مدرس به نام 'دیوانه به عنوان یک جعبه قورباغه" برنده جایزه سازنده اخراج ادعا

مرکزی لندن اشتغال دادگاه ساختمان. فیلیپ Toscano/PA بایگانی/PA تصاویر سابق استاد دانشگاه با موفقیت به ارمغان آو

توسط AKHSHIJNEWS در 10 تیر 1399

مرکزی لندن اشتغال دادگاه ساختمان. فیلیپ Toscano/PA بایگانی/PA تصاویر

سابق استاد دانشگاه با موفقیت به ارمغان آورد یک سازنده ناعادلانه اخراج ادعا در اشتغال دادگاه پس از استقرار آموزش و پرورش موفق به کاهش حجم کار او با وجود سلامت روان مبارزات.

الیزابت Aylott که دچار اضطراب و افسردگی شد و پس از آن مبتلا به اختلال طیف اوتیسم بارها و بارها مسائل مطرح شده در مورد حجم کار در شیرانی دانشگاه در لندن و مشکلات خود را در مقابله با آن است.

در یک نقطه در تابستان 2018 او ادعا کرد که او مشغول به کار بود 55-60 ساعت در هفته و لغو یک دوره مرخصی سالیانه به منظور دیدار با خواسته کار.

او به اطلاع او مدیر است که او به طور منظم نوشیدن بیش از حد در شب برای کمک به کنار آمدن با فشار کاری و ادعا کرد که او تا به حال تا به حال افکار خودکشی.

پس از ارائه یک موقعیت دائمی در سال 2013 او به اطلاع سازمان است که او تا به حال شده است مصرف داروهای ضد افسردگی پس از مرگ شوهرش. او بعد از او مطرح سلامت روانی نگرانی دوباره پس از پسر او تشخیص داده شده بود با myalgic encephalomyelitis و در یک مناسبت زمانی که او مشکوک او به سندرم اسپرگر رنج می برد.

او سلامت روحی و روانی رو به وخامت گذاشته و در تابستان 2018 و او امضا کردن کار با استرس است. او بعد از ترک سازمان در بهار سال 2019 و تسلیم ادعای سازنده اخراج ناعادلانه و تبعیض ناتوانی.

او ادعا کرد که او تبعیض چرا که او ارائه شده است بیش از 15 روز از پرداخت مرخصی استعلاجی و یا مرحله به مرحله بازگشت به کار. او همچنین ادعا کرد که یکی از همکاران گفته بود او "دیوانه به عنوان یک جعبه قورباغه".

مرکزی لندن اشتغال دادگاه متوجه شد که این جنبه نیست مقدار به تبعیض ناتوانی اما تایید و سازنده ناعادلانه اخراج ادعا می کنند.

آن گفت: این سازمان در حال عبور او اعتماد و اعتماد به نفس در رابطه با "دیوانه به عنوان یک جعبه قورباغه" نظر; تصمیم به پرداخت غیر قراردادی بیمار پرداخت پس از 15 روز; شکست خود را به او را کاهش می دهد حجم کار و یا ارائه خود را با منابع و پشتیبانی; آن عدم توجه به نشانه هایی او بود و نه مقابله و تلاش خود را برای رسیدن به یک توافق حل و فصل با او به جای مراجعه به بهداشت حرفه ای به عنوان او می خواهم درخواست شده است.

دادگاه همچنین در توصیف این شکایت تحقیقات به عنوان "سطحی" و گفت: آن را به حال موجود در اشتباهی. آن اشاره کرد که درخواست تجدید نظر در برابر این تحقیقات نتیجه نیست آدرس تمام خانم Aylott استدلال و کافی بود به مقدار به تاریخ و زمان آخرین "نی".

دادگاه را در نظر بگیرید ساخت یک جبران خسارت منظور در یک جلسه در ماه جولای. با توجه به گزارش شیرانی دانشگاه برنامه ریزی شده به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن