بومی سلامت تیم های تحقیقاتی در حال حرکت به ایستگاه 20 غرب

محتوای مقاله در ادامهافتتاح ایستگاه 20 غرب در سال 2012. ریچارد مرجان/این StarPhoenixTait گفت که او تا به حال

توسط AKHSHIJNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

SASKATOON, SK. OCTOBER 17, 2012--The grand opening of Station 20 West was held in Saskatoon October 17, 2012. A ribbon cutting took place after people spoke.(Richard Marjan / The StarPhoenix)
افتتاح ایستگاه 20 غرب در سال 2012. ریچارد مرجان/این StarPhoenix

Tait گفت که او تا به حال هیچ نقشی در این تصمیم و تنها با دریافت یک پیشنهاد به استفاده از فضا در هفته گذشته. او ابراز تحسین برای کارکنان شاغل در این تعامل ،

"ما افتخار کار خود را. ما می دانیم که در آینده به ایستگاه 20 غرب است که ما در حال قدم زدن به کفش" او گفت:.

قبلی مصاحبه ایستگاه 20 غرب co-مدیر لن Usiskin گفت: این دانشگاه در مذاکرات با جامعه hub در مورد آنچه که آینده خود را با حضور در ساختمان خواهد بود.

در انتشار اخبار از U S, او گفت که او را با نتایج راضی است.

"ایستگاه 20 غرب با خوشحالی به استقبال این پروژه ای است که اجازه خواهد داد که برای برخی از مقدار مورد نیاز بومی-led تحقیقات بهداشتی را در جامعه" او گفت:.

Tait رهبر اول سازمان ملل و متیس شبکه تحقيقات سلامت که با این نسخهها کار در همکاری نزدیک با متیس و برای اولین بار سازمان ملل همکاران در سراسر استان با حمایت از کانادا موسسه تحقیقات بهداشتی.

او و بومی مطالعات پروفسور سیمون لمبرت همکاری منجرملی هماهنگی مرکز نه عضو شبکه محیط های بومی تحقیقات بهداشتی که با هدف به مردمان بومی کنترل بیشتر بر تحقیقات در جوامع خود.

Tait گفت: گام های بعدی را شامل استخدام 10 جامعه محققان به کار در خارج از دفتر و همچنین سه جامعه پژوهش تسهيل بازدید اعضای جوامع در سراسر استان ،

او گفت: هدف نهایی این است که حمایت از اعضای جوامع از طریق دقیق جمع آوری داده ها و همکاری نزدیک.

"وجود دارد هیچ نقطه ای در تاریخ ما که تحقیقات داده شده است و مهم تر از آن است که در حال حاضر به خصوص با COVID-19" او گفت:.

بیشتر در مورد این موضوع

zvescera@postmedia.com
twitter.com/zakvescera



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب