نامه به سردبیر ژوئیه 25 سال 2020

محتوای مقاله در ادامهاولویت بندی و برنامه ریزی دقیق مربوط به آب لازم خواهد بود در سال آینده و دهه و ما مشتاقان

توسط AKHSHIJNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

اولویت بندی و برنامه ریزی دقیق مربوط به آب لازم خواهد بود در سال آینده و دهه و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با Saskatchewan جامعه و در تمام سطوح دولت در آن تلاش.

جسیکا Theriault
مدیر امور نظارتی این شرکت موزائیک

کمک به مردم با اعتیاد

مردم از ساسکاتون در حال گریه برای کمک به آنها در حال مرگ هستند در خیابان های ما. اعتیاد.

چند ایده هایی که می تواند زندگی را نجات دهد:

امن تزریق Hd — این سایت نیاز به آن معتاد هستند و بیشتر در دسترس است. عمومی معمولا استدلال می کند که معتاد نمی خواهد از آنها استفاده کنید به هر حال. استدلال من به این بیانیه این است که یک معتاد نمی خواهند به مرگ آنها فقط فراموش کرده چگونه به زندگی می کنند. COVID-19 ثابت کرده است این واقعیت است. دوست من از دست پسرش طول سنبله مصرف بیش از حد تماس. او داشت با پوشیدن فولاد ، او نمی خواست بمیرد.

لغو بی خانمانی — مسکن یک حق انسانی. شما نیاز به حذف نگرانی ثابت که در آن شما در حال رفتن به خواب قبل از اینکه شما می توانید کار بر روی مسائل دیگر. ما باید زمین جرم در ساسکاچوان به تامین این حق است.

بهبود ناتوانی — طول توانبخشی. هر کس نیاز دارد یک سال به یاد بگیرند که چگونه به انجام بهتر و بهتر شود. معتادان نیاز به مربیان زندگی. شما ممکن است استدلال می کنند که ما نمی باید تسهیلات برای این. ما انجام دهد. آن است که ما ساسکاچوان بیمارستان. این مرکز شده است به طور خاص ساخته شده برای مردم در ساسکاچوان که رنج می برند از مسائل مربوط به سلامت روان. اعتیاد است که در مورد سلامت روان. این بیمارستان دارای کارکنان واجد شرایط است. با استفاده از آنچه که در حال حاضر در اینجا برای مردم استان ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن