لاگوس نیجریه: Coronavirus دست کم از نگرانی های خود را در 'ونیز' آفریقا '

آفریقا سلامت, شرایط اضطراری انسانی سیاه شدن آب در Makoko همسایگی نیجریه پایتخت تجاری آینه واقعیت تلخ مستند. ع

توسط AKHSHIJNEWS در 4 تیر 1399
آفریقا سلامت, شرایط اضطراری انسانی

سیاه شدن آب در Makoko همسایگی نیجریه پایتخت تجاری آینه واقعیت تلخ مستند. عکس: Damillola Onafuwa

لاگوس, نیجریه, Jun 24 سال 2020 - یک شورش یا باد کردن کیکس bumping به هر یک از دیگر در آبراه باریک — paddlers داد یک گروه کر از دستورالعمل ها را به قایق دیگر: "حرکت! تغییر! توقف!"

ناسزاهای پرتاب در برای اندازه گیری خوبی در یکی از سه زبان در اینجا — Egun, یوروبایی ، کودکان دیده می شود شناور با در پلاستیکی بزرگ حوضه پیوستن به شلوغی و ترافیک.

دولت نیجریه این است که رسیدن به آسیب پذیر مناطق شهری و, با برخی از ویژگی های مشاوره از WFP. عکس: Damillola Onafuwa

Makoko رسمی اسکله حل و فصل در لاگوس مرکز تجاری نیجریه است که اغلب به عنوان "ونیز از آفریقا' اگر هم 'بزرگترین شناور زاغه' که در آن هزاران نفر زندگی می کنند گونه های گونه در stilt خانه های واقع در اعماق تیره سیاه و سفید.

یکی از شرکت کنندگان در روزانه کر است Owolabi جیمز. او را تقبل قایق از آب عبور ساکنان و بازدید کنندگان در سراسر این آبراه برای تقریبا 20 سال — و در عین حال او تنها 25. "من به دنیا آمد و تربیت در اینجا" Owolabi با لبخند می گوید. "من شروع به انجام این کار زمانی که من یک کودک بود و در حال حاضر من خود را به قایق رانی که با آنها کار کنم."

با کمبود قایق گرفتن یک سوار دشوار است در بهترین زمان. عکس: Damillola Onafuwa

در نگاه اول Makoko جمعیت می تواند در نظر گرفته شود در خطر از coronavirus — بهداشت اجتماعی و فاصله گرفتن ژست یک چالش جدی در این کهنه شرایط. در بازرسی نزدیک تر, اما به همه گیر جهانی است که آلوده بیش از 14,500 مردم و منجر به 387 مرگ و میر در نیجریه دست کم از نگرانی های خود را.

صیادان و فروشندگان ماهی که حساب برای بسیاری از 100,000-عجیب و غریب از افرادی که در اینجا زندگی می کنند در فقر شده است وجود دارد هرگز یک سرشماری بزرگتر نگرانی. گرسنگی و همیشه در حال تهدید بلندی از اخراج در برخواهد داشت خطر بزرگتر برای ساکنان' راه زندگی از بیماری و یا عفونت است.

اقامت-صفحه اصلی پیام است که به طور گسترده ای مشاهده شده است. عکس: Damillola Onafuwa

خانواده هایی که در آب زندگی می کنند نیز بستگی دارد آن را برای معیشت خود را. "من کار بین پنج تا شش قایق رانی سفر در یک روز می گوید:" Owolabi. "اما پس از coronavirus آمد و هر کس گفته شد به ماندن در خانه من تنها انجام شده است حدود سه سفرهای روزانه است."

نیجریه و آفریقا بزرگترین اقتصاد و با 182 میلیون نفر از مردم قاره پرجمعیت ترین کشور — امنیت غذایی میلیون ها نفر از مردم در خطر است به عنوان coronavirus ویران کردن با درآمد.

دولت ramping تا پشتیبانی برای برخی از گروه های آسیب پذیر در کشور — وزارت امور انسانی, مدیریت بحران و توسعه اجتماعی به عنوان مثال فراهم می کند مواد غذایی جیره به دانش آموزان با ویژگی های حمایت از برنامه جهانی غذا (WFP)در ابوجا و لاگوس.

در Mokoko مردم باید حفظ چندگانه درآمد برای زنده ماندن. سارا Tinsheme یک خیاط. 24 ساله نیز کمک می کند تا مادر خود را به فروش برساند اساسی و مواد غذایی فاسد نشدنی موارد مانند بطری آب ماکارونی خشک و ادویه مکعب است. بیشتر وقت خود را گرفته شده است تا در یکی دیگر از راه ،

خوب تورهای ماهیگیری یک چیز بی ارزش دارایی در Makoko به دلیل ماهیگیری است که منبع اصلی درآمد. عکس: Damillola Onafuwa

"من شغل اصلی فروش ماهی می گوید:" سارا. "ما دود ماهی از قبل است."

این کار از سیگار کشیدن معمولا می افتد به زنان در حالی که مردان اشغال شده با دوخت تورهای ماهیگیری ساختمان و مرمت خود را یا باد کردن کیکس و سپس wading را به نقاط عمیق آب به بازیگران به عنوان رانندگان زیپ گذشته در لاگوس سوم سرزمین اصلی پل نگاه.

هر کس در اینجا بود که آنها ماهی فروشندگان تجاری و قایق رانی سواران سازندگان قایق رانی و یا قایق رانی تعمیرکاران — متکی روزانه takings توجه به زنده ماندن. Mokoko ماهی بازار, یکی از بزرگترین در لاگوس است که قلب تپنده جامعه است. از آن جایی که خانواده ها برای خرید مواد غذایی آنها نیاز به غذا خوردن که در آن آنها درآمد زندگی خود را و که در آن اکثر اجتماعی انجام شده است.

با بازار بسته به دلیل COVID-19 اما زندگی به عنوان مردم می دانستند آن را متوقف کرده است.

'آن را بسیار دشوار است به حرکت در اطراف اگر شما خود را ندارد رانی'. عکس: Damillola Onafuwa

Jutin Segodo Avlanwhen صاحب یک سالن مو. او مشتریان و معامله گران بازار را متوقف کرده اند در حال آمدن است. 38 ساله و مادر پنج می گوید سهمیه بندی وعده های غذایی برای کودکان تبدیل شده است او طبیعی است.

یکی دیگر از چالش برای مردم زندگی در اینجا این است که کمبود یا باد کردن کیکس برای گذر گاه مردم در اطراف به ذکر است اجتماعی فاصله.

"این بسیار دشوار است به حرکت در اطراف اگر شما نمی رانی و می گوید:" Jutin. "این یکی از بزرگترین مشکلات ما در اینجا. اگر قایق رانی سواران نمی آیند در زمان بچه ها دیر به مدرسه."

بسیاری از کودکانی که خانواده ها دسترسی ندارند به قایق یا نمی توانیم رانی سوار هزینه به سادگی لازم نیست که دسترسی به آموزش و پرورش است.

در Makoko جامعه هر دو نشسته و شناور در Yaba دولت محلی منطقه از لاگوس دولت است. نشسته اینکه اگر این منطقه است که عمدتا تحت پوشش در آب یک سوم از آن است که در زمین های خشک. این برای اولین بار ساکنان مهاجر ماهیگیران از همسایه جمهوری بنین و توگو که حل و فصل در منطقه و از آن ساخته شده ایشان است.

نمایی از لاگوس سوم سرزمین اصلی پل از Makoko. عکس: Damillola Onafuwa

رابطه بین دولت و جامعه می تواند مضطرب یکی. برای مردم محلی توجه از دولت اغلب می تواند طلسم تنها یک چیز: اخراج. هر دولت حضور است و با توجه به استقبال سرد تا شاید تعجب آنها تمایل به ماندن.

در سال 2012 دولت با زور و اجبار اخراج هزاران نفر از ساکنان از خانه های خود را تنها با 72 ساعته ارائه آنها را به طور ناگهانی بی خانمان. قصد این بود که برای خلاص شدن از بسیاری از آنچه را 'لاگوس را شرم آور' — Makoko را خاطره تودرتو آبراه به وضوح قابل مشاهده از سوم سرزمین اصلی پل که تقریبا 100,000 رانندگی در سراسر روزانه.

اخراج شد و ناگهان به حالت تعلیق پس از بی اثر شلیک گلوله شلیک شده توسط افسران پلیس کشته ساکن ، پس از آن که ساکنان محله های زندگی را شامل می شود ', کثیف, کتانی' از لاگوس دولت موفق به نگه داشتن خانه خود را.

این همه عذاب و دل تنگی در Makoko: زندگی شناور در طریق آن انعطاف پذیر ساکنان. عکس: Damillola Onafuwa

امروز برای سارا Tinsheme و بسیاری مانند او زندگی در Makoko لزوما همه دل تنگی عذاب و سیاه آب.

"من می خواهم زندگی ما در اینجا," او می گوید. "ما اغلب احزاب در اینجا در Makoko. همه ما باید انجام دهید این است پیدا کردن یک محل که در آن بسیاری از شن و ماسه مانند کلیسا. این کلیسا در واقع بخشی از Makoko است که در روی زمین است. اما ما نمی تواند بیش از حد بسیاری از مردم در احزاب ما به دلیل وجود ندارد بسیار خشک و زمین است."

با وجود تمام فقر Owolabi جیمز نمی خواهم به زندگی می کنند در هر نقطه دیگری است. "من می خواهم اینجا زندگی بر روی آب," او می گوید. "زمانی که من کار نمی کند و من می خواهم برای استراحت من دوستان من تماس بگیرید تا ما می توانیم قطع و لرز و فقط لذت بردن از هر شرکت دیگر. من هیچ برنامه ای برای ترک آنجا که من لذت بردن از آن را در اینجا. من صلح از ذهن نسیم خنک و هوای تازه است."

حتی در مستند زندگی شناور در گل آلود آبهای تیره از Makoko.

منبع: برنامه جهانی غذا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن