منابع انسانی و فناوری فهرست برای حمایت از مهارت های انتقادی

قراردادن مهارت های انتقادی در سازمان خود با حق HR تکنولوژی مهارت های مهمی ساختمان بلوک به استعداد و استراتژی

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اردیبهشت 1399

قراردادن مهارت های انتقادی در سازمان خود با حق HR تکنولوژی

مهارت های مهمی ساختمان بلوک به استعداد و استراتژی کسب و کار. Upskilling, reskilling و مهارت اختراع مجدد اجازه می دهد تا کسب و کار خود را به رشد در زمان تغییر و رشد و تحول است. این که چرا "در دسترس بودن از مهارت های کلیدی" شده است رتبه بندی شده توسط مدیران در سراسر جهان به عنوان یکی از 10 تهدیدات سازمانی رشد.

نقش منابع انسانی رهبران در کمک به سازمان خود را حل ساختاری شکاف مهارت – نتیجه پیری نیروی کار کم سابقه نرخ بیکاری و اتوماسیون و ژئوپولیتیک دینامیک – هرگز مهم تر بوده است. و با استعداد مناسب تکنولوژی شما می توانید با قراردادن این مهم مهارت های خود را در سراسر, استخدام, مربیگری, عملکرد, ارزیابی, آموزش و توسعه حرفه ای فرآیندهای.

نقش منابع انسانی و فناوری در اجرای مهارت های استراتژی

در این تکنولوژی HR چک لیست شما می توانید گام به گام راهنمایی در طراحی استعداد برنامه های که پشتیبانی مهارت شناسایی و توسعه – و چگونه استعداد خود را تکنولوژی باید حمایت شما در سراسر کل مردم تجربه شده است.

شما به دست آوردن بینش به:

  • چگونه تکنولوژی باید شما را قادر به شناسایی به دست آوردن و پرورش مهارت های انتقادی سازمان شما نیاز به موفقیت
  • راهنمایی برای مرور فن آوری فرآیند انتخاب برای ایجاد یک لیست کوتاه از فروشندگان که می تواند تسهیل استراتژی مهارت های خود را
  • بیش از 40 سوال بپرسید بالقوه منابع انسانی فروشندگان تکنولوژی به شما کمک کند تعیین اگر آنها واقعا می تواند خود را به آدرس فعلی و آینده مهارت نیاز دارد

دریافت چک لیست برای تکنولوژی بینش شما نیاز به تصمیم آگاهانه در تصمیم خرید و بهینه سازی تاثیر استراتژی مهارت های خود را!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن