گذاری خارجی

قبل از همه گیر حمایت و catalysing زنان کارآفرینی یک موضوع است که به دست آوردن کشش در سراسر واسطه سازمان ها و شرکت های سرمایه گذاری. جنس لنز سرمایه گذاری شد تبدیل شدن به یک بخشی از جریان اصلی مکالمات. در حال حاضر تمام چرخ دنده ها را به تمرکز تسکین فوری. به عنوان یک کارآفرین اظهار داشت: "ما فقط در مورد بالا بردن بذر ما سهام دور زمانی که این بیماری همه گیر رخ داد. جهان از حقوق صاحبان سهام تاثیر سرمایه گذاری سخت است برای شکستن به برای زنان کارآفرین و این قطعا ما را به عقب و حتی بیشتر".

هنگامی که ما وارد بازیابی و بازسازی فاز این احتمال وجود دارد که زنان دیگر را به رزومه خود را کسب و کار/مشاغل (به عنوان دیده می شد در آخرین رکود). این تنها تقویت و گسترش موجود سرمایه گذار تعصبات و کاهش سرمایه گذاری در زنان-led شرکت.

4. فرض دسترسی

بسیاری از خدمات پشتیبانی برای کارآفرینان منتقل کرده اند حاضر به اطمینان حاصل شود که آنها دسترسی به هدایت آنها نیاز به حتی در غیاب فیزیکی convenings. اما در انجام این کار با این فرض که هر دو مردان و زنان دسترسی برابر به فضای اینترنت و در دسترس زمان نسبت به این منابع است که به خودی خود ناقص است. علاوه بر این زنان اغلب لازم نیست که همان شبکه از همسالان برای رسیدن به اخلاقی یا پشتیبانی فنی.

چه می توانیم بکنیم ؟

حمایت از زنان کارآفرین با مربوطه دوره های آموزشی و ارائه دسترسی به انعطاف پذیر گزینه های تامین مالی برای کمک به نگه داشتن کسب و کار خود را شناور هستند قطعا مکان خوبی برای شروع است. ما یک فرصت برای محوری و بازسازی ساختار پشتیبانی می کند. در اینجا برخی از چیزهایی که در ذهن داشته باشیم که ما انجام این کار:

1. ایجاد مداخلات جنسیتی پاسخگو

ما نیاز به اطمینان حاصل شود که علاوه بر توجه به هنجارهای جنسیتی نقش ها و روابط ما مداخلات درک این که چگونه این تاثیر دسترسی به منابع و ارائه اقدامات اصلاحی برای غلبه بر این موانع است. همکاری با کارشناسان شناخته شده در این زمینه است یک راه خوب برای کار نسبت به این. برای مثال زنان هندی کارآفرینان اجتماعی شبکه (IWSEN) تشکیل شده از یک چنین همکاری به دنبال ارائه زنان کارآفرینان اجتماعی در سراسر هند با رهبری و مهارت های مدیریتی به کمک مقیاس کسب و کار خود را به خصوص در این زمان.

2. ایجاد خدمات مالی فراگیر تر

زنان در کشورهای در حال توسعه تمایل به همان دسترسی به اطلاعات و مهارت یا آگاهی را به طور کامل اهرم مالی خدمات. این بیماری همه گیر را فراهم می کند دولت ها و سرمایه گذاری خصوصی ارائه دهندگان فرصتی برای طراحی و یا نیشگون گرفتن و کشیدن موجود خدمات مالی ساخته می شود بیشتر فراگیر برای زنان کارآفرین اعم از روستایی و شهری پس زمینه.

3. تمرکز بر گنجاندن دیجیتال

SGBs هستند دستخوش تحول آن را از طریق این بحران است. در یک کشور که در آن زن کاربر اینترنت جمعیت است که تنها نیمی از این مردان با تقسیم بودن بیشتر متمایز در مناطق روستایی هند این تعمیرات اساسی از سرویس برای سیستم عامل های دیجیتال می تواند به گسترش نابرابری. کارآفرین-حمایت سازمان باید با SGBs به در محل مجموعه جامع طرح به تدریج ساخت دیجیتال آگاهی و پذیرش است.

این بیماری همه گیر عمل کرده است به عنوان یک آینه به صورت نابرابر در سیستم ها و سازه های ما تبدیل به عادت کرده اند به عنوان یک جامعه است. اما آن را نیز ارائه ما با یک فرصت برای تغییر وضعیت موجود و نگاهی به طراحی فراگیر و پایدار سیستم های پشتیبانی برای کارآفرینان. ما اجازه استفاده از آن را برای ساخت بهتر است.

Saipriya Salla ارشد هماهنگ کننده برنامه در هند فصل آسپن شبکه ای از کارآفرینان توسعه

این داستان در اصل منتشر شد توسط هند توسعه نقد و بررسی (IDR)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب