آمریکای لاتین بالقوه سبز هیدروژن اقتصاد

, انرژی, محیط زیست, سرفصل, امریکا لاتین و کارائیب نظر سیسیلیا Aguillon است مدیر انرژی انتقال ابتکار در موسسه

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399
, انرژی, محیط زیست, سرفصل, امریکا لاتین و کارائیب

نظر

سیسیلیا Aguillon است مدیر انرژی انتقال ابتکار در موسسه آمریکا در لا Jolla, California

Clean hydrogen markets can be a key part of the economic recovery from the COVID-19 pandemic, accelerate the decarbonization of Latin America’s electricity and transportation sectors, attract investment and create jobs

در پرویدنکیا خورشیدی شرکت ال سالوادور. آمریکای لاتین شمارش برخی از جهان ترین های فراوان و هزینه های رقابتی تجدید پذیر منابع انرژی از جمله برق آبی خورشیدی و باد است. اعتبار: Edgardo آیالا / IPS

LA JOLLA, California, Jun 22 سال 2020 (IPS) - این COVID-19 همه گیر و بحران منجر به افزایش توجه و سر و صدا به کوشش نسبت به انتقال انرژی کمک خواهد کرد که جهان کاهش C02 تولید گازهای گلخانه ای. در بسیاری از کشورهای منطقه چگونه برای مدیریت هیدروکربن اما با یک چشم و در انتقال انرژی شده است برجسته. ما معتقدیم پاک هیدروژن است که بخشی از آن گسترده تر سیاست و بازسازی بحث است.

تمیز هیدروژن بازار می تواند بخش مهمی از بهبود اقتصادی از COVID-19 گیر سرعت بخشیدن به decarbonization آمریکای لاتین برق و حمل و نقل, بخش, جذب سرمایه گذاری و ایجاد شغل. در واقع این فرصت برای شرکت های نفت و گاز به تولید و تحویل هیدروژن باید تسهیل و تسریع در تصویب آن در آمریکای لاتین به ویژه هنگامی که در ترکیب با منطقه قابل توجهی از انرژی های تجدید پذیر حرکت صعودی.

به عنوان ادارۀ اطلاعات انرژی ایالات متحده یادداشت های هیدروژن فراوان ترین عنصر در این سیاره و ساده ترین. بعلاوه EIA تأکید می کند که "هیدروژن مانند برق یک حامل انرژی است که باید تولید شده از مواد دیگر."

حذف سیاست های انرژی با اهداف روشن و اجرای موفقیت آمیز منجر به تجدید مزایده بودند که بیش مشترک در سراسر منطقه است. سیاست نیز موجب رقابت و قیمت برق در میان بالاترین در جهان همه در حالی که تزریق میلیاردها دلار از سرمایه گذاری مستقیم به اقتصاد خود
به گفته وزارت انرژی آمریکا بیشتر هیدروژن امروز تولید شده از سوخت های فسیلی به طور خاص گاز اما نیز وجود دارد که افزایش تولید برق از جمله منابع تجدید پذیر مانند توده و زمین گرمایی و خورشیدی و باد است.

با توجه به تکنولوژی بسیاری از هیدروژن تولید شده از طریق بخار متان اصلاح درجه حرارت بالا روند که در آن بخار آب واکنش نشان می دهد با هیدروکربن و سوخت برای تولید هیدروژن است. الکترولیز نیز معمولا استفاده می شود برای تولید هیدروژن جدا H2O به اکسیژن و هیدروژن است. هیدروژن را می توان فشرده و مایع حمل و نقل و استفاده در پمپ بنزین برای سوخت وسایل نقلیه است.

آمریکای لاتین شمارش برخی از جهان ترین های فراوان و هزینه های رقابتی تجدید پذیر منابع انرژی از جمله برق آبی خورشیدی و باد است. عناصر است که منطقه یک رهبر جهان در انرژیهای تجدید پذیر می تواند تسهیل مشابه معراج برای حذف هیدروژن تولید این دهه است. اما این مهم است که توجه داشته باشید که به منظور تحریک سرمایه گذاری اقتصاد مقیاس باید حمایت و تقویت از طریق سیاست و بازار برنامه های تشویقی.

نگاهی فتوولتائیک (PV) میباشد. PV نشان داده است که سیاست با یک خوبی درک پیاده سازی استراتژی تا حد زیادی incentivizes بازار و اهرم های شیب دار کاهش هزینه. میانگین PV قیمت در ایالات متحده کاهش یافته است 89 درصد از $359 دلار در هر مگاوات ساعت در سال 2009 به $40 دلار در هر مگاوات ساعت در سال 2019.

بیش از ده سال گذشته بسیاری از کشورها در آمریکای لاتین تصویب انرژی پاک با اهداف و قوانین که شامل مشوق های مالی و برای رسیدن به اهداف تعیین درصد از برق خود را مخلوط از منابع انرژی پاک با زمانبندی خاص. با استفاده از یک حراج معکوس مکانیزم تقاضاها اعلام شد جذب مناقصه از بیشتر باد و انرژی خورشیدی توسعه دهندگان. عمده انرژی حراج در مکزیک در سال 2017 تحویل داده قیمت در $20s دلار در هر مگاوات ساعت.

حذف سیاست های انرژی با اهداف روشن و اجرای موفقیت آمیز منجر به تجدید مزایده بودند که بیش مشترک در سراسر منطقه است. سیاست نیز موجب رقابت و قیمت برق در میان بالاترین در جهان همه در حالی که تزریق میلیاردها دلار از سرمایه گذاری مستقیم به اقتصاد خود است.

آمریکای لاتین قدرت بخش است و به خوبی موقعیت بود که راننده اصلی برای تمیز هیدروژن رونق به سرعت از انرژی خورشیدی و انرژی باد پروژه همچنان به سرعت بخشیدن به. در برخی از موارد خود را متناوب طبیعت, اما, ایجاد عدم تطابق در عرضه و تقاضای برق در سیستم که باعث شبکه اپراتورها به طور موقت تعطیل نسل هنگامی که آن را بیش از تقاضا.

این کاهش در سرمایه گذاری. قابل اعتماد و مقرون به صرفه باتری های مورد نیاز برای رسیدگی به این مشکل است. هیدروژن ذخیره سازی مبتنی بر در حال ظهور به عنوان یک مشخصات فنی مناسب و موثر راه حل اما بیشتر باید انجام شود برای پرورش یک صنعت رقابتی است.

با توجه به IRENAs آخرین گزارش هیدروژن و انرژی های تجدید پذیر, کمترین متوسط هزینه تولید هیدروژن از باد $23 دلار در هر مگاوات ساعت. اتفاق نظر وجود دارد که کاهش هزینه های ذخیره سازی خواهد شد کمک به حداکثر رساندن استفاده از انرژی های تجدید پذیر تولید کاهش واردات انرژی و کمک به رونق اقتصادی.

طبیعی وجود دارد متفقین در این تلاش است. سیاستگذاران و قانونگذاران با هم با شرکت های برق و انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاران به طور فزاینده ای در تراز وسط قرار دارد با اهداف مشابه و اهداف. آمریکای لاتین نیست و باید برای شروع از ابتدا وجود دارد درس مهم از سراسر جهان است.

تمیز هیدروژن پروژه های در حال توسعه در آسیا و اروپا و ایالات متحده می تواند منجر به برنامهها و قوی صنایع. درس های آموخته شده و بهترین شیوه از adopters اولیه را می توان برداشت و اقتباس به توسعه موفق هیدروژن بازار.

در آمریکای لاتین و شیلی می تواند ظهور به عنوان پاک هیدروژن رهبر بازار از آنجا که کشور دارای مازاد تولید انرژی خورشیدی و باد برق است که می تواند اهرمی برای تولید هیدروژن است. دولت در حال حاضر در حال توسعه خود را پس از همه گیر بسته محرک اقتصادی با تمرکز سنگین در انرژی decarbonization توسط 2040 حمایت تهاجمی سیاست هدف قرار دادن رشد بیشتر و به کارگیری انرژی های تجدید پذیر و برق تحرک.

وزارت انرژی است و حتی کار بر روی یک طرح خاص به منظور توسعه یک هیدروژن بازار است. علاوه بر این دولت شیلی است که جلب مشارکت آن قدرت و انرژی بخش برای پیوستن به این تلاش. چیلس موفقیت با انرژی خورشیدی و بادی استقرار همراه جدید خود را با decarbonization استراتژی می تواند یک الگو برای توسعه پایدار و قوی هیدروژن بازار در سراسر منطقه است.

برای بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین یکی از thorniest چالش ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است که در بخش حمل و نقل. حتی بسیار تبلیغ انرژی های تجدید پذیر در بازارهای مانند کاستاریکا, تلاش برای کاهش مصرف سوخت های فسیلی برای حمل و نقل. هیدروژن ارائه می دهد مهم راه حل ممکن است. در واقع هیدروژن می تواند کمک به decarbonize بخش سوخت به احتمال زیاد به عنوان یک منبع برای سنگین حمل و نقل مانند مسافت های طولانی اتوبوس و کامیون و قطار و کشتی و هواپیما.

محیط زیست در حال حاضر قیمت نفت پایین است که ارائه بسیاری از کشورها امداد از طاقت فرسا یارانه های سوخت. در واقع در برخی از بازارها مانند اکوادور را آغاز کرده اند به آنها را حذف کنید به طور کامل. آن می تواند عاقلانه به نظر استفاده از برخی از این صرفه جویی به ترویج نوسازی زیرساخت های حمل و نقل عمومی خود را به جای استفاده از سوخت پاک و گسترش حمایت از توسعه اقتصادی و کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2.

علاوه بر این شرکت ملی نفت مجبور به تعطیل پالایشگاه با توجه به کاهش اخیر در تقاضای سوخت ناشی از مستندات در مبارزه برای مدیریت COVID-19 بیماری همه گیر. این خاموش کردن مجبور می توانند با ارائه فرصت را به استفاده از زمان به مقاوم سازی تجهیزات و آموزش کارگران در سوخت هیدروژن تولید می باشد.

در نظر گرفتن چنین اقداماتی در کوتاه مدت خواهد اجازه می دهد برای یک گام مهم در جهت تنوع در حالی که انتقال به سوخت پاک. در برخی موارد شرکت های نفت و گاز قادر به دست آوردن کم هزینه تامین مالی علاوه بر داشتن زیرساخت های توزیع, کانال های, و می دانم که چگونه به تولید سوخت. به عنوان کشورهای ظهور از این بیماری همه گیر و نقد و بررسی سیاست ها و بسته های مشوق برای فعال کردن دوباره اقتصاد خود را, دولت باید بیشتر در نظر بگیرید طراحی نقشه راه که شامل ارتقاء تمیز هیدروژن به decarbonize قدرت خود را و حمل و نقل بخش است.

اروگوئه را فراهم می کند یک مثال است که مشارکت بخش خصوصی و دولتی کار می کنند نسبت به توسعه محلی هیدروژن بازار و یکی است که می تواند اطلاع رسانی کشورهای همسایه. ملی نفت, شرکت ANCAP با دولت ملی شرکت برق یوت Inter-American Development Bank (IDB) و سرمایه گذاران خصوصی در حال توسعه یک پروژه آزمایشی برای تولید هیدروژن با استفاده از انرژی های تجدید پذیر به قدرت کامیون ها و اتوبوس ها و به حمایت سبز برق از طریق ذخیره سازی. این است که مطابق با دولت هدف دستیابی به 100 درصد منابع تجدیدپذیر تا سال 2030.

در اروگوئه یک نقشه راه جامع به تصویب رسید در سال 2010 با اهداف روشن و نقاط عطف خاص است که شامل همکاری فعال مختلف عمومی سازمان با نقش های خاص به بازی برای رسیدن به هدف. این سیاست همچنین خواستار مقررات و استانداردها است که به ترویج استفاده از انرژیهای تجدید پذیر در طول هر بخش از اقتصاد ساخت اروگوئه یک انرژی تجدید پذیر رهبر در جنوب مخروطی. گنجاندن سنتی انرژی هیدروژنی در پروژه آزمایشی می تواند کمک به این کشور در دستیابی به آن decarbonization هدف جلوتر از برنامه.

به عنوان مثال از اروگوئه تأکید گردد و سیاست های موفق اجرای مقررات ضروری برای جذب داخلی و خارجی سرمایه گذاری. تکنولوژی و منابع برای تولید پاک هیدروژن در دسترس هستند. پوسته پوسته شدن تولید برای رسیدن به مقرون به صرفه بودن است که در حال حاضر در حال وقوع با تشکر از برنامه های ترویج هیدروژن در سراسر جهان است.

سرمایه گذاری در حال حاضر مشخصات و افزایش مقدار برای انرژی های تجدید پذیر نشان داده است که شمار بازیگران و بازیکنان از وال استریت و سهام خصوصی به چند جانبه سازمان های محلی و بین المللی بانک ها – مایل به سرمایه گذاری در فن آوری های تجدید پذیر به خصوص نشان داده شده توسط این مقیاس از استقرار سطوح از باد و انرژی خورشیدی. بعلاوه پتانسیل توانایی شرکت های نفت و گاز به تولید و تحویل هیدروژن باید تسهیل و تسریع در تصویب آن در آمریکای لاتین است.

دولت ها در سراسر منطقه نیز باید در نظر مشارکت مستقیم در پاک هیدروژن بازار است. خدمت به مشتریان دولت می تواند حمایت بیشتر و توسعه جرم بحرانی برای تصویب سریع از طریق سرمایه گذاری و نوسازی دولت خود زیرساخت های حمل و نقل. علاوه بر این دولت باید با در نظر گرفتن مشوق های مالی برای صنایع سنگین و سنتی تامین کنندگان سوخت به اتخاذ فن آوری است. درس های آموخته شده از توسعه موفقیت آمیز انرژی های تجدید پذیر برنامه باید الهام بخش سیاسی را تمیز هیدروژن بعدی این زنجیره برای رسیدن به صفر کربن اقتصاد برای این نسل در سراسر امریکا لاتین.

مرور در مسیر رو به جلو از COVID-19 همه گیر همراه با تهدید مداوم از تغییر آب و هوا باعث می شود تمیز هیدروژن یک راه حل ممکن برای روز بعد و انرژی منطقه و بهبود اقتصادی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن