La Loche موفق الکل برنامه می تواند اجرا شود در جای دیگر

محتوای مقاله در ادامه"این کمک می کند تا جلوگیری از خروج, اما آن را نیز کمک می کند تا آنها را (بیماران) برخی از

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این کمک می کند تا جلوگیری از خروج, اما آن را نیز کمک می کند تا آنها را (بیماران) برخی از امنیت بیشتر در زندگی خود را," او گفت:.

ما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.

دکتر پیتر کون یک اعتیاد متخصص در دانشگاه ساسکاچوان گفت: نقشه ها یکی از ابزار های بسیاری برای مدیریت اعتیاد اما که نمی شود آنها را کامل حل کنند. او گفت: چنین برنامه هایی باید همراه با دیگر گزینه های درمان به ویژه هنگامی که مشروب فروش فروشگاه در جامعه در نهایت رزومه.

"این فوق العاده است به منابع بیشتر و بیشتر گزینه های در دسترس" لب به لب گفت. "اما ما باید به فکر تداوم مراقبت در یک سیستم منسجم."

SASKATOON,SK--JULY 07/2017-9999- Doctor Peter Butt, an addictions specialist and associate professor in the department of Family Medicine at the University of Saskatchewan, at his office in Saskatoon, SK on Friday, July 7, 2017. (Saskatoon StarPhoenix/Liam Richards)
دکتر پیتر کون یک اعتیاد متخصص و دانشیار در دانشکده پزشکی خانواده در دانشگاه ساسکاچوان. (ساسکاتون StarPhoenix/لیام ریچاردز) لیام ریچاردز/ساسکاتون StarPhoenix

ایروین گفت: SHA گرفته شده است که به حساب و همچنین ارائه برنامه های سم زدایی که برخی از بیماران برای تصمیم گرفتند بر روی نقشه. شا نیز به دنبال گسترش موجود در ارائه خدمات سلامت روان La Loche برای افرادی که خود منزوی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب