HSBC زنده برنامه ای برای برش 35,000 مشاغل

ویکتور موسی / Shutterstock.com HSBC است که برای مطبوعات پیش رو با برنامه ای به صورت توده موانعی که تا به حال ش

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

ویکتور موسی / Shutterstock.com

HSBC است که برای مطبوعات پیش رو با برنامه ای به صورت توده موانعی که تا به حال شده است را در خود نگه دارد در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس با حدود 35000 شغل مجموعه به طور قطع در سطح جهان است.

با توجه به داخلی یادداشت فرستاده شده توسط این بانک را اجرایی Noel کوین به آن 235,000 کارکنان در سراسر جهان زوائد آن خواهد بود در میان مدت و تقریبا همه خارجی استخدام خواهد بود یخ زده.

این طرح در اصل شده است اعلام کرد در ماه فوریه به عنوان بخشی از تجدید ساختار گسترده تر برنامه که هدف آن رسیدن به 4.5 میلیارد دلار (£3.6 میلیارد دلار) از هزینه کاهش تا سال 2022. اما در ماه آوریل این بانک تصمیم به نگه داشتن آتش در کاهش کار به عنوان آن را نمی خواهید به ترک کارکنان قادر به پیدا کردن کار در جای دیگر در طول بیماری همه گیر.

"ما نمی تواند توقف زیان کار به طور نامحدود – آن را همیشه یک سوال از 'اگر نه' گفت: کوین.

"من آرزو می کنم من می توانم می گویند که در چند ماه آینده را ببینید بازگشت به اوضاع عادی شده است اما بعید است در این مورد. واقعیت این است که اقدامات و تغییر ما اعلام کرد در ماه فوریه هستند حتی بیشتر از امروز لازم است."

HSBC گفت: این امر سعی کنید برای پیدا کردن دیگر داخلی نقش برای کسانی که تحت تاثیر قرار, اما نشان داد که زوائد آن خواهد بود به احتمال زیاد. هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از نقش های این شرکت انتظار دارد که به قطع در انگلستان است.

دومینیک قلاب ملی افسر در متحد اتحادیه اروپا گفت: برنامه بازسازی باعث شده بود "بزرگ دلهره" در میان نیروی کار است.

او گفت: "سوالی که باید پرسید امروز این است که" چرا در حال حاضر HSBC?'. در حال حاضر تعداد زیادی از HSBC کارکنان در حال ساخت عظیم فداکاری کار از خانه و یا در نظر گرفتن خطرات رفت و آمد به دفاتر و شعب بانک ها برای کمک به مشتریان, چرا در حال حاضر ؟

"HSBC در انگلستان است که از یک سود و موفق در سازمان, در بخشی به دلیل آن اختصاص داده شده و نیروی کار ماهر نیاز. بانک باید ایستاده تیم خود را در حال حاضر بیشتر از همیشه و تشخیص خود را از تلاش های مداوم در ساخت سازمان های موثر در ارائه باور نکردنی خدمات به مشتریان خود است."

دیروز دفتر آمار ملی انگلیس نشان داد که تعدادی از کارکنان در payman در بریتانیا کاهش یافته است 612,000 بین ماه های مارس و آوریل سال 2020 به عنوان coronavirus همه گیر و مستند آمار کسب و کار.

نرخ بیکاری در سه ماه به مارس افزایش یافته و به 3.9 درصد این رقم به احتمال زیاد بالاتر در حال حاضر فایرفاکس گفت.

HR فرصت ها در حسابداری, بانکداری, سرمایه گذاری و بیمه پرسنل امروز


مرور بیشتر HR فرصت ها در حسابداری و بانکداری و بیمه و امور مالی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن