"به این دلیل است که من سیاه است؟": چرا علی G عبارت است از یک واقعیت غم انگیز

Ali G محبوب در اوایل 2000sStartraks/شاتر به عنوان سازمان ایجاد حس حوادث اخیر در اطراف سیاه زندگی مهم جنبش و چگ

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399

Ali G محبوب در اوایل 2000s
Startraks/شاتر

به عنوان سازمان ایجاد حس حوادث اخیر در اطراف سیاه زندگی مهم جنبش و چگونه آنها می توانند چیزی درباره تعصب نژادی و نمایندگی های خود را با نیروی کار شکیل کون توضیح می دهد که چرا اوایل 2000s تلویزیون عبارت موجود تاسف دانه از حقیقت است.

"به این دلیل است که من سیاه است؟" بسیاری از شما به یاد داشته باشید این عبارت Ali G طنز شخصیت ایجاد شده توسط ساشا بارون کوهن محبوبیت در اوایل 2000s در تلویزیون. Ali G بود داستانی کلیشه ای است که سبک خود را در جامائیکا انگلیسی فرهنگ سیاه و سفید ظاهرا یک تقلید مسخره امیز از یک طبقه فوقانی جوانان اقدام به سیاه و سفید.

نمونه طرح شامل Ali G مصاحبه معروف کسی یا برگزاری یک موقعیت ایستاده در جامعه و توهین به آنها و یا باعث جرم و پس از به چالش کشیده Ali G را با پاسخ خود عبارت 'به این دلیل است که من سیاه است ؟' برای اثر طنز آمیز.

در انجام این کار آن را تطهیر نژادپرستی که در واقعیت ثابت زندگی تجربه از یک فرد رنگ خواهد بود در اصل به این دلیل که آنها سیاه و سفید نیست.

این واقعیت غم انگیز است که تا به حال جورج فلوید شده سفید او نمی خواهد به قتل رسیده اند. تا به حال استفان لارنس شده سفید او نمی خواهد به قتل رسیده اند.

تا به حال Windrush نسل شده سفید آنها را نمی توان در مواجهه با از دست دادن خود را به انگلیسی, هویت. تا به حال Grenfell برج شده است پر از مردم سفید در یک محله مرفه سوال شده بود پرسید: – آن را در وهله اول اتفاق افتاد و ما هنوز هم خواستار عدالت سال بعد ؟

سیستمیک نقایص

وجود دارد بسیاری از کاستی های که لینک به رنگ پوست فرد مانند بام بیمه خدمات درمانی کارگران مشغول به کار در خط مقدم پاسخ که به طور نامتناسبی تحت تاثیر Covid-19.

ضعف دیگر ما شامل موسسات شکست خورده اند که مردم سیاه در آموزش و پرورش در مسکن اجتماعی در پلیس ما در سیستم عدلی و در زندانهای ما. فقدان رهبران سیاه و سفید در سیاست, در رسانه ها, در محل کار ما گفتن است. این تصویری منفی از مردم سیاه و سفید از بام نفر از مهاجران 'دیگر' در رسانه ها تبدیل شده است قابل قبول و هنجار.

سفید برتری سوخت استعمار و در نتیجه غارت غارت و تجاوز از سرزمین های دور تا به حال یک تاثیر ماندگار و میراث بین المللی ادامه داد: دخالت در غیر سفید زمین.

این کمک کرده است به ایجاد 'توسعه' و یا 'سوم' جهان به عنوان ما به آن اشاره عاری اغلب از چارچوب و گفت: به عنوان یک ماده در واقع و شرایط. آسیا و آفریقا بودند کشورهایی که غنی از منابع طبیعی است که گرفته شده توسط استعمار تهاجم ارتش به نام از غرب امپراتوری.

پاسخ ساده به این سوال 'به این دلیل است که من سیاه است ؟' و 'بله به این دلیل است که شما در حال سیاه و سفید". همه این اتفاق افتاده است به شما دلیل این که شما نه سفید. واقعا که ساده است. میزان رنگدانه ملانین در پوست شما باعث شده است تا ما به جایی که ما به عنوان یک جامعه امروز است.

غم انگیز قتل جورج فلوید است درخشید نور در نژاد پرستی در همه جا به خصوص در امریکا و به اصطلاح زمین رایگان. به جز اگر شما سیاه و سفید هستند. شما هرگز واقعا رایگان. این است که بیش از حد خام? بیش از حد دشوار است برای روند ؟ آیا این توهین به احساسات خود را?

ما موارد خشونت پلیس و نیروی بیش از حد در حالی که ناراحت کننده را از یک خلاء اما شد و به عنوان نتیجه طرز فکر است که قدمت آن به برده داری و داشتن یک بی توجهی به یک انسان دیگر به دلیل آنها سیاه و سفید هستند و به همین دلیل در چشم نژادپرستانه پست تر هستند و کمتر از انسان بدون رویا و امید را برای خود و خانواده خود را.

"من نمی توانم نفس بکشم"

در امریکا لیستی از 'جنایات' متعهد توسط مردم منجر به پلیس نامیده می شود شامل دویدن در خیابان و یا به سادگی رانندگی یک ماشین. حتی افراد با داشتن یک کباب پز و یا در استخر و هتل جدا شده است.

این عامل مشترک در این فعالیت های عادی روزانه اگر نه در حال حاضر خود آشکار است که در تمام موارد این افراد بودند ، همه اینها نمونه هایی از بودن با نژاد برفلد با اعضای جامعه که سپس به نام پلیس و می توان خلاصه در یک عبارت ساده "تنفس در حالی که سیاه" تاکید جورج فلوید آخرین کلمات: "من نمی توانم نفس بکشم".

این عبارت استفاده شده است به عنوان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش شعار و – در حالی که فلوید گفت: آن را – آن سرچشمه به اریک گارنر گزارشی که قرار بود در ببرن توسط پلیس در سال 2014. اریک گارنر شکایت کرده است که او نمی تواند تنفس و مرگ او به عنوان یک نتیجه از نیروی بیش از حد استفاده می شود در طول بازداشت خود. او تنها نیست.

دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار که کشته شدند در طول تعامل با پلیس شکایت آنها نمی تواند نفس کشیدن در دست افسران قسم خورده به خدمت و حفاظت شامل کریستوفر لاو, خاویر Ambler دوم جرثقیل اسکات ویلیامز و بایرون مانوئل الیس. بله به این دلیل است که آنها سیاه پوست بودند.

تغییر دنیا کار می کنند

این حوادث ممکن است به نظر می رسد دور از سواحل ما در زمان, اما راه هایی وجود دارد ما می توانیم نبرد نژادپرستی نظاممند از درون HR. دنیای کار عظیم سهم را در این زمینه.

بسیاری از ما صرف ساعت بیداری ما در کار ما آمد به محل کار با تمام تعصبات و جهان نمایش. کار ارائه فرصت برای به چالش کشیدن برخی از ما قبلی انداز را به عقب براند در برابر برگزار کلیشه ای و یا بهتر است هنوز هم برای ایجاد جدید روایات. منابع انسانی, همایش, حوادث نشریات و سیستم عامل نیاز به نمایش گذاشتن سیاه و منابع انسانی حرفه ای که شاید نه همان دید در رابطه با همتایان سفید.

ما نیاز به دیدن سیاه و سفید حرفه ای نه محدود به D&I نقش یا یک بخش از کسب و کار است اما در واقع در تمام بخش های کسب و کار.

کار ارائه فرصت برای به چالش کشیدن برخی از ما قبلی انداز را به عقب براند در برابر برگزار کلیشه ای و یا بهتر است هنوز هم برای ایجاد جدید روایات."

آیا آن را نمی تواند به پیشرفت واقعی اگر ما می تواند رسیدگی به عدم تعادل در نمایندگی در C-suite در تمام بخش های. تصور کنید که ..., مدیر عامل شرکت ....در حالی که سیاه و سفید است.

وجود دارد تنها چهار سیاه و سفید مدیران عامل همه شرکت های فورچون 500 و FTSE 250 تنها تعداد انگشت شماری از مدیران و دو سوم لازم نیست هر اقلیت های قومی مدیران در تابلوهای خود را. آن زمان برای جلوگیری از تصور است. بیایید شروع به انجام. استعداد است که در خارج وجود دارد. بیایید ایجاد یک کلیشه.

بارون کوهن راه می رفت و یک خط خوب از طنز و کلیشه زمانی که او خود را ایجاد خنده دار شخصیت علی G. رسانه ها مسئولیت در به تصویر کشیدن سیاه کلیشه که تبلیغ منفی روایات درباره مردم سیاه و سفید و به ما یادآوری می کند که یک شوخی نژادپرستانه و یا یک نژادپرست داستان خنده دار است که هنوز هم که دقیقا – نژادپرستانه.

سیاه زندگی مهم. از آن زمان به قبول درد و صدمه ناشی از کلیشه. وقت آن است که به یک گفتمان جدید و ساختن یک جامعه بهتر که در آن در مورد جرم نیست و کار ما نسبت به پایان دادن به نژادپرستی نظاممند.

D&I فرصت در حال حاضر در PT مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب