آینده کسب و کار بین المللی, سفر در تعادل ؟

عکس: شاتر

وجود دیدگاه های متفاوتی در مورد آینده کسب و کار سفر پس از coronavirus بحران است. آدم McCulloch سنج نظر و توضیح می دهد که چرا آن را باید با توجه به منابع انسانی.

با این کشور در متوقف بسیاری از مدیران منابع انسانی به دنبال چه تغییرات آنها می توانید انتظار زمانی که همه چیز بازگشت به “عادی”. اما پس از آن چه خواهد نرمال چیست ؟ خواهد شیوه های کسب و کار بازگشت به جایی که آنها قبل از Covid-19?

وجود دارد بدون شک در ذهن من است که Covid-19 خواهد شد که در دراز مدت اثر بر نگرش نسبت به کسب و کار سفر” تام ویلکینسون AXA جهانی بهداشت

یکی از جنبه های کسب و کار است که منابع انسانی اغلب یابد و خود را درگیر در, اگر نه همیشه مدیریت به طور مستقیم با مسافت طولانی مسافرت های بین المللی. و آن را ممکن است در آستانه تغییر قابل توجهی.

در حال حاضر تحت فشار بیش از نگرانی های زیست محیطی هزینه های اضافی به احتمال زیاد اعمال شده توسط شرکت های هواپیمایی پس از تهدید فوری از coronavirus ریزید ممکن است که وي به لس آنجلس برای بررسی مشتری و یا به استخدام یک مدیر فروش است تا حدودی مشکل تر برای توجیه.

شرکت های هواپیمایی خواهد بود به دنبال جبران میلیون ها پوند از دست داده خواهد شد و همچنین تمرین های اجتماعی فاصله در هیئت مدیره هواپیما; easyJet برای مثال به دنبال نگه داشتن مرکز صندلی های خالی.

نه تنها هزینه خواهد بود مانع اما نگرش به مسافرت هوایی و بهداشت. به عنوان صنعت سفر تحلیلگر جی سورنسن رئیس جمهور IdeaWorks گفت فوربس اخیرا “از هر پرواز مکرر اگر آنها بر این باورند هواپیما داخلی پاکیزگی است که موضوع را به همان نظارت به عنوان موتور هواپیما و شما را بشنود چشمگیر, ‘No'”.

Sorenson پیش بینی برخی از سفر کسب و کار است که در حال وقوع بود قبل از Covid-19 به سادگی هرگز دوباره اتفاق می افتد به این دلیل که شرکت های پرداخت برای آن سفر خواهد ناپدید می شوند. و برای آن دسته از شرکت ها هنوز هم در کسب و کار برخی از بخشی از کسب و کار سفر را هرگز دوباره.

اگر چه برخی از کارشناسان از جمله پروفسور جان آکسفورد در یک کنفرانس در coronavirus در اوایل ماه مارس اشاره می کنند که هواپیما فیلتر هوای بسیار موثر در گرفتن ویروس ها این واقعیت است که Covid-19 صورت گرفت از جمله مزیت مسافرت هوایی و تبدیل به یک بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به تاثیر داشته باشد.

اما فروش بین المللی مشاور مایکل جونز که تا همین اواخر plied تجارت خود را بین انگلستان و چین و آلمان و آمریکا می گوید پرسنل امروز که هر چه خلق و خوی موسیقی در ماه نیاز به عبور از قاره ها اجتناب ناپذیر خواهد بود برای برخی از: “از دیدگاه فروش شما نیاز به نشان دادن محصولات و دیدار با مردم. وجود دارد هیچ جایگزینی. زوم و غیره است که تنها معادل یک تماس تلفنی. بله, اگر سفر هوایی می شود بسیار گران تر از آن خواهد شد که تاثیر بسیار زیادی دارد اما به هیچ عنوان موثر به عنوان یک چهره به چهره نشست.”

او تصدیق میکند, “شده است وجود دارد روند کمتر مسافرت های بین المللی به هر حال و پیشرفت در تکنولوژی ارتباطات را کاهش دهد و برخی از نیاز است.” آیا درس از Covid-19 توجه به آینده است و یک مسئله جونز می گوید: “ما باید کوتاه خاطرات. ما در اینجا و در حال حاضر. ما به محض خارج شدن از این بحران ما را فراموش کرده ام در مورد آن.”

بین المللی کسب و کار متخصص ریچارد کر احساس می کند که این بحران را بیشتر اثرات ماندگار از هر دو Sorenson یا جونز.

او می نویسد در نقاط مرد وب سایت: “با نزدیک به صفر هزینه های سفر در طول این سال صرفه جویی خواهد شد به احتمال زیاد به دور بماند. در زمانی که بسیاری از کسب و کار خواهد بود به دنبال صرفه جویی در هزینه های آنها ممکن است در نظر کاری که انجام شد از راه دور در قرنطینه و تصمیم به کاهش در هزینه های سفر به طور دائم. او می افزاید: “جلسات که قبلا ‘نیاز’ در فرد و حضور ادامه خواهد داد تا از راه دور.

هواپیماهای پارک شده در هنگ کنگ فرودگاه در طول coronavirus بحران است.
شاتر

“وجود خواهد داشت یک ننگ در اطراف اجتماعات بزرگ مانند کنفرانس ها و همه کارکنان جلسات برای یک نامشخص مقدار از زمان.”

کر هشدار می دهد که برخی از شرکت های هواپیمایی United به عنوان مثال در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای دائمی کاهش تقاضا و به دنبال در چگونه آنها می تواند کوچک در پست-همه گیر عصر. خبری که ویرجین استرالیا وارد دولت و مشکلات مالی تهدید به پایان دادن به محمدجواد سرمایه گذاری مشترک با دلتا می افزاید: به این ایده است که شرکت های هواپیمایی نمی خواهد بود قادر به انجام دوباره “عادی” برای برخی از زمان.

تام ویلکینسون مدیر عامل شرکت AXA جهانی بهداشت و درمان نیز در دراز مدت تاثیر اردوگاه. او می گوید پرسنل امروز: “بدون شک در ذهن من است که Covid-19 خواهد شد که در دراز مدت اثر بر نگرش نسبت به کسب و کار سفر. در علاوه بر این به دولت محدودیت هایی که باقی می ماند ممکن است در برخی از مناطق برای برخی از زمان به آمده من فکر می کنم وجود دارد همچنین می خواهد یک مقدار مشخصی از تردید به بازدید از کشورهای دیگر تا زمانی که مردم اعتماد به نفس آنها قادر به آزادانه سفر بدون احساس در معرض این بیماری است.

ما باید کوتاه خاطرات. ما در اینجا و در حال حاضر. ما به محض خارج شدن از این بحران ما را فراموش کرده ام در مورد آن” – فروش بین المللی مشاور مایک جونز

“خوشبختانه از زمان همه گیر آورده در مورد پیشرفت های عظیمی در ‘مجازی’ راه های ما کار می کنند. تصویب فن آوری های ارتباطی و تمایل به انطباق شتاب در یک فضای کوتاه از زمان – و تا کنون آن را اثبات می تواند یک جایگزین بسیار خوبی برای چهره به چهره جلسات در بسیاری از نقش ها و شاید منجر به کمتر سفر برای کسب و کار سفر – که همچنین ادامه داد: تاثیر مثبت بر محیط زیست است.”

ویلکینسون نظرات اضافه شده طنین هنگامی که قرار داده در زمینه ارشد کسب و کار مردم در حال تبدیل شدن بیشتر از همیشه نگران اثرات مسافرت های بین المللی در کیفیت هوا.

خواهد ریچاردسون بنیانگذار کسب و کار سبز حسابرس سبز عنصر می گوید پرسنل امروز چگونه یک تبلیغات رئیس پرسید: برای برخی بسیار خاص و مشاوره در سفر: “او به من گفت: ‘من شرکت ساخته شده است که بسیاری از ادغام در سطح جهان و خواسته من به رفتن به جلسات کوتاه در سراسر جهان – اما من نمی خواهم برای رفتن از نقطه نظر زیست محیطی. من می دانم که کارکنان خود را می خواهید برای دیدار با من اما من چگونه می توانم آنها را درک کنند که من نمی خواهم به سفر به دیدار با آنها را؟’,” او خواسته ریچاردسون.

نمایشگاه ها تبدیل شده اند مهمتر بخش مهمی از فروش تلاش برای بسیاری از شرکت ها و تنها ادامه خواهد داد اگر حضور فیزیکی نگهداری می شود. مایکل Skapinker روزنامه نگار و سردبیر اجرایی FT-IE شرکت آموزش داد می نویسد که نقش خود را در کسب و کار بین المللی تقویم خواهد بود یک نیروی کاهش هر گونه کاهش در کسب و کار سفر.

او می نویسد: در فایننشال تایمز در مورد چگونه ما دیده ایم شبیه مکالمات در مورد سفر کاهش پس از هر دو جنگ خلیج فارس و پس از 9/11. بازتاب مشاور فروش جونز او می گوید: “هر رکود اقتصادی تولید همان اظهارات. آنها را تا حدودی ثابت شده درست است. در حالی که خطوط هوایی در سراسر جهان تعداد مسافر وارد و خارج در طول این بحران قبل از مصرف دوباره چهره های از انگلستان دفتر آمار ملی و خطوط هوایی آمریکا نشان می دهد که سفر کسب و کار شده است در کاهش دهه.”

شرکت من ساخته شده بسیاری از ادغام در سطح جهان و خواسته من به رفتن به جلسات کوتاه در سراسر جهان – اما من نمی خواهم برای رفتن از نقطه نظر زیست محیطی” – unnamed تبلیغات شرکت صاحب

او می گوید FT مگر اینکه شما از نظر فیزیکی در یک اتاق با کسی که “شما نمی توانید حس تغییر در تنفس و تماس با چشم هنگامی که مردم بیشتر و یا کمتر علاقه مند است. شما مطمئن نیستید که در آن می خندد آمده است و یا چرا. دوم در حالی که شرکت های گله در مورد هزینه غرفه در نمايشگاه آنها یک راه موثر برای جلسه جمعیت مشتریان بالقوه است. برای شرکت های کوچکتر به خصوص تجارت را نشان می دهد صرفه جویی نیاز به ده ها تن از سفرهای جداگانه.”

HR دخالت در سفر کسب و کار تا حدودی ناشی از کارفرما وظیفه مراقبت نسبت به کارکنان. سفر کسب و کار می تواند از نظر روانی و جسمی استرس, با این حال بسیاری از فیلم های بزرگ شما ممکن است دیده بان در یک پرواز اطلس. فرکانس و مدت مسافرت و در راه آن تعدی در اوقات فراغت و زمان و در هر می افزاید: به استرس است. بنابراین منابع انسانی نیاز به طراحی, سفر, سیاست هایی است که در مورد بیش از قیمت.

از سوی دیگر سفر کسب و کار است تجلیل به آن متصل است. بسیاری از اتاق های مبتنی بر کارکنان را شنیده خودداری کنند “آن را نگه می دارد به من از دفتر” و احساس لرزش شدید از حسادت زمانی که شنوایی یک همکار پر زرق و برق صدایی سفر به هنگ کنگ و سیدنی یا سیاتل. اما این خروجی از دفتر و یا کار در خانه معمول به نظر می رسد مجموعه, به پایه می شود برای سال آمده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>