نامه به سردبیر: دولت نیاز به پیاده سازی امن سطح نیروی انسانی در مراکز بهداشت و درمان

محتوای مقالهدولت را ندارد و تصمیم گیری برای مردمدر این میان از یک بیماری همه گیر است که انتظار می رود دولت ما

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399

محتوای مقاله

دولت را ندارد و تصمیم گیری برای مردم

در این میان از یک بیماری همه گیر است که انتظار می رود دولت ما را به این فرصت برای اجرای یک بودجه برای تحریک به آرامی باز کردن اقتصاد به نفع ساسکاچوان مردم است. در عوض ما شاهد یک دولت در ادامه به ارائه معافیت های مالیاتی به شرکت های بزرگ در حالی که bemoaning a $2.4 میلیارد "همه گیر کسری."

این چیز جدیدی برای این دولت است.

به یاد داشته باشید که این حرکت را به فروش تاج چند سال و در نتیجه از دست دادن ما استانی اتوبوس سرویس ؟ ما انتظار بیشتر از ما تاج در بلوک دوباره به تعمیر Sask. حزب مالی و سوء مدیریت?

آیا کسی به یاد بیاورید که چگونه MLAs در زمان 3.5 درصد دستمزد قطع و سپس خواستار کارگران بخش دولتی انجام همان? در سال بعد این MLAs گرفت که 3.5 درصد به عنوان دستمزد خود را افزایش و آنها را لذت می برد افزایش هر سال پس از.

کارکنان مراقبت های بهداشتی همیشه و همیشه خواهد, قرار دادن نیازهای بیماران ، چرا که مراقبت از آنها. عدم ایجاد یک کار استاندارد که متوجه امن نیروی انسانی در تمام سطوح مراقبت های بهداشتی و امکانات خروج از این امکانات با ناامن نیروی انسانی است و از ضرر به بیماران و مشتریان و مراقبت طولانی مدت-صفحه اصلی ساکنان این استان است. مقدار مورد نیاز آزمون, فعالیت های به نگه داشتن ذهن و بدن فعال, تغذیه, حمام کردن, کمک, با فعالیت های روزمره زندگی هستند به تعویق افتاد. مراقبت های بهداشتی کارگران هیچ کنترل زمانی که هیچ حداقل استانداردهای نیروی انسانی در سطوح. ما باید دولت ما به مراقبت از.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن