بزرگ swathes از پزشکان می تواند به ترک زیر همه گیر بدون سلامت روان پشتیبانی

دولت بیمه خدمات درمانی و خصوصی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیاز به توسعه یک طرح برای حمایت از سلامت روان

توسط AKHSHIJNEWS در 11 تیر 1399

دولت بیمه خدمات درمانی و خصوصی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیاز به توسعه یک طرح برای حمایت از سلامت روانی و حمایت از پزشکان زیر Covid-19 همه گیر و یا خطر دیدن "بزرگ swathes" ترک حرفه پزشکی جبران خسارت بیمه بدنه ،

پزشکی حفاظت شده است گفت: این باید شامل متخصص پشتیبانی برای کسانی که مبارزه با اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) در کنار اقدامات برای اطمینان از این سیستم به ظرفیت بنابراین کسانی که نیاز به درمان و یا زمان به نیروی تازه یافتن پشتیبانی می شود بدون اضافه کردن به کمبود کارکنان.

دولت مرکزی سرمایه گذاری نیز مورد نیاز خواهد بود برای حفظ و گسترش طرح های محلی مانند خدمات مشاوره اطمینان گام به سوی هر سازمان بهداشت و درمان داشتن اختصاصی فرد مسئول ستاد رفاه و صندوق سریع ردیابی تحقیقات به تاثیر این بیماری همه گیر در پزشکان سلامت روانی.

Dr Pallavi بنوا medicolegal سرب پیشگیری از خطر در پزشکی, حفاظت گفت: "آدرنالین را هنوز هم می تواند حامل بسیاری از کارکنان بهداشتی درمانی از طریق این بیماری همه گیر و کمک به آنها برای مقابله با وجود خستگی و تراژدی آنها ممکن است مواجه شود. آن زمانی است که بحران واقعا محو می شود و وجود دارد زمان به منعکس کننده که انباشته استرس و تروما ممکن است سطح – این زمان پزشکان خواهد شد بیشتر در معرض خطر و نیاز به پشتیبانی.

"دولت بیمه خدمات درمانی و خصوصی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید برنامه ریزی برای این زمان در حال حاضر. طیف وسیعی از پشتیبانی مورد نیاز خواهد بود; برای بسیاری از این خواهد بود که بزرگترین بحران بهداشتی در حرفه خود با تعداد بی شماری از بیماران و همکاران از دست داد. برخی از تجربه غم و اندوه و یا اخلاقی آسیب ممکن است برخی حل نشده اند خشم بیش از مسائل مانند PPE عرضه یا پریشانی و ترس از اقدامات تلافی جویانه در بودن قادر به درمان بیماران با غیر Covid-19 شرایط. دیگران ممکن است مبتلا به PTSD رنج می برند و بسیاری از آنها در معرض خطر فرسودگی در برابر یک پس زمینه از یک در حال حاضر سوخته نیروی کار است.

"در سراسر کشور تامین مالی طرح را تضمین خواهد کرد آن دسته از پزشکان که نیاز به متخصص پشتیبانی می توانید به آن دسترسی داشته باشید هنگامی که آنها به آن نیاز دارید,",,,, Dr بنوا اضافه شده است.

فراخوان آمده است به عنوان به طور جداگانه کالج سلطنتی پزشکان عمومی هشدار داد که یک "بزرگ خروش" در بیماران ارائه در اعمال جراحی GP مبتلا به PTSD به دلیل Covid-19.

آن اضافه شده و آن را به حال به عنوان یک نتیجه شده است دوباره مواد آموزشی در اصل برای کمک به GPs ارائه حمایت هدفمند به رياض بازگشت از مناطق جنگی به ایجاد منابع خاص برای کمک به بیماران مبتلا به آمدن به شرایط با این بیماری همه گیر و پیامدهای آن.

ماه گذشته روانپزشکان و روانشناسان کار با Covid تروما پاسخ کار گروه گفت: افرادی که به طور جدی بیمار مبتلا به کروناویروس و نیاز به درمان در بیمارستان باید نمایش برای PTSD و بررسی منظم یو پی اس برای حداقل یک سال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب