مهاجرت است و نه عادلانه و نه در جهت منافع ملی'

عکس: شاتر بعد از ظهر امروز نمایندگان مجلس به بحث مهاجرت و امنیت اجتماعی هماهنگی (اتحادیه اروپا خروج) لایحه در

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399

عکس: شاتر

بعد از ظهر امروز نمایندگان مجلس به بحث مهاجرت و امنیت اجتماعی هماهنگی (اتحادیه اروپا خروج) لایحه در آن تاخیر در خواندن است.

اگر به عنوان این است که به احتمال زیاد این لایحه به تصویب قانونی آن به پایان خواهد رسید حقوق برای جنبش رایگان برای شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا (از جمله انگلستان) و دیگر اتحادیه اروپا لغو قانون مربوط به مهاجرت و هموار کردن راه برای مقدار مورد مهاجرت مبتنی بر سیستم به اجرا در 1 ژانویه 2021.

در BBC Radio 4 صبح امروز سایه, صفحه اصلی, منشی, نیک توماس-Symonds, حاکی است که نیروی کار را در مخالفت با این لایحه خواستار آن یک "تهدید" برای سلامت و مراقبت اجتماعی بخش.

وی افزود: این طرح بودند "نه عادلانه و نه در جهت منافع ملی".

او دولت را متهم به سازی-افرادی که مشغول به کار در پایین پرداخت می شود شغل در مراقبت بهداشتی و اجتماعی بخش خواهد بود و آنها را "ناخوشایند در این کشور" اضافه کرد: "این نیست که یک راه قابل قبول برای ادامه دهید."

توماس-Symonds برجسته طنز از کف زدن برای کارگران خط مقدم در دوشنبه شب اما پس از آن و سپس شرح آنها را در روز دوشنبه به عنوان غیر ماهر و "نه خوش آمدید در این کشور است."

"آنچه که دولت به نظر می رسد می توان گفت این است که خود را حقوق و دستمزد نشان دهنده سهم خود را به جامعه," او گفت:.

او همچنین با انتقاد از امتناع دولت به صرف £624 مهاجرت بهداشت اضافه خارجه بهداشت و درمان کارگران گفت: "من فکر می کنم که این کاملا ناعادلانه در یک دست می شود گفت: با تشکر از شما برای کسانی که متولد کارگران ما NHS و سپس شارژ آنها در واقع با استفاده از آن." اضافه کردن است و در حال حاضر 400 پوند اما به افزایش £624 از 1 اکتبر.

دبیر خانه Priti پاتل گفت: در ماه فوریه او مصمم به پایان دادن به جریان پایین-نیروی کار ماهر از اروپا: "ما دیگر هیچ راه ارزان و کم کار ماهر است که بدیهی است که تحت سلطه مهاجرت و بازار کار برای بیش از حد طولانی در این کشور," او گفت:.

تحت حکومت جایگزینی سیستم امتیاز اهدا خواهد شد برای معیار از جمله داشتن تایید حامی, یک پیشنهاد کار و یا کار در مناسب سطح مهارت فرد توانایی صحبت به زبان انگلیسی حقوق و دستمزد در دسترس به آنها و مدارک تحصیلی خود را. سیستم اعمال می شود به اتحادیه اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا از ژانویه 1 2021.

اساسی مورد نیاز خواهد بود به زبان انگلیسی و پیشنهاد یک کار ماهر با تایید حامی که کسی اهدا خواهد شد 50 امتیاز.

هر کسی که به کار در انگلستان نیاز به یک پیشنهاد کاری با حقوق و دستمزد آستانه £25,600 به جز در مناطق خاص که در آن وجود دارد کمبود مهارت مانند پرستاری که در آن یک زمین '£20,480 قابل قبول خواهد بود.

Coronavirus بحران ممکن است تغییر افکار عمومی بیش از مهاجرت اگر نتایج یک نظر سنجی YouGov به سفارش شورای مشترک برای رفاه مهاجران (JCWI) یک راهنمای قابل اعتماد. بررسی پیشنهاد 54 درصد از مردم در حال حاضر پشتیبانی شل تر مهاجرت کنترل برای کارگران در نظر گرفته به عنوان ضروری در طول بیماری همه گیر.

دولت لیست بحرانی کارگران در طول بحران شامل کارکنان مراقبت های پردازش مواد غذایی کارکنان سوپر مارکت کارگران و رانندگان تحویل.

JCWI را Satbir سینگ گفت: این کارگران نمی شد "ماهر" و یا ناخوشایند توصیف آنها به عنوان" ستون فقرات کشور ما و آنها سزاوار امنیت دانستن که این محل می تواند خانه خود را بیش از حد".

دفاع از مهاجرت امروز وزیر فرهنگ الیور Dowden گفت: ضروری کارگران را بهره مند از یک مسیر سریع روند درخواست و پرداخت هزینه های پایین تر.

او افزود: "این [لایحه] بدان معنی است که در نهایت ما تعیین دقیقا همان است که می آید را به این کشور است و ما می توانیم جذب درخشان ترین و بهترین ها را از سراسر جهان و نه فقط از راحتی در اروپا" در نتیجه تحقق وعده مبارزه با تروریسم در اروپا همه پرسی در سال 2016.

بر اساس سیستم جدید از 1 ژانویه هر دو اتحادیه اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا خواهد بود به همان اندازه درمان تحت بریتانیا قوانین جدید مهاجرت و سازمان ها نیاز به یک اسپانسر مجوز صادر شده توسط دفتر خانه به دسترسی استعداد از خارج از کشور. به عنوان آن می ایستد فقط 2% از انگلستان سازمان قادر خواهد بود به استخدام کارگران در خارج از کشور از ماه ژانویه سال 2021 زمانی که امتیاز مهاجرت مبتنی بر سیستم معرفی می شود.

مهاجرت کمیته مشورتی (MAC) راه اندازی کرده است به مدت شش هفته برای تماس شواهد, درخواست گروه های کسب و کار و کارفرمایان برای به اشتراک گذاشتن دانش خود را از بازار استخدام برای کمک به شکل دادن به آن کمبود شغل لیست یک سند مهم در آینده امتیاز مهاجرت مبتنی بر سیستم.

کمبود شغل در لیست رسمی دولت ثبت نام از نقشهای که شواهد نشان می دهد به اندازه کافی وجود ندارد بریتانیا کارگران برای پر کردن جای خالی.

در ضمن در 12 مارس دولت تجدید نظر ارشاد در هزینه چشم پوشی برای افراد مستقر در خارج از انگلستان یک حرکت است که مورد استقبال JCWI است که به شدت انتقادی از گزاف ویزای وابسته.

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب