منابع انسانی اولویت های سوئیچ به عنوان همه گیر نوید یک آینده جدید

می تواند خالی دفاتر در اینجا به ماندن بگیرید ؟ شاتر ظهور Covid-19 دیده است عمده تغییر در منابع انسانی اولویت ه

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399
empty office

می تواند خالی دفاتر در اینجا به ماندن بگیرید ؟
شاتر

ظهور Covid-19 دیده است عمده تغییر در منابع انسانی اولویت های یک بررسی جدید نشان داده است با 'آینده کار' تبدیل شدن به شماره یک اولویت است.

این گارتنر بررسی 172 جهانی HR رهبران در اوایل این ماه نشان داد که 52% گزارش خود را به سازمان عملیات کسب و کار شد و در ادامه در کاهش سطح با توجه به همه گیر.

"بسیاری از سازمان وارد فاز بهبود و معطوف به ایجاد ثبات در کسب و کار و شروع مجدد فعالیت گفت:" علامت گذاری Whittle, معاون رئیس جمهور از مشاوره در گارتنر HR عمل. "HR رهبران خواهد شد نقش مهمی در طول این دوره است. اما آنها همچنان به صورت عدم قطعیت در اطراف چند مسائل کلیدی از جمله تجهیز رهبران برای مدیریت از راه دور تیم بیش از مسافت های طولانی حفظ فرهنگ شرکت با بیشتر نیروی کار از راه دور و درگیر شدن کارگران در هزینه محدود و محیط زیست است."

برای رسیدگی به این مسائل و بهترین پشتیبانی کسب و کار منابع انسانی رهبران تنظیم اولویت های خود را برای باقی مانده از سال 2020 است. تحقیقات بیشتر نشان داد که اولویت عبارت بودند از:

  • آینده از کار
  • مهم مهارت و صلاحیت توسعه
  • Org طراحی و مدیریت تغییر
  • کارمند با تجربه
  • فعلی و آینده رهبری

قبل از همه گیر همان اولویت ها به نظر می رسد در پنج اما نه در همان جهت.

"رهبران کسب و کار در حال برنامه ریزی برای به طور کامل سناریوهای جدید گفت:" برایان کرپپ رئیس تحقیقات گارتنر HR عمل. "برای بسیاری از, اگر نه همه سازمانها به سه سال برنامه ریزی استراتژیک ممکن است رفته و برنامه ریزی است که رخ می دهد در سه ماهه. شاید مهمتر از درک آینده کار است که در مورد درک دائمی محل کار شیفت پست-Covid."

تراشیدن اضافه شده که از این بیماری همه گیر را شروع حدود سه چهارم از منابع انسانی رهبران گزارش داد که بیش از 40 درصد از نیروی کار خود را تا به حال به استفاده از مهارت های جدید.

گارتنر پیشنهاد می کند که به اتخاذ پویا با رویکرد مدیریت تغییر مهارت نیازهای منابع انسانی رهبران باید تمرکز بر شناسایی مناطق سازمان با تغییرات قابل توجهی در اولویت ها و تغییرات مربوط به مهارت نیاز دارد. نقش ها و پروژه هایی که نیاز به پشتیبانی باید شکسته به مهارت های فردی و نتایج.

آن را نشان می دهد upskilling انتخاب یک گروه از افراد با انگیزه و با نفوذ کارکنان به ارائه یادگیری شخصی و حمایت از همکاران و تشویق جنبش داخلی در سراسر سازمان با مشارکت کارکنان برای ارزیابی مهارت های خود را به اهداف و نقاط سردرگمی در اطراف سازمانی مهارت نیاز دارد.

از نظر سازمانی طراحی و مدیریت تغییر گارتنر پژوهش نشان داد که تغییر موفق-مدیریت نتایج مورد نیاز یک تغییر از بالا به پایین تغییر رهبری رهبران ارشد و ابلاغ به کارکنان به منبع باز تغییر که در آن کارکنان درگیر در طراحی فرآیندهای تغییر. این ادعا که سازمان با استفاده از منبع باز تغییر, استراتژی, احتمال تغییر موفقیت را افزایش می دهد به اندازه 24 درصد است.

برای رسیدن به یک منبع باز تغییر فرهنگ منابع انسانی مورد نیاز برای کمک به مدیران و رهبران ایجاد دو راه دیالوگ که اذعان این واقعیت است که تغییر دشوار است و پس از آن گوش دادن به کارکنان واکنش های. اتخاذ منبع باز مدیریت تغییر می تواند به افزایش تعهد کارکنان به میزان 38 درصد و به قصد ماندن به میزان 46 درصد گارتنر ادعا کرد.

گارتنر HR استراتژیست ادعا می کنند که این بیماری همه گیر و خرید اینترنتی اتحادش را تغییر تمرکز از تجربه کارکنان به حفظ عملکرد و تعامل ترکیبی نیروی کار – با برخی از کارکنان به طور کامل از راه دور و یا جزئی از راه دور و دیگران در محل کار. آن گفت که منابع انسانی باید سنج تا چه حد کارکنان خود را باور HR واقعا ارزش مردم و حصول اطمینان از تندرستی خود را. آن را نیز نیاز به آگاهی از اینکه چگونه کارکنان با همکاری و یادگیری از اعضای تیم و چگونه آن را کمک به کارکنان مهارت ها و ابزار و منابع آنها نیاز به موفقیت در این دوره از اختلال در یک دوره که ممکن است تبدیل به normalised.

نظر رهبری گارتنر افزود که سازمان نیاز بیشتر انعطاف پذیر رهبران از همیشه. انعطاف پذیری می تواند به پرورش منابع انسانی در حمایت از رهبران در تمام سطوح سازمان و با شناسایی رهبران مهارت های شکاف و ایجاد رهبر-به-رهبر مشارکت.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن