اگر سازمان ملل متحد است که کار "Full Throttle" در حالی که قفل شده نباید بیشتر کارکنان از خانه کار می کنند –به طور دائم ؟

ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازما

توسط AKHSHIJNEWS در 6 مرداد 1399
ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد

کارکنان سازمان ملل متحد روز با دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ (سمت چپ). اعتبار: سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد Jul 27 سال 2020 (IPS) - هنگامی که بیماری همه گیر کوروناویروس تحویل داده و یک ضربه مهلک به ایالات متحده پایه این کشور به متوقف مجازی و پرتاب آن اقتصاد را به رکود عمیق صدها و هزاران نفر مجبور به کار شد "از راه دور" در حالی که دفاتر باقی مانده توقیف ابتدا در اواخر ماه مارس است.

سازمان ملل متحد از جمله دبیرخانه در نیویورک و سازمان ملل متحد در سراسر جهان از این قاعده مستثنی بود و قفل شده باقی مانده را برای بیش از چهار ماه با هیچ پایانی در چشم.

و در حال حاضر چند شرکت های بزرگ و دره سیلیکون شرکت های با تکنولوژی بالا از جمله Facebook, Twitter, بارکلیز, جی پی مورگان چیس IBM و مورگان استنلی در حال برنامه ریزی برای "کاهش املاک و مستغلات رد پا" با اصرار بسیاری از کارکنان خود را برای ادامه کار از خانه— به طور نامحدود.

در سازمان ملل متحد بیش از 6400 کارکنان از جمله کسانی که در حقوق و دستمزد از سازمان ملل متحد مستقر در نیویورک همچنان به کار از راه دور تا به حال از این سازمان مبتنی بود.

اما سازمان ملل متحد در مواجهه با بحران نقدی و کمبود شدید فضای اداری در یکی از گران ترین بازار املاک و مستغلات در نیویورک اصرار صدها نفر از خود کارکنان به محل کار از خانه – به طور دائم ؟

شاید تنها استثنا می تواند آن تعیین شده توسط سازمان ملل متحد به عنوان "بحرانی" و "ضروری است."

پرسید: چگونه COVID-19 مستند نهفته است در کار سازمان ملل متحد, سخنگوی استفان نواز به خبرنگاران گفت: در هفته گذشته: "با وجود این مستند ما همه کار از خانه (و) کسب و کار سازمان ملل متحد ادامه داد: full throttle"

"ما همچنان به حمایت از ما عملیات بشردوستانه. ما همچنان به حمایت از ما عملیات حفظ صلح و ما پروژه های توسعه است. و دبیر کل بسیار زیادی وجود دارد و با سیاست دادخواستها ما را به صورت منظم. سازمان ملل متحد ممکن است از لحاظ جسمی بسته است باز برای کسب و کار" نواز اعلام کرد.

پس از آن پرسش: آیا هیچ توجیهی برای همه 6,400 کارکنان برای بازگشت به سازمان ملل متحد?

شاید کار از خانه به طور نامحدود است که هنوز هم یک گزینه بسیار بهتر از آنچه که شرکت های بزرگ امریکا است برای هل دادن از جمله furloughs توده اخراج شدید حقوق و دستمزد کاهش و در برخی موارد تشکیل پرونده برای ورشکستگی حفاظت—به عنوان با JC Penney, Neiman Marcus, J. Crew و Ann Taylor.

خواهد شد و سازمان ملل متحد نیز چنین فجایع در پست Covid عصر—به خصوص اگر برخی از عمده تأمین کنندگان مالی به خصوص بالا پرداخت ما به صورت پیش فرض بر روی آن ارزیابی مشارکت, قطع کمک های مالی و خروج عضویت خود را—آن را به عنوان در حال حاضر انجام می شود با یونسکو که سازمان تجارت جهانی و شورای حقوق بشر?

سفیر Anwarul K. Chowdhury سابق تحت-دبیر کل و نماینده عالی سازمان ملل متحد (2002-2007) گفت: IPS: "همانطور که ما در حال رفتن را از طریق در حال همه گیر اغلب می شنویم که "جهان ما شاید هرگز همان خواهد شد دوباره".

"برای بسیاری از ما که در حال غوطه ور عمیقا در کار سازمان ملل متحد و ماموریت خود را برای چندین دهه و درونی است که به عنوان بخشی از زندگی ما, فرهنگ ما تعجب می کنم چگونه خواهد ارگ multilateralism – سازمان ملل متحد – شکل تا زمانی که بشریت اگر تا کنون پدیدار رایگان از این بیماری همه گیر" او گفت:.

"این است که می شود گفت که یکی از تجلی است که می تواند این باشد که یک تکه بزرگ از سازمان ملل متحد نیروی کار در دفتر مرکزی خود را در نیویورک ادامه خواهد داد به کار از خانه – به طور دائم در شیوه ای که برخی از شرکت های بزرگ سازمان ها اتخاذ فرهنگ کار اطمینان حاصل کرد که بسیاری از کار از راه دور اشاره کرد.

چودری گفت: یکی می تواند استدلال می کنند که در مورد سازمان ملل متحد می تواند مقرون به صرفه و کارآمد تر. سفر بودجه و هزینه های عملیاتی را تا حد زیادی کاهش می یابد. بیشتر فایل های مسیرهای پیاده روی کاغذ بیشتر آگهی بروشور تبلیغاتی مواد.

"فکر می کنم که چگونه بسیاری از درختان را نجات داد و چگونه محیط زیست خواهد بود کمتر تاکید کرد. بدون اضافه کاری. کمتر امنیت هزینه ها. همچنین یک موضوع نمی خواهد بوجود می آیند – امکان آزار و اذیت جنسی در صورت عدم تماس فیزیکی" او استدلال کرد.

برای اعضای هیات وی با اشاره به اینکه بیشتر baby-sitters ... خانواده و مسئولیت های مربوط به اشتراک گذاشته خواهد شد امیدوارم.

"یکی از فکر می کنم بسیاری از مزایای دیگر, من حدس می زنم گفت:" چودری, نماینده دائم بنگلادش به سازمان ملل متحد (1996-2001) و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد اداری و بودجه کمیته (1997-1998).

در مواجهه با نیاز به رشد بیشتر فضای اداری, معاون دبیر کل منابع انسانی تحویل یک پیام با عنوان "کار انعطاف پذیر ترتیبات" ارائه کارکنان با گزینه ای را برای کار از خانه – که در ماه ژوئن 2019 مدتها قبل از شیوع ویروس.

پسر Candusso سابق معاون اول رئیس جمهور از کارکنان سازمان ملل متحد, اتحادیه اروپا گفت, IPS است که بسیاری از کارکنان در حال کار از خانه —اما آنها باید آگاه باشند که با تکنولوژی امروز این سازمان می تواند تغییر کاملا از کمی کار را برای کاهش هزینه ها و مناطق جهان است.

به عنوان یک هزینه برش و اندازه گیری, سازمان ملل متحد شده است بحث یک پیشنهاد به انتقال برخی از دفاتر خود را به مکان های جدید از جمله بوداپست, نایروبی, مونترال و Shenzen اما شده است وجود دارد هیچ تصمیم نهایی.

یک ربات به نام سوفیا به حال تعاملی جلسه سال گذشته با معاون دبیر کل آمنه J. محمد. در همین حال را هوش مصنوعی (AI) است که انتظار می رود به جای انسان بود موج آینده حتی در سازمان ملل متحد? اعتبار: سازمان ملل عکس/مانوئل الیاس

تعداد کل کارکنان در جهانی دبیرخانه از جمله بیش از 32 سازمان ملل متحد تخمین زده می شود که بیش از 37,500 بر اساس این گزارش با عنوان "ترکیب دبیرخانه: کارکنان: جمعیت است."

در یک گزارش اداری و بودجه کمیته در دسامبر 2015 در ژنرال (USG) برای مدیریت Yukio Takasu گفت: در مورد 5,342 از کارکنان سازمان ملل متحد از جمله کسانی که کار برای ارتباط دفاتر سازمان ملل متحد مستقر در نیویورک واقع شده بودند در هشت ساختمان استیجاری خارج از سازمان ملل متحد پردیس در هزینه 56 میلیون دلار در سال است.

او گفت: اجاره شد و انتظار می رود افزایش در سال های آینده و در سال 2023 مطلوب مدت اجاره از DC1 و DC2 ساختمان سراسر از دبیرخانه که با هم قرار دارد بیش از 2,060 اعضای هیات منقضی خواهد بود.

اما زمانی که برخی از موجود اجاره منقضی شده به کارکنان شد و به تدریج به دبیرخانه ساختمان باعث کمبود شدید فضای اداری در طول چند سال گذشته.

ایان ریچاردز, سابق, رئیس جمهور, هماهنگی کمیته بین المللی کارکنان اتحادیه ها و انجمن ها (CCISUA) گفت: IPS Covid-19 شتاب زیادی روند که در حال حاضر در جریان است.

یکی از این او گفت: راه دور است که دبیرخانه سازمان ملل متحد نسبتا پشت, در مقایسه با دیگر سازمان های بین المللی و دولت ها به طور کلی. "ما به احتمال زیاد برای دیدن بیشتر کارکنان با استفاده از یک یا دو روز از راه دور یک هفته."

در همان زمان او استدلال کرد: "ما نباید در قرعه کشی بیش از حد بسیاری از نتیجه گیری از این استثنایی دوره".

تاریخ نشان می دهد که زندگی عادی در نهایت رزومه. دفاتر و اتاق ملاقات خواهد به زندگی می آیند و دائم راه دور نمی تواند یک گزینه تنها جزئی از راه دور خواهد گفت ریچاردز.

اگر شما نگاه کنید به اروپا وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته در وین تقریبا به طور کامل برگشت. در ضمن ژنو به آرامی از سرگیری با شورای حقوق بشر سازمان ملل و سازمان تجارت جهانی در شورای عمومی هر دو جلسه جسمی.

سلیم تنها یک دیرین مدیر ارتباطات دبیر کوفی عنان گفت: IPS آنچه مورد نیاز است دفتر کار که در مجموع تعریف در راه است که به طور همزمان آدرس چالش های مردم جهان و سیاره ما فرو رفته است.

"ما را دیده اند به طور کامل و بدون هر گونه ورودی از ما اندیشمندان و متفکرین جدید جهان پدیدار شود که در آن دهها میلیون نفر از کارگران دفتر کار از خانه داشته اند کاهش شدید سطح استرس است که به طور فزاینده طولانی رفت و آمد تولید و در نتیجه زمان زیادی که صرف با خانواده و کاهش گازهای گلخانه ای از طریق کاهش ترافیک وابسته به وسايط نقلیه و فعالیت های دیگر".

در حال حرکت به دور از طولانی راکد سابقه کار از دفاتر او گفت: فراهم می کند یک فرصت استثنایی برای سازمان ملل به, ویترین, منحصر به فرد آن چند جانبه چند رشته ای و جهانی هنجار-تنظیم تخصص های جاسازی شده در دبیرخانه و سازمان هایی مانند سازمان بین المللی کار, زیستگاه, UNEP و چه کسی است.

او با اشاره به این که ما در بخش شرکت ها گرفته شده است یک جهش بزرگ در مورد این مسئله از راه دور کار می کنند و آن را دائم اندازه گیری برای تعداد زیادی از کارکنان با توجه به پیامدهای قابل توجهی برای بهره وری و فضای اداری هزینه های.

اما بخش خصوصی ناچار است بیش از سرمایه گذاری در سودآوری و در چند دهه گذشته است نظارت شدید تلفات در رسمی شغل هل دادن دهها میلیون نفر به اصطلاح "فرفره اقتصاد" با دستمزد پایین تر و بدون بیمه و سالانه و یا مرخصی استعلاجی او اشاره کرد.

"سازمان ملل متحد نیاز به اضافه کردن آن را بسیار معتبر تر صدای خود را به بسیاری از طرح های در راه را برای پست-Coronavirus جهان" گفت: تنهاست و زمانی سخنگوی نخست وزیر کنیا Raila اودینگا برای بیش از یک دهه و نویسنده کتاب آینده در کنیا در چارچوب جهانی (با تمرکز بر سازمان ملل متحد).

چودری گفت: همه این البته عمدتا مربوط به نزدیک به 6000 کارکنان در نیویورک است. اما سازمان ملل متحد یک سازمان بین دولتی و عضو قرار حاکم بر نهاد. تجربه جدید "عادی" نباید فقط محدود به تغییر در جنبه های فیزیکی آن فرهنگ کار.

چگونه در مورد تغییر از قلب تغییر رفتار تغییر باورها در بخشی از کشورهای عضو شورای حکام آژانس سازمان ملل متحد?, او پرسید.

"امید "طبیعی" است که ما پیش بینی خواهد بود نقش برآب زمانی که ما پیدا کردن که امروز عادی است داستد و مارک به عنوان به اصطلاح "طبیعی".

او گفت: مجموعهای از سازمان ملل متحد جلسات آنلاین مشغول هیئت وقت و انرژی از ماه مارس نشان داده اند هیچ نشانه ای از هر گونه تغییر واقعی برای بهتر تصمیم گیری است.

همان زبان و همان لجاجت از برگزاری به اصطلاح ملی موقعیت همان غیر منطقی مخالفت با ایده های خوب و افکار خود را به نام دستورالعمل از پایتخت و همان دستکاری در فرآیندهای تصمیم گیری قدرتمند عضو همان حاشيه صدای کوچک و آسیب پذیر کشورهای عضو در دستیابی به خود واقعی و مشروع بهره به عنوان ضعیف ترین بخش از بشریت Chowdhury اشاره کرد.

"وجود دارد به یک ابتکار عمل رهبری برای یک تغییر واقعی اتفاق می افتد. که ارائه خواهد شد که ؟ انتخاب اول من در دنیا است و بالاترین دیپلمات دبیر کل سازمان ملل متحد" اعلام کرد.

نویسنده را می توان در تماس thalifdeen@ips.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب