در آخرین دقیقه به تعطیلات درخواست ها به احتمال زیاد در طول heatwave

Bournemouth, ساحل است. عکس: Lee ارل / شاتر HR تیم ممکن است پیدا کردن خود را تجربه هجوم آخرین لحظه درخواست برای

توسط AKHSHIJNEWS در 3 تیر 1399

Bournemouth, ساحل است. عکس: Lee ارل / شاتر

HR تیم ممکن است پیدا کردن خود را تجربه هجوم آخرین لحظه درخواست برای مرخصی سالانه این هفته با درجه حرارت تنظیم برای رسیدن به 34 درجه است.

با توجه به ارائه دهنده نرم افزار BrightHR وجود دارد 29 درصد افزایش سالانه درخواست مرخصی ساخته شده از طریق پلت فرم آن در روز دوشنبه (22 خرداد) در مقایسه با هفته پیش از آن.

و بیشتر درخواست ها به احتمال زیاد به در امروز; BrightHR گزارش داد که تعدادی از درخواست های دیروز و امروز صبح (20,416) بود 17 درصد بالاتر از کسانی که از دریافت در سراسر همان دو روز در ماه مه (17,425).

BrightHR مدیر عامل آلن قیمت گفت: "مانند بسیاری از رهبران کسب و کار شما احتمالا دیدن سنبله در تعطیلات درخواست ها در هر زمان ما رویکرد heatwave.

"در حالی که کارکنان خود را برای تعطیلات برنامه ممکن است در نگه داشتن آن را هنوز هم مهم است برای آنها را برای زمان دور از کار. مرخصی سالانه خود را می دهد مردم از خرابی های به روز کردن و بهبود می یابند بنابراین شما باید تشویق کارکنان به زمان خارج از کار در طول مستند."

آیا کارمندان می توانند تعطیلات در هوی و هوس بستگی دارد به آنچه خود قرارداد می گوید: تام مویس یک شریک در استخدام تیم در Blacks وکلاء گفت: پرسنل امروز.

"کارفرما اغلب تصریح در قرارداد چگونه بسیاری از روز اطلاع قبلی مورد نیاز است را به تعطیلات. متناوبا, آن ممکن است اظهار داشت: در کارکنان handbook. در صورت عدم وجود این مقررات هر دو طرف نیاز به نوبه خود به زمان کار و مقررات [که] نیز اعمال می شود در رابطه با قراردادی قوانین" او گفت:.

"تحت مقررات 15 از زمان کار و مقررات کارمندان باید متوجه به کارفرمای خود را به تعطیلات و کارفرمایان باید به اطلاع کارکنان اگر آنها می خواهند به نیاز آنها برای گرفتن مرخصی سالانه. در هر صورت اطلاع از دوره باید حداقل دو بار در این دوره از مرخصی سالانه بودن درخواست کارمند و یا نیاز به بود گرفته شده توسط کارفرما. برای مثال از 10 روز متوجه به مدت پنج روز تعطیلات."

کارفرمایان نیز باید دلایل منطقی برای رد یک ترک درخواست اگر آن را در نیازهای کسب و کار به عنوان مثال اگر آن را ترک خواهد کرد آنها را کوتاه کارکنان. این سازمان ممکن است خود را به ادعای سازنده اخراج اگر آنها بارها و بارها انکار یک کارمند این فرصت را به گرفتن مرخصی سالانه.

مویس گفت: کارفرمایان ممکن است نیاز به کارکنان به برخی از تعطیلات خود را حق به عنوان بسیاری گرفته اند چند روز در حالی که coronavirus مستند در محل بوده است.

"من توصیه می کنم که کارفرمایان دوباره تعطیلات خود را در سیاست در زمان حاضر و قوانین بسیار روشن در رابطه با تعطیلات در زمان بیماری همه گیر. در این راه وجود خواهد داشت بیشتر و تعهد کارکنان کمتر شوک در اطراف تصمیم گیری در روزهای تعطیل و لغو," او گفت:.

استفان Ravenscroft سر از اشتغال در شرکت حقوقی Memery کریستال گفت: "در بسیاری از موارد کارفرمایان خوش آمدید درخواست از کارکنان برای استفاده از مرخصی سالانه در حال حاضر حتی در کوتاه مدت متوجه به لذت بردن از آفتاب با توجه به این که استفاده از تعطیلات استحقاقی در طول چند ماه گذشته محدود شده است و مستند محدودیت های عدم وجود بیماری و ترک کردند."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن