افزایش زمان دادگاه محدود به شش ماه می گویند وکلا

Peter Byrne/PA بایگانی/PA تصاویر قانون جامعه اتحاد پیوست فراخوان دولت برای افزایش زمان محدود که در آن یک فرد م

توسط AKHSHIJNEWS در 2 مرداد 1399

Peter Byrne/PA بایگانی/PA تصاویر

قانون جامعه اتحاد پیوست فراخوان دولت برای افزایش زمان محدود که در آن یک فرد می تواند یک اشتغال دادگاه ادعا از سه ماه به شش.

آن گفت: "اقدام فوری" نیاز بود برای روشن شدن پرونده اشتغال دادگاه در مواردی که باید انباشت اشیاء بدست آمده تا پس هزینه شد و حکومت غیر قانونی در سال 2017.

انباشت از موارد انتظار قضاوت می ایستد در بیش از 40 ، 000 با توجه به HM دادگاه & دادگاه و قانون جامعه پیش بینی یک "بهمن" ادعا می کند در ماه های آینده به عنوان کسب و کار نگاه به کاهش هزینه ها که ظهور آنها از coronavirus بحران است.

این ادعا موارد اغلب ذکر شده برای دادرسی در دادگاه بیش از 12 ماه پس از این ادعا ارائه شد در حالی که پیچیده تر ادعا می کند می تواند حتی دیگر شنیده شود. قانون جامعه گفت این بود که "به طور موثر مسدود کردن دسترسی به عدالت".

دولت نوشت: به قانون جامعه در آغاز ماه ژوئیه به درخواست برای آن نظرات و پیشنهادات برای بهبود در حال اجرا از اشتغال دادگاه. پیشنهادات شامل بالا بردن محدودیت های زمانی برای همه نوع از ادعا تا شش ماه; گسترش دامنه موجود متعدد مدعی حکومت اجازه می دهد تا دو یا بیشتر متقاضیان به ادعای خود را در همان فرم; امکان قضاوت بدون دادرسی صادر می شود حتی زمانی که یک جلسه مقدماتی صورت گرفته و تغییر قوانین در اطراف الکترونیکی جلسات اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتر.

در مارس, قانون کمیسیون مستقل بدن با توجه به نحوه اصلاح سیستم قانونی در انگلستان و ولز ، توصیه می شود یک فرمت به زمان محدود برای اشتغال دادگاه ادعا می کند و پیشنهاد کرد که دادگاه باید از این قدرت برای گسترش محدودیت زمانی در تمام موارد زمانی که آنها آن را "عادلانه و منصفانه" را به انجام این کار.

قانون در جامعه گفت: آن را به شدت پشتیبانی از طرح های پیشنهادی برای افزایش محدودیت زمانی برای آوردن یک ادعا به مدت شش ماه.

سازمان رئیس جمهور سیمون دیویس گفت: "ما همچنان به تشویق دولت برای بهبود در حال اجرا از اشتغال دادگاه و مطمئن شوید که آنها به درستی منابع به منظور مقابله با گسترش تعداد موارد است.

"متفاوت محدودیت دوره اغلب می تواند باعث سردرگمی به ویژه هنگامی که احزاب هستند نه از نظر قانونی نشان داده شده است. سه ماه زمان محدود نیز می تواند نیروی متقاضیان به فایل ادعا می کند حتی اگر آنها هنوز هم به مذاکره حل و فصل است.

"اصل اشتباهات در اطراف محدودیت می تواند در نتیجه افرادی که محروم از دنبال عدالت در مورد آنها.

"این است که به ویژه مربوط به unrepresented متقاضیان که ممکن است در طولانی داخلی شکایت و انضباطی رویه و از آنجا که آنها نه به عنوان و یا نمی توانیم کمک های حقوقی پیدا کردن که آنها را از دست ندهید کوتاه اشتغال دادگاه محدودیت مهلت."

دیویس پشتیبانی نمی کند دولت پیشنهاد که عدم اشتغال قضات می تواند بنشیند بر اشتغال دادگاه برای افزایش ظرفیت در سیستم.

"بدن از قوانین اشتغال بیش از سال افزایش یافته و این مهم است که تنها قضات که درک این بدن از قانون و قانون مورد شنیدن ادعا می کند به اطمینان حاصل شود که آنها تصمیم درستی است." "این خواهد شد و همچنین جلوگیری از موارد مراجعه در دادگاه تجدید نظر به اشتغال درخواست تجدید نظر در دادگاه."

آلن Lewis, استخدام وکیل در کنستانتین قانون گفت: 87 اشتغال جدید دادگاه قضاوت منتشر شد آنلاین در روز جمعه 17 جولای و این رقم رو به افزایش بود "تقریبا روزانه".

"ما شاهد موارد ذکر شده در 18 ماه یا بیشتر پس از موضوع ادعا است. این است که چگونه یک سیستم قضایی باید تابع. و با تعدادی از انتظار موانعی بیش از هفته های آینده من از ترس است که این سیستم creaking تقریبا به نقطه شکستن" او گفت:.

"وجود خواهد داشت بار دیگر برای شاهدان به یاد حوادث و برخی از کارکنان شاهدان ممکن است سمت چپ که اشتغال با این نتیجه که کارفرما هیچ تاثیری بر آنها به نظر می رسد.

"در سمت مثبت میانجیگری قطعا سریعتر و ارزانتر و ما ممکن است یک افزایش در آن است."

بخش حقوقی HR فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر HR فرصت ها در بخش حقوقی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن