نامه به سردبیر مارس 11

محتوای مقالهحمل و نقلدر اینجا ما در حال حاضر چهار هفته به یک بیماری همه گیر و شهرستان ساسکاتون سالن فقط نمی تو

توسط AKHSHIJNEWS در 25 فروردین 1399

محتوای مقاله

حمل و نقل

در اینجا ما در حال حاضر چهار هفته به یک بیماری همه گیر و شهرستان ساسکاتون سالن فقط نمی تواند به نظر می رسد به هر گونه تصمیم گیری های جامد وقتی که می آید به خود را بیشتر قابل رویت ضروری خدمات. من هستم البته با اشاره به ساسکاتون حمل و نقل.

حمل و نقل مدیریت هنوز به غیر روحانی کردن یک جامد تصمیم گیری در فاصله از مسافران و به خوبی پشت دیگر حمل و نقل است که خواص با دیدن یک ارزش در حفاظت از اپراتورها و پرسنل تعمیر و نگهداری که در حال انجام بهترین خود را به نگه داشتن همه سالم است.

این اتحادیه تا به حال به تقاضا است که اپراتورها با ارائه ضد عفونی کننده دست, دستکش, دستکش و ماسک و تنها گفته می شود که منابع در دسترس نیست. چرا از آن است که محلی مشروب در حال حاضر تولید ضد عفونی کننده دست و سهام موجود به خوبی شناخته شده ملی در فروشگاه های سخت افزاری است که تبلیغات ضد عفونی کننده دست صورت فله و حتی دوباره پر کردن ظروف در عین حال ساسکاتون اپراتورهای گفته بودن هیچ است وجود دارد در دسترس است ؟

رجینا حمل و نقل بوده و قادر به تامین همه اپراتورها با مطابق با اصول بهداشتی و حفاظتی منابع; Winnipeg Transit نصب شده driver, سپر, آن چیزی است که اتحادیه در ساسکاتون دارای لابی برای چند سال در حال حاضر تنها به درخواست سقوط در گوش ناشنوا; شاهزاده آلبرت حمل و نقل نصب درایور سپر. خواص در حال حاضر شاهد یک ارزش در حفاظت از اپراتورهای اما نه ساسکاتون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب