در مبارزه خود را در برابر کسانی که تهمت نقش سیاست با زندگی انسان

ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399
ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, حقوق بشر, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه صلح TerraViva سازمان ملل متحد

Coronavirus بیماری (COVID-19) وضعیت داشبورد. این تعاملی داشبورد/نقشه فراهم می کند آخرین جهانی اعداد و اعداد توسط کشور COVID-19 موارد به صورت روزانه. اعتباری: که

سازمان ملل متحد Apr 15 سال 2020 (IPS) - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به ناگهان قطع همه ما بودجه را به سازمان بهداشت جهانی (WHO) شرح داده شده به عنوان 'بی پروا و مرگبار"—به خصوص در زمانی که در ژنو بر اساس آژانس سازمان ملل متحد مشغول بود در یک نبرد دشوار در برابر گسترش coronavirus.

رئیس جمهور ایالات متحده که رد کرده است که به عنوان "چین-محور" نیز متهم شده است از بازی سیاست با زندگی بشر—در حالی که او به نوبه خود مقصر می داند آژانس برای قراضه coronavirus شیوع و نه حمایت از تصمیم قبلی خود به نوار چینی از ورود به آمریکا.

"چه کسی شکست خورده در آن اساسی وظیفه و باید پاسخگو باشند" او به خبرنگاران گفت: در جلسه مارس 14 "تا حد مرگ شده است ناشی از اشتباهات خود" او گفت که او همچنان به مبالغه خود را از اتهامات او به عنوان است که معمولا مستعد در زندگی روزانه خود را.

در شش ستون گسترش نیویورک تایمز گفت: آوریل 15 که مغلوب ساختن پیشی جستن از دیدن محبوبیت خود نظرسنجی شماره رها سرزنش که خود را برای ویروس اشتباهات.

"نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها از رد Mr مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و این ویروس از تصویب" بار گفت.

پرسید: اگر تهمت بود بازی سیاست با زندگی انسان در طول یک اورژانس بهداشت جهانی ابی Maxman, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت آکسفام امریکا گفت: IPS: "در حال حاضر بیش از همیشه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باید اولویت بندی سلامت و رفاه مردم آمریکا و آسیب پذیر ترین افراد در سراسر جهان بیش از سیاست است."

"این زمانی است که ما نیاز به قرار دادن سیاست و سرزنش را کنار گذاشته و با هم کار کنند برای نجات جان و بهبود یافتن از این جهانی و همه گیر با هم".

پرسید: اگر دیگر اهدا خواهد شد گام برای پر کردن کسری, اگر و هنگامی که ما کاهش بودجه Maxman گفت که چه کسانی و مهم دیگر سازمان های پیشرو در پاسخ به این جهانی بهداشت از بحران باید منابع مناسب.

"ما امیدواریم که برای دیدن اهداکنندگان گام و انجام هر کاری که آنها می توانید برای اطمینان حاصل شود که که می توانید در ادامه آن حیاتی کار می کنند."

پرسید: چگونه امکان پذیر است که این با توجه به بحران اقتصادی جهانی باعث coronavirus بحران, او گفت:, اقتصاد جهانی است در طول تاریخ ضربه ویرانگر اما سازمان ملل باید اولویت بندی بودجه هسته ای آژانس و اقدامات که شامل سازمان بهداشت جهانی است.

"این چیزی است که ما به سادگی باید در پیدا کردن بودجه برای" او اعلام کرد.

دانا McKay, مدیر اجرایی, پزشکان برای حقوق بشر هشدار داد که با توقف کمک های مالی به این که رئیس جمهور تهمت است که به خطر انداختن زندگی میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان به خصوص کسانی که بیشتر در معرض خطر در طول تاریخی این بیماری همه گیر.

"یک اورژانس بهداشت جهانی خواستار واکنش جهانی" او گفت:.

سازمان بهداشت جهانی حیاتی را فراهم می کند کمک های بین المللی و هماهنگی است. که رئیس جمهور تهمت خواهد توقف کمک های مالی به کسانی که در میان بی سابقه ای همه گیر است بی پروا و خطرات مشارکت گسترده مرگ و درد و رنج مک کی گفت.

"این حرکت در می آید و دقیقا در همان زمان اشتباه. این بیماری همه گیر است که شروع به گسترش از کشورهای با درآمد بالا به کشورهای با بهداشت ضعیف و سیستم های. ما به فوریت نیاز بیشتر هماهنگ, هماهنگ و اقدام موثر جامعه جهانی و نه کمتر. و ما نیاز به رهبری جهانی است که درک و پذیرای هماهنگی و همکاری" او اعلام کرد.

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن اولین خاص که برای انتقاد مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus شد بلانت در پاسخ او (حتی اگر او اشاره نمی کند که رییس جمهور آمریکا با نام): "اگر شما نمی خواهید بسیاری از کیسه های بدن, سپس شما خودداری از سیاسی کردن آن است."

اعتباری: که

ضربه زدن به پشت در مغلوب ساختن پیشی جستن و بدون نام بردن از او دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: کسانی که با هزاران نفر از کارکنان خود را که در خط مقدم حمایت از کشورهای عضو و جوامع به ویژه آسیب پذیر ترین در میان آنها با راهنمایی آموزش و تجهیزات بتن صرفه جویی در زندگی خدمات آنها به عنوان مبارزه با ویروس.

"باور من این است که سازمان بهداشت جهانی باید حمایت شود به عنوان آن را کاملا حیاتی به جهان تلاش برای پیروزی در جنگ علیه COVID-19."

این ویروس وی با اشاره به اینکه"آیا بی سابقه ای در طول عمر ما و نیاز به یک اقدام بی سابقه و پاسخ."

"بدیهی است که در چنین شرایطی این امکان وجود دارد که همان حقایق را به حال خوانش های مختلف و توسط اشخاص مختلف. هنگامی که ما در نهایت تبدیل صفحه در این بیماری وجود دارد باید در یک زمان به نگاه به طور کامل درک چگونه مانند یک بیماری پدید آمده و گسترش خرابی آن به سرعت در سراسر جهان, و چگونه تمام کسانی که درگیر در واکنش به بحران".

درس های آموخته شده ضروری خواهد بود به طور موثر مقابله با چالش های مشابه به عنوان آنها ممکن است بوجود می آیند در آینده است.

اما در حال حاضر این است که زمان او هشدار داد.

و همچنین به کاهش منابع برای عملیات سازمان بهداشت جهانی و یا هر گونه دیگر انسان دوستانه سازمان در مبارزه با این ویروس گفت: اشاره به این حادثه تلخ.

در بیانیه منتشر شده مارس 14, Maxmansaid چیدن مبارزه با سازمان بهداشت جهانی در طول یک بیماری همه گیر کوته است به حداقل می گویند.

"به جای آوردن ما با هم از طریق این بحران جهانی به رئیس جمهور تهمت حمله کرده است رهبران و سازمان ها در سراسر جهان به دنبال منحرف کردن مقصر خود دولت را شکست."

"با این آخرین حرکت به عقب نگه دارید و بودجه از این که رئیس جمهور تهمت فلج کننده است هر گونه امید برای مسئول همکاری های بین المللی و همبستگی انتقادی است که به نجات جان انسان ها و بازگرداندن اقتصاد جهانی" هشدار داد Maxman.

"خودداری بودجه و سرزنش تغییر به معنی اتلاف وقت و بی مرگ و بدبختی و فقر است. و آن ما و جهان هیچ و نزدیک به پایان دادن به این فاجعه است.

"همانطور که ما در آکسفام مقیاس تلاش برای پاسخ به بحران در بیش از 50 کشور در سراسر جهان, ما از نزدیک ببینید که قوی هماهنگی و کمک های مالی بسیار حیاتی است برای صرفه جویی در زندگی می کند بر روی زمین.

"هیچ فردی در جامعه و یا کشور می تواند در مقابله با این بحران به تنهایی. ما باید با هم کار کنند در جوامع ما و در سراسر مرز با عزت و شفقت است. هیچ کس امن است تا هر کس امن است. رئیس جمهور تهمت باید بلافاصله معکوس دوره و عمل مانند رهبر جهانی جهان انتظار دارد."

که کل برنامه بودجه برای 2018-2019 شد $4.4 میلیارد دلار افزایش به $4.8 میلیارد دلار برای 2020-2021.

که دارای دو منبع اصلی درآمد: ارزیابی سهم (پرداخت توسط کشورهای عضو و بر اساس هر کشور درآمد و جمعیت) و کمکهای داوطلبانه (وجوه اضافی ارائه شده توسط کشورهای عضو و سازمان های خصوصی و افراد است.)

آمریکا می پردازد 22 درصد از بودجه به عنوان آن را با سازمان ملل متحد.

مک کی گفت: در حالی که COVID-19 پاسخ شده است ناقص ایده پایان دادن به ایالات متحده کمک های مالی برای این حیاتی سازمان ملل متحد بدن مخالف منطق و imperils میلیون ها نفر.

برای یک پیشرو در ایالات متحده و بین المللی محققان در حال همکاری در جهانی واکسن در آزمایشات از طریق چه کسی است که توپی از جمله ضروری پژوهش است.

"رئیس جمهور تهمت به نظر می رسد به دنبال یک قربانی برای این بیماری همه گیر. او در تلاش برای منحرف کردن توجه از ویرانگر آمریکا مرگ و میر و خود را شکست مکرر به پاسخ بی درنگ و منسجم به این بیماری همه گیر" او اشاره کرد.

مک کی گفت: "به جای حمله به حرفه ای که به رئیس جمهور تهمت باید بهداشت شخصی تجهیزات حفاظتی که آنها در حال مرگ هستند ، او باید در همکاری با ایالات و شهرستانها در سطح ملی پاسخ هدایت علم و حقوق بشر نه ایدئولوژی و بیگانه ستیزی. او باید گوش دادن به کارشناسان پزشکی در این زمان از بزرگ ملی و جهانی در خطر است."

"همه موسسات در پاسخ به COVID-19 می شود آن را در یک محلی و یا در سطح جهانی باید شفاف و پاسخگو باشد. اما eviscerating ظرفیت جهان را ضروری سلامت موسسه را در یک زمان مثل این است عمیقی اشتباه" او اعلام کرد.

نویسنده را می توان در تماس thalifdeen@ips.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن