'معرفی قومیت پرداخت شکاف گزارش در حال حاضر دولت خواست

شاتر طومار درخواست از دولت برای معرفی اجباری قومیت پرداخت شکاف گزارش به دست آورده حمایت از کسب و کار مسئول شبک

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399

شاتر

طومار درخواست از دولت برای معرفی اجباری قومیت پرداخت شکاف گزارش به دست آورده حمایت از کسب و کار مسئول شبکه کسب و کار در جامعه است.

این طومار که دریافت کرده است بیش از 96,000 امضا در زمان نوشتن بر دولت به نیاز سازمان به انتشار قومیت خود پرداخت شکاف در کنار خود مسابقۀ به "درخشش نور در نژاد/قومیت مبتنی بر نابرابری در محل کار به طوری که آنها را می توان".

ساندرا Kerr, مسابقه مدیر در کسب و کار در جامعه گفت: "وقت آن است که برای دولت به اقدام و اجرای اجباری قومیت پرداخت شکاف گزارش در حال حاضر.

"وجود دارد ناخالص تحت نمایندگی از استعداد در جداول بالا در بخش خصوصی و دولتی و قومیت پرداخت شکاف گزارش خواهد اطمینان حاصل شود که این گفتگو باقی می ماند یک مسئله مهم برای کارفرمایان به عمل در کنار خود مسابقۀ گزارش. در سراسر کشور بیکر و مکنزی و Mott MacDonald تنها برخی از کارفرمایان که به طور داوطلبانه خود را منتشر قومیت پرداخت شکاف در روزهای اخیر و ماه.

"این BITC مسابقه در محل کار 2018 کارت امتیازی گزارش در همکاری با YouGov نشان داد که کارکنان گفت: تنها 11 درصد از کارفرمایان در حال حاضر گرفتن قومیت و پرداخت داده است. بدون این شاخص مهم کسب و کار قادر به تشخیص و اقدام به مقابله با قومیت خود پرداخت شکاف."

مفهوم قومیت پرداخت شکاف گزارش شده است کاوش توسط دولت برای برخی از زمان. مشاوره به آن امکان بسته در ژانویه 2019 اما دولت هنوز مشخص آن گام های بعدی.

در اوایل این سال کنفدراسیون صنعت بریتانیا و شرکت حقوقی Eversheds ساترلند خواست شرکت به طور داوطلبانه فاش تفاوت در میانگین پرداخت هزینه برای گروه های مختلف قومی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. اما آنها اذعان کرد که بسیاری از کارفرمایان نمی نگه داشتن کارکنان قومیت داده ها در این مرحله است.

درخواست خواهد شد که بحث در مجلس اگر آن را دریافت 100,000 امضا می گوید اجباری قومیت پرداخت شکاف گزارش "اجازه خواهد داد که کارفرمایان برگزار می شود پاسخگو در پر کردن این شکاف که در آن وجود دارد اختلاف".

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن