در هند تغییر آب و هوا است که افزایش پناهندگان & قاچاق انسان

آسیا-اقیانوس آرام ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, حقوق بشر, مهاجرت و پناهندگان فقر & SDGs, TerraViva ساز

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399
آسیا-اقیانوس آرام ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, حقوق بشر, مهاجرت و پناهندگان فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Soumik Dutta مستقل است روزنامه نگار مستقر در کلکته و بنگلور, هندوستان, پوشش انرژی, انتقال, محیط زیست یا سبز فساد, انسان, علاقه, خرید زمین مربوط به درگیری ها و نقض حقوق بشر مسائل.

در هند تغییر آب و هوا بلایای طبیعی و فقر عواملی هستند که باعث تشدید آسیب پذیری و ناامیدی را قادر می سازد که قاچاق انسان به شکوفا. استلا پل/IPS

کلکته, هندوستان Jul 9 2020 (IPS) - در هند اثرات تغییر آب و هوا ناشی از حوادث آب و هوایی شدید بر زندگی و معیشت مردم به ویژه متعلق به فقیر و آسیب پذیر بخش از جامعه در حال افزایش نگران کننده و با گذشت هر سال است.

از راه دور Sunder بان دلتا (میراث جهانی یونسکو) در شرق هند بنگال غربی در دسترس است که عمدتا توسط قایق. جای تعجب این منطقه از راه دور تبدیل به یک hub برای قاچاقچیان انسان که موفق به شکار بر ساده لوح روستاییان عمدتا وابسته به ماهیگیری و کشاورزی مجموعه ای از آتش چوب و عسل برای زندگی.

وجود تمساح در تالابهای داخلی از Sunder, ممنوعیت مارهای سمی جهان معروف سلطنتی بنگال, ببر, رودخانه دزدان دریایی و در حال حاضر به بالا از آن همه قاچاقچیان انسان.

این ترکیب اثرات تغییر آب و هوا فرسایش و سیل و آب دریا آبگیری و فقر شدید آن را نسبتا آسان تر برای قاچاقچیان برای فریب زنان و کودکان مجبور به فحشا و ازدواج و کار کودکان.

در سال های اخیر شده است وجود دارد جهش در انسان و حیوانات درگیری با تغییر آب و هوا و ساخته دست انسان بلایای زیست محیطی در لباس از پروژه های توسعه در داخل بزرگترین جنگل های حرا.

به عنوان یک نتیجه از این زیستگاه تخریب شده اند وجود دارد بیشتر ببر حملات در روستاها و مجاور جنگل های قتل بسیاری از مردم که پرسه زدن در جنگل در جستجوی عسل و چوب و میگو برای زندگی.

در سال 2019 دادگاه عالی هند به کارگردانی ملی جرم و جنایت سوابق دفتر (NCRB) به "تجزیه و تحلیل داده های از دست رفته افراد (به خصوص در زنان و کودکان) به طوری که مناطق مستعد برای افراد قاچاق می شود می تواند شناسایی و اقدام گرفته شده است".

این NCRB مطالعه بر اساس سالانه جرم و جنایت در هند گزارش شده توسط این سازمان برای سال 2016, 2017 و 2018. بر اساس این گزارش سه کشور که در آن بیشترین تعداد از زنان رفت از دست رفته در سه سال هستند Maharashtra, West Bengal و, Madhya Pradesh.

در سال 2016 به عنوان بسیاری از 28,316 زنان رفت از دست رفته در ماهاراشترا به دنبال 29,279 در سال 2017 33,964 در سال 2018 است. در غرب بنگال تعداد از دست رفته زنان برای سال 2016, 2017 و 2018 شد 24,937, 28,133 و 31,299 بود. Madhya Pradesh ثبت 21,435, 26,587 و 29,761 از دست رفته گزارش از زنان در سه سال است.

به طور منظم سیل نه تنها فرسایش مردم زمین و معیشت اما بافت اجتماعی این جوامع بیش از حد. این شرایط وخیم نیروی اکثر خانواده ها برای فرستادن فرزندان جوان خود را دور به کار در کارخانه ها و یا در شهرستانها.

این قاچاقچیان را به استفاده از این وضعیت مطرح به عنوان شغل استخدام یا استفاده از محلی بیکار و فقیر به فریب دختران با وعده دروغین ازدواج. پس از ربوده شدن این دختران به فروش می رسد به فحشا و برخی تا پایان به عنوان داخلی کمک کند و مورد آزار قرار گرفته; گاهی اوقات آنها به زمین به عنوان دور به عنوان خاورمیانه است.

با Sundar بان خط ساحلی عقب نشینی حدود 650 فوت یک ماه و زمین که در ارتفاع متوسط تنها سه فوت بالاتر از سطح دریا (MSL) دانشمندان پیش بینی بسیاری از Sundar ممنوعیت می تواند مستغرق در 15 تا 25 سال است.

چند هزار کیلومتر دور از مردم در شمال شرقی ایالت آسام در حال تلاش برای اثبات شهروندی خود به عنوان سرخپوستان تحت ملی ثبت نام از شهروندان (NRC). آنها آواره و مردم سرزمین خود شده اند جاروب دور توسط فرسایش و یا سیل.

اردوگاه های بازداشت شده اند ساخته شده است برای این افراد که تابعیت است که در حال حاضر تحت اسکنر. در سال 2017 به آسام دولت تصمیم گرفت برای جلوگیری از پرداخت مالیات از زمین که از دست داده است و با توجه به فرسایش. بنابراین مالکیت پرونده زمین که از دست داده است و با توجه به فرسایش انجام هر چیزی را ثابت کند.

تقریبا 40 روستا در Bhuragaon دایره از دست داده اند با توجه به فرسایش. با توجه به بررسی های اقتصادی هند 10 درصد از کشور سیل خیز. در آسام این می شود حدود 40% یا 931,000 هکتار است. شبیه قصه را می توان در روستای Goroimari و Champupara ایجاد کرد تحت Goroimari دایره.

مقیاس مشکل رشد کرده است با فرسایش که می ایستد در یک نرخ به طور متوسط 8000 هکتار در هر سال در دولت با مجموع 427,000 هکتار زمین شده شسته از سال 1950. از سال 2010 تا 2015, 880 روستا به طور کامل از دست رفته به علت فرسایش 67 روستا بودند تا حدی از دست داده و 36,981 خانواده از دست رفته در خانه های خود.

اخیر 2018 مطالعه توسط مایکل جرارد از دانشگاه کلمبیا مرتبط بحران آب و تغییر آب و هوا به قاچاق.

به منظور کاهش میزان قاچاق که پیش بینی شده برای افزایش جرارد می گوید: جهان اقتصاد نیاز به انتقال دور از استفاده از سوخت های فسیلی خواهد شد که کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و می تواند اثرات تغییر آب و هوا کمتر شدید.

کارشناسان بر این باورند که تا سال 2050 بیش از 200 میلیون نفر خواهد بود مجبور به فرار از خانه خود را. آنها می گویند به عنوان آب و هوا مهاجران و یا آب و هوا پناهندگان. جهان مهاجرت گزارش سال 2020 منتشر شده توسط سازمان ملل متحد در دسامبر 2019 جزئیات را به شدت مشکل است.

سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ نیز با اشاره به تغییر آب و هوا و بلایای طبیعی و فقر به عنوان عوامل که باعث تشدید آسیب پذیری و ناامیدی را قادر می سازد که قاچاق به شکوفا.

دولت هند و چندین سازمانهای غیر دولتی (Ngo) کار کرده اند نسبت به کاهش مهاجرت جابجایی و قاچاق nexus, اما به نظر می رسد فاصله بین جام و لب.

قاچاقچیان با استفاده از نقاط ضعف در سیستم. فقر شدید و آسیب پذیری حاصل از مردم به نظر می رسد کلید این چرخه معیوب.

"این دیگر یک ماده در بهبود وضعیت ما; ما فقط مبارزه برای آن را نگه دارید از گرفتن هر گونه بدتر" خلاصه کرد سالمند از Sunder ممنوعیت.

https://peacedata.net/



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب