تصاویری از طولانی گذشته رفته: چگونه Synchrotron نور است که استفاده می شود برای به دست آوردن درک بهتر از دایناسورها

محتوای مقالهمیلیون ها سال پیش یک تیرانوسور رکس بهترین و شناخته شده به عنوان Scotty را شکست و یک دنده. دانشگاه

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

میلیون ها سال پیش یک تیرانوسور رکس بهترین و شناخته شده به عنوان Scotty را شکست و یک دنده. دانشگاه رجینا محقق Mauricio Barbi می خواهد به درک چگونه آن را شفا داد.

ماه گذشته فیزیکدان ذرات استفاده می شود غیر مخرب sychrotron پرتوهای نور در کانادا منبع نور برای ایجاد یک اسکن از T-Rex فسیل دنده. هر اسکن طول می کشد حدود 3000 تصاویر که پس از آن ارائه شده و نشان می دهد جزئیات و ساختارهای دنده نه بر خلاف یک CT اسکن.

SASKATOON,SK--MARCH 11/2020-0312 news dinos bees- A rip bone, which was broken and healed, of Scotty the T-Rex, a dinosaur found in Saskatchewan at the Synchrotron, in the Canadian Light Source in Saskatoon, SK on Wednesday, March 11, 2020.(Saskatoon StarPhoenix/Liam Richards)
یک دنده استخوانی که شکسته شد و شفا از Scotty T-رکس دایناسور موجود در ساسکاچوان در کانادا منبع نور synchrotron در ساسکاتون در تاریخ 11 مارس سال 2020 است. لیام ریچاردز/ساسکاتون StarPhoenix

Barbi است که به دنبال در اطراف شکسته که در آن یک کالوس تشکیل شده و بخش دیگری از, استخوان, به مقایسه این دو اسکن. او باید قادر به دیدن حلقه در شفا استخوان که نشان می دهد چه مدت زمان برای استخوان به درمان. این نیز روشن بهداشت از دایناسور.

"هنگامی که شما ببینید این حیوانات حداقل برای من این همه در مورد دیدن که فسیلی" Barbi در مصاحبه ای گفت: در CLS در مارس 11.

"زمانی که من دیدن فسیلی که من می بینم تمام حیوانات راه رفتن به عقب و سپس و پس از آن همه تصاویر به ذهن من می آیند. به همین دلیل آن را می سازد تاریخ برای من بسیار هیجان انگیز است. آن را مانند یک فیلم است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن