نوآورانه مالی روش کلید به رها کردن SIDS اقتصادی بالقوه

تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva ساز

توسط AKHSHIJNEWS در 17 تیر 1399
تغییر آب و هوا, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, عناوین, سلامت بشردوستانه اضطراری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سفیر لوئیس M جواناست بلیز نماینده دائم در سازمان ملل متحد و رئیس اتحاد جزیره کوچک متحده (AOSIS).

نیویورک Jul 7 سال 2020 (IPS) - جهان ما است transfixed بزرگ تلفات انسانی و اقتصادی تاثیر بدترین جهانی همه گیر در یک قرن. برای 65 میلیون ساکنان جزیره کوچک کشورهای در حال توسعه (SIDS) تاثیر رمان coronavirus (COVID-19) یادآور بدترین اشکال از حوادث آب و هوایی شدید که SIDS با ادعا سالانه است. چنین اتفاقاتی هزینه زندگی تضعیف ما سخت به دست آورده و توسعه سود و مانع از آرمان و کیفیت زندگی مردم ما است. دولت ما به طور معمول مجبور به تغییر در حال حاضر کمیاب از منابع اجتماعی و اقتصادی سرمایه گذاری برای بهبود و روزی پس از بلایای طبیعی است. برای دهه سلیمان شده اند تاسیسات توسعه tightrope است که به طور فزاینده ای مخاطره آمیز با تشدید عوارض جانبی اثرات آب و هوا.

حاد آسیب پذیری از جزایر کوچک به طور ناگهانی سیستمیک شوک است که در حال حاضر در حال تجربه جهانی در مجموع. در نهایت سخت گیری و مبادلات است که سازمان ملل باید برای تضمین سلامت انسان ها شبیه به تصمیم گیری است که جزایر کوچک ساخته شده اند به مقابله با علل ریشه ای تغییر آب و هوا و به دفاع از سیاره ای بهداشت و درمان. یک تفاوت این است که وجود بالقوه واکسن برای از بین بردن تغییرات آب و هوا تنها جهانی احترام و پایبندی به توافق پاریس.

از دیدگاه سلیمان فوری پاسخ به هر دو COVID-19 و تغییر آب و هوا باید منعکس کننده خود را پیچیده اتصال و عمیق برای سازگاری. بحران کنونی است قانع کننده جهانی یادآوری است که ما مشترک توسعه آرمان و آب و هوا اورژانس به طور جدایی ناپذیری مرتبط است. Emblematically جهان مهمترین قدرت آب و هوا در علم ملل متحد پنل بین دولتی تغییر آب و هوا هشدار می دهد که عدم اقدام در تغییر آب و هوا است که به احتمال زیاد برای هموار کردن راه برای بیشتر بیماری های همه گیر و یک vulture از vector-borne diseases. بسیار شبیه به وجودی بحران آب و ما به صورت خودبخودی مکرر و بیماری های همه گیر جهانی خواهد بود و بیشترین ضرر به آسیب پذیر ترین – هر دو به طور مستقیم از طریق عفونت و کاهش حمایت عمومی به عنوان دولت در تلاش برای تغییر منابع از توسعه بلند مدت به بحران پاسخ. بدون شک این عدم قطعیت هستند استارک یادآوری است که بحران مالی کافی نیست و بیش از حد اغلب می کشد از توسعه تامین مالی ترک کشور قادر به پرداختن به توسعه پایدار و در راه است.

سفیر لوئیس M جوان

همکاران و موسسات مالی بین المللی باید جسورانه. این COVID-19 همه گیر است منجر به بحران اقتصادی بی سابقه ای برای سلیمان. ما نیاز به اختصاص داده شده و قابل پیش بینی تامین مالی برای SIDS. در حال حاضر بیش از همیشه به 65 میلیون نفر در سراسر SIDS اکثر آنها زندگی می کنند در 25 مشترک المنافع متحده بر ما مشترک المنافع همکاران و گسترده تر جامعه جهانی به تأیید این مورد خاص از SIDS و حمایت از یک رویکرد جامع به معیارهای برای همه SIDS برای دسترسی اعطایی و یا کمک مالی امور مالی. چنین رویکردی لولا بر مقدار مورد نیاز اصلاحات اقتصادی جهانی و سیستم مالی آن را پاسخگو به پیش بینی و پیش بینی نشده چالش های مرتبط با شوک های اقتصادی و تغییر آب و هوا. از طرف اتحاد جزیره کوچک متحده (AOSIS) نخست وزیر بلیز Rt. محترم دین الیور بارو است به دادگاه تجدید نظر به صندوق بین المللی پول و بانک جهانی به جمله ایجاد یک پنجره خاص برای SIDS گسترش واجد شرایط بودن برای همه SIDS صرف نظر از درآمد طبقه بندی برای دسترسی به حمایت فوری برای بحران بهداشت و درمان و پشتیبانی از تماس های دو جانبه طلبکاران به حالت تعلیق در پرداخت بدهی. به عنوان AOSIS صندلی من نیز پشتیبانی تماس با دبیر کل سازمان ملل متحد برای کاهش بدهی به کشورهای ما. در حالی که این اقدامات بیشتر بلافاصله آدرس بحران بهداشت و درمان آنها را نیز فعال SIDS به تمرکز بر بحران آب و هوا. به عنوان ما را دیده اند, بدهی می تواند تبدیل به یک انگیزه مثبت برای بلند پروازانه عمل است.

مشترک المنافع خانواده دعوت شده است برای حمایت از جزایر در پرداختن به آب و هوا اورژانس با استقبال از SIDS آب و هوا و اقیانوس دستور کار است. هیچ علمی وجود دارد شکی نیست که آب و هوا در اورژانس و اقیانوس بحران پیچیده در ارتباط است. SIDS در حال متولیان 15 از 50 بزرگترین منحصر به فرد مناطق اقتصادی (EEZs) که حساب برای نزدیک به یک سوم از تمام اقیانوس ها و دریاها. SIDS باید یک رکورد از استفاده پایدار و به عنوان مسئول استوارت در ابتدا برای تعامل مستقیم و پشتیبانی برای حفاظت و استفاده پایدار از ما اقیانوس است. Emblematically سازمان ملل متحد برنامه محیط زیست یافت می شود که SIDS می نامتناسبی بیشتر به احتمال زیاد به تصویب ممنوعیت تک-استفاده از پلاستیک است. ما ارتباط قوی و وابستگی به محیط زیست دریایی را القا در ایالات متحده تعهد خود را به حفظ تعادل بین پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و پایداری زیست محیطی. AOSIS به عنوان یک SIDS وکالت ساز آغاز کرده است در یک اقیانوس دستور کار است که foregrounds و فراتر از حفاظت – ما می خواهیم فعالیت های SIDS به از بند باز کردن رشد اقتصادی و تنوع. این به این دلیل AOSIS به شدت قهرمانان یک "فکر می کنم آبی' استراتژی و در میان اعضای ما به شما در پیدا کردن اولیه پیشگامان آبی اقتصاد است.

آبی اقتصاد به طور همزمان باعث رشد اقتصادی پایداری محیط زیست شمول اجتماعی و تقویت اکوسیستم اقیانوس. ارزش پایدار شیلات می تواند دیده می شود در ما artisanal فیشر و گسترده تر در بخشی اقدامات است. یکی از این نمونه است, اعلام, بدون گرفتن یا هیچ-نگاهی مناطق به عنوان دوباره پر کردن مناطق در بلیز است. این همراه با چند طرح های دیگر در بلیز و در بسیاری دیگر از SIDS منجر به تاریخی میزان سهام ماهی پر و همچنان به عنوان یک منبع قابل توجهی از ارزش بالا شیلات مبتنی بر توریسم ورزشی و به طور کلی صادرات است. SIDS نیز پیشرو در متعادل روش برای استفاده پایدار از منابع دریایی. من کشور بلیز که صندلی AOSIS است برای اولین بار در جهان به ممنوعیت دریایی اکتشاف نفت. بلیز زمانی این شاهکار با محبوب در سراسر کشور حمایت و رویکرد از پایین به بالا. اعمال ما نشان دهنده یک روند در سراسر SIDS. چند SIDS در حال حاضر به تصویب ملی, آبی, اقتصاد, استراتژی. در سال 2013 موریس راه اندازی اقیانوس' اقتصاد نقشه راه شیر به پتانسیل آن EEZ توسط تحکیم موجود در بخش گردشگری از جمله بنادر و ماهیگیری و توسعه بخش های در حال ظهور مانند آبزی پروری دریایی بیوتکنولوژی و انرژی های تجدید پذیر. به طور مشابه در سال 2018 به سیشل راه اندازی آن آبی و اقتصادی نقشه راه با استفاده از یک رویکرد یکپارچه به توسعه پایدار از اقیانوس منابع است. استراتژی تکمیل دریایی فضایی طرح (2014) که برنامه ای برای مدیریت پایدار و سلامت سیشل' 1,374,000-کیلومتر مربعی EEZ. در علاوه بر این به برنامه های ملی اقیانوس آرام جزیره کوچک کشورهای در حال توسعه(PSIDS) نیز توسعه منطقه ای سیاست ها و برنامه های ارتکاب به پایدار اقیانوس مدیریت و ساخت و ساز پایدار اقتصاد آبی در منطقه است.

جزیره ای کوچک و کم دروغ ساحلی کشورهای در حال توسعه مصمم هستند منجر به اتهام در رویکردهای نوآورانه در آب و هوا و اقیانوس ها. ما نیاز به روش های نوآورانه مالی به از بند باز کردن SIDS' آبی پتانسیل های اقتصادی و مزیت است. همکاران عزیز ما به شما خوش آمد. لطفا این فرصت را به تعامل با ما.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن