Keir Starmer وعده را به ناخودآگاه تعصب آموزش

Keir Starmer در طول نمایش خود را در LBC استودیو PA تصاویر حزب کارگر رهبر آقا Keir Starmer وعده داده است به ناخ

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1399

Keir Starmer در طول نمایش خود را در LBC استودیو
PA تصاویر

حزب کارگر رهبر آقا Keir Starmer وعده داده است به ناخودآگاه تعصب آموزش پس از آمدن به آمریکا نظرات خود را در مورد سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در هفته گذشته.

سه شنبه گذشته پس از اینکه از او خواسته در مورد تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس اد میلیبند گفت: این امر می تواند "مزخرف" در انگلستان و اضافه کرد: "سیاه و سفید زندگی مهم جنبش یا لحظه اگر شما مانند [است] در سطح بین المللی مورد تأمل چیزی کاملا متفاوت آن را تأمل در آنچه اتفاق وحشتناک در امریکا فقط چند هفته پیش و تصدیق کرد که به عنوان یک لحظه در سراسر جهان است.

"من نمی باید هر گونه کامیون با آنچه سازمان است گفت: در مورد defunding پلیس و یا هر چیز دیگری که فقط مزخرف است."

او به سرعت مورد انتقاد قرار توسط کار آمار و ارقام از جمله Vauxhall, لندن, MP فلورانس Eshalomi که گفت: "انتخاب کلمات [بود] اشتباه". و Streatham MP زنگ Ribeiro-Addy اضافه شده در توییتر "#BlackLivesMatter نیست فقط یک لحظه آن را یک جنبش است. روشن است که اگر ما می خواهیم برای دیدن تغییر واقعی آن را به پایدار فشار از پایین."

Starmer سابق مدیر عمومی تعقیب توضیح داد که بعد از او به معنای گویند تظاهرات بودند "یک لحظه تعیین و نقطه عطف".

امروز صبح او به چالش کشیده شد شارون یک حزب کارگر عضو از Waltham Forest, که به نام Starmer را LBC, رادیو, نشان می دهد و به او اعتراض "ناخودآگاه بی اعتنا به زبان و نگرش" است که "خوراک به نژادپرستی ساختاری و بلامنازع ثاقب عناصر جامعه".

او پاسخ داد: "به همین دلیل من گفت که شارون دلیل است که من صحبت کردم به تعداد زیادی از رهبران جامعه در طول چند هفته گذشته و به آنها گفته ام من بارها و بارها به خاطر بهشت است از این رو به یک نقطه عطف است."

او افزود: "من باید اعتراف کنم که اگر من می خواهم قرار دادن کلمه 'تعریف' در واقع به لحظه آن شده اند که تعداد زیادی آسان تر است."

او گفت که او قصد معرفی ناخودآگاه تعصب آموزش برای همه کار مقامات و گفت: "من قصد دارم به سرب از بالا در این کار و انجام این آموزش برای اولین بار."

"همیشه وجود دارد خطر ناخودآگاه تعصب و فقط گفت:" من به خوبی آن را تنها به افراد دیگر و نه من " است و نه چیزی که حق انجام, بنابراین من می خواهم به رهبری از جبهه در این کار و انجام آموزش."

البته Starmer برنامه ریزی شده به انجام خواهد گذشته دو تا سه ساعت می تواند انجام شود "را به عنوان به زودی به عنوان من می توانم کتاب در آن".

شارون پاسخ داد: "که واقعا به آنچه من به دنبال من واقعا خوشحالم که در مورد من فکر می کنم این بسیار مهم است و او را در حق هر کس باید نگاه به آن است."

برخی از مسائل زندگی فعالان بر این باورند "defunding" پلیس قادر بودجه به rechannelled به برنامه های اجتماعی است که می تواند کمک به جلوگیری از درگیری و کمک به محدود کردن قومیت تقسیم.

در ماه ژوئن در پاسخ به بوریس جانسون اعلام کمیسیون برای رسیدگی به نابرابری در انگلستان حزب کارگر به نام چهار توصیه می شود ساخته شده به قانون:

  • معرفی قومیت پرداخت شکاف گزارش – از McGregor-Smith, نقد و بررسی – به مسابقه در محل کار.
  • توسعه فرهنگی صالح شغلی, ارزیابی ریسک ابزار به خصوص برای کارگران مشاغل کلیدی – از بهداشت عمومی انگلستان بررسی به کروناویروس نابرابری.
  • یک هدف ملی برای رسیدن به یک نماینده قوه قضائیه و قاضی تا سال 2025 – از Lammy بررسی به سیستم عدالت کیفری.
  • ایجاد یک مهاجر' کمیسر – از وندی ویلیامز بررسی به Windrush رسوایی.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن