"من می خواهم برای دیدن افراد از رنگ در قدرت;' سیستمیک نژادپرستی و تبعیض رایج در Sask. تئاتر جامعه

محتوای مقاله در ادامهAddai: یا ما فقط قصد دارم به شما درمان کمی را? ... این چیزی است که من می ترسم از آنها در

توسط AKHSHIJNEWS در 8 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

Addai: یا ما فقط قصد دارم به شما درمان کمی را? ... این چیزی است که من می ترسم از آنها در حال رفتن به ما چیزی است که ما را خوشحال و در ادامه با آن است.

نولان: من فکر نمی کنم شما می توانید سازمان ملل متحد می دانید چیزی است. بنابراین من فکر می کنم شاید نقطه محوری در اینجا این است که اگر ما قادر به دانستن چیزهایی که همه ما به عنوان یک ساسکاچوان جامعه ... پس ما نمی توانیم سازمان ملل متحد می دانند.

سپس در مرحله بعدی اگر ما سعی می کنیم به عقب برگردید و به آنچه ما آن را مخرب. سپس آن را به جهل و سپس آن را با چیز دیگری آن را های مختلف مبارزه است. ما صحبت در مورد جهل در ابتدای این گفتگو و این که آیا آن است که در واقع بهانه ای ... اما من فکر می کنم این است که دانستن لحظه به دلیل آن است که بسیار حاضر به دلیل آن است که در همه جا و در همه زمان ها.

حتی اگر شما به دنبال این اطلاعات, شما هنوز هم گوش دادن به اخبار شما هنوز هم از دیدن سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. آن را در هر بخشی از فرهنگ ما در حال حاضر و در نتیجه شاید دانستن در حال تغییر است. من به این اعتقاد دارم.

Yulissa Campos (left) and Andrea Macasaet (right) play two young Filipino nurses who come to small-town Saskatchewan in the play Prairie Nurse. (Supplied / Photo courtesy of Britainy Zapshalla)
Yulissa کامپوس (سمت چپ) و آندریا Macasaet (راست) بازی دو جوان فیلیپینی پرستاران که برای آمدن به شهر های کوچک, Saskatchewan در بازی پریری ، عرضه می شود / عکس حسن نیت ارائه میدهد از Britainy Zapshalla/ساسکاتون

StarPhoenix: برخی از تغییرات شما می خواهم برای دیدن در ساسکاچوان تئاتر جامعه به آدرس نژادپرستی?

کامپوس: من می خواهم برای دیدن تئاتر تنوع شروع با کارکنان. شاید تبلیغ (مدیر هنری) است که یک فرد از رنگ شاید هنری تولید ... من می خواهم برای دیدن بیشتر مخاطبان متنوع آمدن به تئاتر زیرا آنها مانند بازی اتصال آنها با بازی و داستان خود را. من می خواهم برای دیدن آینده, درام, دانشجو, نسل دانش آموزان از رنگ احساس که آنها شانس در ساسکاتون هر زمان آنها را برای استماع.

Addai: بازتاب که من می خواهم برای دیدن افراد از رنگ در قدرت است. از اعضای هیئت مدیره اصلی کارکنان که گرفتن بازیگران, من فقط باید برای دیدن بیشتر رنگ و بسیار صادق. و من می خواهم برای دیدن بیشتر قصد در توسعه. من می خواهم برای دیدن تئاتر شرکت های با استفاده از هر منبع آنها احتمالا می توانید استفاده کنید برای رسیدن به جوامع است که آنها هرگز به قبل از.

و من شده است گفت: چگونه انتظار دارید آنها را برای ورود به جهان خود را هنگامی که شما هرگز تلاش برای بیرون رفتن و درک آنها? و این چیزی است که من می خواهم تئاتر شرکت ها را انجام دهد. من می خواهم به شما برای رسیدن به جهان خود را برای اولین بار ... را در درک که آنها برای اولین بار. که راه شما می دانید آنچه آنها می خواهم برای دیدن.

نولان:من هم می خواهم شرکت ها برای به اشتراک گذاری منابع در یک راه است که در ساخت فضا برای BIPOC هنرمندان به استفاده از منابع به اشتراک گذاشتن منابع است. ساخت موقعیت های موجود در داخل آن مکان بنابراین ما می تواند بالا آوردن مردم از رنگ در هر جنبه ای از تئاتر. بنابراین ما نه فقط tokenizing آنها را با پرتاب آنها را در ... اما در واقع ساخت آن موقعیت معنی دار و آموزش پوزیشن بنابراین همه ما می تواند نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است. به طوری که ما مردم در هر جنبه ای از تئاتر شده اند که با توجه به فرصت ها برای آموزش و دریافت بهتر و برای تبدیل شدن به حرفه ای. چرا که آنچه در آن مکان باید آنها را به آن منابع است. بنابراین آن را مانند برنامه ریزی جانشینی برای کل تئاتر جامعه است.

این مصاحبه ویرایش شده است و فشرده.

maolson@postmedia.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن