L&D کارشناسان فرم شواهد رهبری یادگیری ابتکار

Tulser جهانی تصویر, L-R: چارلز Jennings, Vivian Heijnen, جس Arets و لورا Overton یک گروه برجسته آموزش و توسعه

توسط AKHSHIJNEWS در 20 خرداد 1399

Tulser جهانی تصویر, L-R: چارلز Jennings, Vivian Heijnen, جس Arets و لورا Overton

یک گروه برجسته آموزش و توسعه کارشناسان گرد هم آمده اند به شکل Tulser جهانی ابتکار با هدف اطمینان از سازمان دریافت ملموس ارزش خود را از فعالیت های یادگیری.

Tulser یک مقلوب از 'نتیجه' به ارمغان می آورد با هم از بنیانگذاران 70:20:10 موسسه جس Arets ویویان Heijnen و چارلز جنینگز با لورا اورتون که با راه اندازی مشهور L&D بنچمارک خدمات به سمت بلوغ و تا سال گذشته بود که مدیر عامل آن.

این گروه استدلال می کند که یادگیری در تیم صورت یک "بحران وجودی" در حال حاضر تحقیقات نشان می دهد که تاثیر L&D در سازمان بهره وری و سود دهی به سوال باز است.

Arets گفت: "تمرکز باید حرکت را با توجه به L&D ارزش از نظر ارزش کسب و کار را ایجاد می کند نیاز به تغییرات سیستماتیک در L&D است که نتیجه رهبری و شواهد آگاه است."

به عنوان 70:20:10 موسسه اعمال کرده جامد تحقیقات علمی و سخت گیری در کار خود با مشتریان آن معتقد است که می تواند کمک به L&D تیم "متوجه ارزش کسب و کار و نه فقط یادگیری ارزش".

Overton افزود: "شواهد و مدارک از 15 سال گذشته نشان می دهد نتایج توجه و یادگیری و نوآوری را به خوبی انجام می کند و ارائه نتایج.

"ما این را دیدم در سمت بلوغ, اما ما همچنین دیدم که L&D مبارزات را به طور کامل در آغوش آن را تغییر دهید آن را می داند باید از طریق رفتن. جدید مدل های کسب و کار برای L&D مورد نیاز برای کمک به آن را به تغییر از طریق."

این Tulser تیم گفت: آن کار را "شفاف و مشترک" برای کمک به سازمان "co-ایجاد" آینده از یادگیری او اضافه شده است.

Overton نقش نیز تمرکز بر آوردن با هم همفکر متفکران و سازمان هایی که به اشتراک گذاشتن شور و شوق برای "نتیجه رهبری, شواهد آگاهانه تغییر" در L&D.

این گروه دارای سه اولیه هدف:

  • برای کمک به شرکت و آموزش رهبران و تیم خود را تبدیل به ارزش سازندگان و کسب و کار بحرانی از طریق عملی ثابت و روش های نوآورانه و ابزار.
  • به ارائه شواهد مطلع, تنومند, تست روش برای سرعت بخشیدن به تغییر.
  • برای ایجاد یک اتحاد در سراسر این صنعت برای به اشتراک گذاشتن یک تمرکز در رانندگی ارزش کسب و کار از طریق خروجی led, شواهد آگاهانه یادگیری تصمیم گیری.

از آن خواهد شد بر اساس در سراسر انگلستان و هلند و مشتریان در حال حاضر شامل شرکت هایی مانند ساخت و ساز و تجهیزات شرکت Hilti, Citibank, AstraZeneca و روشنایی شرکت نمایند.

فرصت های آموزشی در پرسنل امروز


فهرست مطلب آموزش شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن