است coronavirus آزمون نهایی در رهبری اخلاقی برای منابع انسانی است ؟

می توانید کارفرمایان واقعا تقسیم می شود بین ” خوب ” و ” بد ” و یا در حال تصمیم گیری به مراتب متنوع تر?
شاتر

این که آیا آن را کردند و یا به, بهداشت و درمان, شرکت اقدامات در طول coronavirus آمده اند تحت موشکافی بیشتر از همیشه. خواهد شد و سازمان هایی که به دنبال یک قطب نمای اخلاقی ظهور قوی باشد ؟ جو Faragher بررسی.

بدون شک وجود دارد که coronavirus همه گیر شده است که ساز و شکن نیست فقط سیاسی شهرت بلکه شرکت های بزرگ هستند. آن را دیده است برخی از متهم بودن امپراتوری شر که با چنگک جمع کردن در میلیون ها نفر در سود و در عین حال انتخاب کردند کارگران خود را در حالی که صدها نفر از کارفرمایان در حال گزارش به افشاگری اطلاعات خطوط تماس ویژه ای برای این ادعا حمایت مالی دولت در حالی که درخواست از کارکنان برای ‘داوطلب’ وقت خود را.

این ماه یکشنبه بار غنی لیست قطعا درخشید نور به چگونگی درک ما از کارفرمایان واکنش به بحران است. این نشان داد که پنج نفر از این کشور 10 نفر از ثروتمندترین افراد خود شرکت که furloughed کارگران با برخی از بزرگترین کاربران از این طرح (از جمله Wetherspoons صاحب تیم مارتین و وستون خانواده که خود Primark) پس از قرار دادن ده ها هزار نفر بر روی دولت را حفظ طرح.

در جای دیگر ناشناس از حساب کارکنان به shambolic بازگشت به کار: مواد غذایی سریع کارگر در شفیلد بود که مجبور به بسته تحویل وعده های غذایی بعدی به یک همکار; کارگران ساختمانی در سایت های اجتماعی بدون فاصله اقدامات; یا دایه و پاک کننده ها که محوری به خانواده ها به دلیل کارفرمایان خود را مبارزه با مدرسه در منزل و انجام کارهای خانه بشنوند.

اعلام اتحادیه بازیابی بهتر به حمايت از طرح انگلستان را بهبود اقتصادی پس از coronavirus TUC فرانسیس رهبر o’grady اشاره کرد که چگونه این بحران را نشان داده است “که نگه داشته بریتانیا رفتن” در طول بحران و چگونه “ما تا به حال اولویت های ما همه اشتباه”. کارکنان که قبلا تلقی ماهر یا کم پرداخت می شود در حال کف به عنوان قهرمانان هر هفته در حالی که بسیاری از بالا-حقوق و دستمزد دانش متمرکز بر کارکنان ادامه از امنیت خانه و دفاتر.

تصمیم گیری های دشوار

اما انگلستان کارفرمایان واقعا بوده است تا قطبی بین کسانی که قرار دادن کارکنان در معرض خطر و یا امتناع از ارزش آنها و دیگران رفتن بالا و فراتر از آن برای نگه داشتن آنها را در کار و عاقل?

این که آیا آن تصمیم گیری کردند به کارکنان و یا در نظر گرفتن زوائد آن در دراز مدت و یا ساخت یک برنامه را به کارکنان جسمی و برگشت به محل کار در ماه های آینده خواهد شد در حال حاضر کارفرمایان با یک قایق نه فقط عملی بلکه معضلات اخلاقی. و آنها ممکن است همیشه حق آن را دریافت.

در مقاله اخیر برای پرسنل امروز HR consultancy صاحب جاش Sunsoa استدلال کرد که furloughing کارکنان بود “از نظر اخلاقی اشتباه” پس از یک تعداد میلیونر-حمایت از کسب و کار مانند ویکتوریا بکهام مد امپراتوری (که بعدها معکوس تصمیم خود) تصمیم به دسترسی دولت را حفظ طرح به شروطي کارگران حقوق و دستمزد. بسیاری از خوانندگان موافقت با ارزیابی خود را, اما برخی از سوال HR قدرت برای جلوگیری از رهبری ارشد از تصمیم گیری برای ادعا می کنند که پول است.

ویکتوریا بکهام رو یک واکنش برای استفاده کردند. در آن زمان یک سخنگو گفت: “ما در حال کار سخت برای اطمینان حاصل شود ما بسیار با ارزش تیم های VB محافظت شده با نگه داشتن کسب و کار ما سالم است. پس به دقت بررسی تمام گزینه های ما, ما تصمیم به کردند یک تعداد کارکنان در افزایش بسته است.”
عکس: Ik الدما/DPA/PA تصاویر

“این یک وضعیت که در آن ما همه تصمیم گیری بدون در نظر گرفته شود رویکرد ما به طور معمول,” او می گوید. “اما وجود دارد به ریشه های بشردوستانه مسئولیت در درون ما. اگر همه چیز را یک معامله در مورد پول و سپس وجود دارد هیچ بشریت است.”

Sunsoa میاد شرکت های باربری که تصمیم به محل هر یک از کارکنان در کردند اما چرخد و کسب و کار خود را به ماسک برای کلید کارگران است.

این بشریت باید تمدید شود به عنوان ساعت شروع به گفتگو با کارکنان در مورد بازگشت به کار او می افزاید. “چگونه شما مردم را به کار در یک محیط که در آن مردم بوده است در مستند برای مدت زمان طولانی ؟ وجود خواهد داشت یک تاثیر بر سلامت روانی بنابراین در این زمان نامشخص من می خواهم به فکر می کنم ما باید مشورتی گفتگو با آن نهفته است. ما باید منطقی گفت: “ما می خواهم به شما برگشت اما چگونه می توانم شما احساس می کنید?'”

دکتر امی Bradley نویسنده از انسان لحظه ای و عضو هیات علمی از Ashridge در Hult International Business School, موافق دیده ایم “بهترین و بدترین سازمان در همه این”. او خواستار کارفرمایان از خود بپرسید: “چه داستان خواهد بود گفت: در مورد سازمان شما بعد از این آن را یک افتخار خود و یا یکی که ضد ارزش های خود را? می تواند شما ایستاده است؟”

یک سازمان او اشاره می کند به عنوان نمایش قوی قطب نمای اخلاقی است بسته بندی جهانی کسب و کار بری-Wehmiller که مدیر عامل باب چاپمن در زمان درس از گذشته سقوط مالی از 2008/9 و اعمال آنها را به شرکت در واکنش به این بیماری همه گیر.

“او در مورد یک وظیفه به نگاه پس از هر عضو از کارکنان به عنوان اینکه آنها در حال یک عضو از خانواده خود را” توضیح می دهد که دکتر برادلی. “وجود دارد یک مفهوم به نام فداکاری مشترک – همه کارکنان خواسته شده را به درد کمی به جای چند گرفتن آن است. با انجام این اعتماد وجود دارد بنابراین هنگامی که زمان بازیابی مردم را بیشتر.”

مهم این است که رهبران همچنین به اشتراک گذاری است که قربانی آنها نمی رسم سود سهام در حالی که بقیه شرکت می پذیرد موقت پرداخت برش و یا یک دوره کوتاه از مرخصی بدون حقوق.

تغییر اولویت ها

اما Loisel از بنیانگذاران مستقل coffee roaster آتشفشان قهوه کار می کند, در ابتدا furloughed دو سوم از کارکنان خود به عنوان مشتریان (بسیاری از آنها در سرویس دفاتر و یا ساندویچ زنجیر) سفارشات لغو شده است. در این هفته که به دنبال این است که قادر به تغییر تمرکز کسب و کار به فروش برخی از قهوه به طور مستقیم به جای فروشی; کسانی که مشغول به کار در roastery قادر به بازگشت کافی PPE و بسیاری از furloughed کارگران در غیر خط مقدم نقش قادر به بازگشت به کار از خانه.

“وجود دارد یک مفهوم به نام فداکاری مشترک – همه کارکنان خواسته شده را به درد کمی به جای چند گرفتن آن همه” – دکتر امی Bradley Ashridge در Hult International Business School

“بودن در کردند دشوار است برای کارکنان و همچنین به عنوان کسب و کار,” او می گوید. “در یک نقطه از آن همه دست به دست در عرشه و سپس آن را به خانه بروید و صبر کنید. شما فقط نمی دانم زمانی که مشتریان قادر خواهد بود برای باز کردن دوباره و حجم آنها نیاز خواهید داشت.” شرکت او به تازگی زد یک نظرسنجی از کارگران با تعدادی از مواد غذایی دیگر برندها که در بر داشت که 86 درصد از کارگران ترجیح می دهند که کار خود را برای بهبود کارفرما شانس زنده ماندن پس از همه گیر.

درآمد به آرامی بازگشت و در حال حاضر حدود 40 درصد به 45 درصد از آنچه را که آنها قبل از بحران می افزاید: Loisel. تصمیم گیری شرکت می کند در حال حاضر باید بر اساس “باز و صادقانه گفت و گو” درباره چه چیزی بهترین را برای فرد نه تنها این شرکت است.

“یک کارمند است که از جان گذشته برای دریافت بازگشت آن را به عنوان خوب نیست برای آنها را به در خانه و ما furloughed کسی که در خط بسته بندی که نیاز به در خانه با یک کودک خردسال. شما نیاز به حفاظت از کسب و کار پس از آن می تواند وجود داشته باشد برای مردم قرار داده و آنها را در هسته از آنچه شما انجام دهد.”

جهان در حال تماشای

این معضلات اخلاقی ارائه شده به رهبران ارشد را تکامل و تغییر در ماه های آینده و هفته: از تصمیمات فوری در اطراف که به محل کردند به دائمی تر و زندگی در حال تغییر تصمیم گیری مورد بررسی قرار گرفته است.

این که چگونه این تصمیم گیری ساخته شده است که تعیین خواهد کرد که آیا کسانی که کارفرمایان قبل از به چالش کشیدن این دوره با مخدوش شهرت می گوید جین گنجشک نویسنده فرهنگ سازندگان: استراتژی های رهبری برای عملکرد کارکنان. “جهان است که به دنبال در چگونه شما رسیدگی به این,” او می گوید. “چگونه شما را از کسانی که تصمیم گیری چگونه شما آنها را اجرا می کنند. اگر شما کلید استعداد شما را می بیند درمان مردم به شدت آنها ممکن است باقی بماند در حال حاضر, اما نه برای مدت طولانی. مردم را به یاد داشته باشید.”

Airbnb بنیانگذاران برایان Chesky. عکس: Gabriela Hasbun/اخبار پیوند/NI پیوند/Pixsell/PA تصاویر

هنگامی که مهندسی شرکت رولز رویس اعلام کرد که قرار بود به حدود 9000 موانعی یک مصاحبه تلویزیونی با مدیر عامل شرکت وارن شرق به نظر می رسد برای نشان دادن اجرایی smirking در یک همکار در پس زمینه به عنوان او در مورد lay-offs برای تقریبا 18 درصد از نیروی کار است.

گنجشک می افزاید: “صادقانه تصمیم گیری حتی اگر آنها دشوار است اما رویکرد آنها را با یک سطح از بشریت است. تجهیز رهبران به طوری که هنگامی که شما را به اجرای چیزی شبیه به این به شما این کار را با مراقبت که آنها خود را به جای عمل به عنوان یک منادی.”

یک مثال خوب از یک نامه طولانی از برایان Chesky co-موسس Airbnb به عنوان آن را اعلام کرد و آن را غیر روحانی کردن یک چهارم از کارکنان خود را. در کنار روشن شدن جزئیات بیشتر در مورد چگونه این تصمیم رسیده بود و جزئیات آنها چگونه خواهد بود پشتیبانی از رفتن به جلو وجود دارد واقعی ندامت و اندوه – با برخی از ناظران آن را به عنوان مثال کامل از نحوه سرب در یک بحران.

دکتر برادلی می افزاید: “که در آن رهبران را مجبور به تصمیم گیری در آن وجود دارد شواهد قوی است که اگر آنها دلسوز و صادق و درمان مردم به عنوان بزرگسالان و ارتباط حساسیت این می تواند کمک به افراد باید درک مثبت از سازمان پس از بحران.”

صادقانه تصمیم گیری حتی اگر آنها دشوار است اما رویکرد آنها را با یک سطح از انسانیت” – جین اسپارو فرهنگ سازمانی کارشناس و نویسنده

متضاد چالش

اما راج Tulsiani رهبر اجرایی جست و تنوع مشاوره سبز پارک استدلال می کند که تعادل بین بقای مالی و مراقبت از کارفرما می تواند مشکل باشد. “اهمیت ورود تندرستی مهربانی و همدلی آورده شده است به جلو از بحران به عنوان واقعی نگرانی ها در مورد زنده بودن جریان های نقدی و طبیعت بسیار از ما چگونه سازماندهی نیروی کار ما,” او توضیح می دهد. “تا حدودی متناقض چالش برای بسیاری از رهبران کسب و کار: چگونه بسیاری از سازمان ها واقعا می تواند زنده ماندن با هیچ و یا به طور چشمگیری کاهش درآمد برای چهار ماه است؟”

حتی در جایی که سازمان به تدریج آوردن کارکنان بازگشت از furloughed آنها نیاز به تصمیم گیری دقیق. جنین Woodcock یک رهبری مربی و نویسنده به تازگی زد برخی تحقیقات در میان کارکنان است که تا به حال شده است furloughed پیدا کردن که – بر خلاف برخی از گزارش ها از “کردند تب” که در آن کارکنان شده است با بهره گیری از زمان در خورشید در مالیات دهندگان هزینه – بسیاری از ترس از دست دادن ارتباط با کارفرمای خود به ذکر دراز مدت عواقب خود را برای موقعیت.

“فرض بر این بود که furloughed کارکنان را در پیدا کردن دریافت 80 درصد از حقوق و دستمزد خود را بدون نیاز به کار بسیار جذاب است. در عین حال در گفتگو با کسانی که یا به furloughed من شنوایی عمیق نگرانی مانند از دست دادن ارتباط با تیم و همکاران از دست دادن هدف و البته ترس از آینده افزونگی” او می گوید. “رهبران شدند و قرار دادن تمام انرژی خود را به pivoting کسب و کار خود را, اما کارکنان نگران بودند. آنها نمی تواند انجام هر کار دسترسی به ایمیل خود را – برای بسیاری از آن یک تجربه است.”

کسانی که به صرف زمان و دور از محل کار را ترس از مهارت های تخریب توانایی های خود را در ارتباطات مجازی استدلال Woodcock در حالی که مدیران ممکن است احساس به عنوان اینکه آنها به دنبال پس از دو تیم یک چشم بر آنهایی که در محل کار و دیگر کسانی که در کردند ، “همانطور که ما بازگشت به کار آنها نیاز به فکر می کنم در مورد ‘reboarding’ – کمی شبیه ما پردازنده کارکنان جدید. کسانی که نمی کردند کار کرده اند سخت تر از همیشه می تواند وجود داشته باشد تنفر از کسانی که ماندند بنابراین مدیران نیاز به در نظر بگیرید که بیش از حد.”

جاش Bersin بنیانگذار منابع انسانی و آکادمی Bersin & همکاران به تازگی استدلال کرد که رهبری را به تکامل به ما آدرس همه این معضلات اخلاقی – که مدیر عامل را در حال حاضر برای ایستادن “رئیس همدلی افسر” به عنوان شرکت های قرار دادن مردم در خط مقدم از تصمیم گیری. او گفت: “آن تقویت یک مدل جدید است. آن را به ما یادآوری می کند که بالاتر از همه کسب و کار است همه چیز در مورد مردم است. بدون احساس حقیقت و اعتماد و قدرت مردم نمی تواند انجام دهد. با این چیزهایی که مردم ما را از این بحران است.”

تغییر مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز

مرور بیشتر مدیریت تغییر شغل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>