"من فقط می خواهم عدالت برای او': لکه پیاده روی برگزار شد به افتخار زندگی از اواخر نوجوان اشعیا برونتون

محتوای مقاله در ادامهKiyari McNab مرکز از بنیانگذاران Chokecherry Studios, صحبت می کند قبل از سیاه شدن راه رفت

توسط AKHSHIJNEWS در 22 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

SASKATOON,SK-- JULY 11/2020-0713 news Brunton remembered- Kiyari McNab, centre, co-founder of Chokecherry Studios, speaks prior to a smudge walk for 17 year old Isaiah Brunton, who was shot and killed in Pleasant Hill on Feb. 15, 2020, at the Pleasant Hill Park in Saskatoon, SK on Saturday, July 11, 2020.(Saskatoon StarPhoenix/Liam Richards)
Kiyari McNab مرکز از بنیانگذاران Chokecherry Studios, صحبت می کند قبل از سیاه شدن راه رفتن برای 17 ساله اشعیا برونتون که به ضرب گلوله کشته شد در پلیزنت هیل در فوریه. 15, 2020, در پلیزنت هیل پارک در ساسکاتون در 11 ژوئیه سال 2020 است. لیام ریچاردز/ساسکاتون StarPhoenix

McNab نمی دانم برونتون شخصا اما برخی از جوانان در Chokecherry انجام داد. او گفت: لک رفتن مهم بود برای آنها را به بسته اضافه کرد که در هسته اصلی جامعه "هر کس وجود دارد برای هر یک از دیگر."

در پلیزنت هیل پارک مردم از محله پیوست اگر چه آنها نمی دانند برونتون و یا خانواده است. این گروه از حدود 30 بود که به رهبری دو نفر از Okihtcitawak گشت گروه نواختن طبل دست آنها به عنوان راه می رفت رو به مشرق در 22 خیابان برای 10 بلوک قبل از رفتن به پارک در خیابان 20.

شنیدن ضربت زنی مردم ایستاده در بالکن و یا در خارج از درب جلو برای پرس و جو که در ماه مارس بود. راهپیمایان منعکس شده در برونتون عبور به عنوان آنها انجام پوستر با برونتون جوانی چهره در جلو.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن