مستند درایوهای تقاضای بالا برای آموزش آنلاین

شاتر این Covid-19 رانندگی افزایش کارکنان به دنبال آموزش از راه دور فرصت ها با توجه به دانشگاه. با کروناویروس ع

توسط AKHSHIJNEWS در 30 اردیبهشت 1399

شاتر

این Covid-19 رانندگی افزایش کارکنان به دنبال آموزش از راه دور فرصت ها با توجه به دانشگاه.

با کروناویروس عدم قطعیت تاثیر 49 درصد از زمان نقش کار در سراسر انگلستان, 24 درصد از کارکنان گرفته اند در بیشتر فرصت های یادگیری برای افزایش اشتغال ادعا آموزشی بدن پس از بررسی نتایج یک نظرسنجی.

OU این باورند که این بحران می تواند به تغییر مهارت های مورد نیاز برای به عنوان بسیاری از پنج میلیون و نقش های شغلی در سراسر انگلستان است.

کارکنان جوان بودند به خصوص مشتاق برای جلوگیری از هر گونه خطر از مهارت های خود را تبدیل شدن به منسوخ نتایج نظر سنجی نشان می دهد. بیش از یک سوم (39%) از 18-34 ساله توافق کردند که آنها را قرار داده و پول خود را به سمت فرصت های توسعه اگر آن ساخته شده آنها را بیشتر استخدام.

اما یک چهارم از کارکنان (23%) گفت: آنها می خواهم به بیشتر جهت از کارفرمایان خود را هنگامی که آن را به یادگیری مهارت های جدید با اعضای تیم دوباره (38%) بیشتر مشتاق به هدایت از رهبران خود را در چگونه برای باقی می ماند استخدام پست-coronavirus.

دانشگاه آزاد را رایگان آموزش سایت وارد شده بیش از 950,000 دوره ثبت نام در مستند مصرف آن را فراتر از 3.25 میلیون مارک از راه اندازی آن. آن گفت: متخصص کار متمرکز دوره های آموزشی از قبیل رهبری و followership ثابت کرده به خصوص محبوب در کنار ماژول در مهارت های حرفه ای مانند محیط کار در ارتباط است.

در مارس دانشگاه آزاد با همکاری وزارت آموزش و پرورش برای کمک به ارائه محتوا برای دولت مهارت های ابزار. این است که با هدف تقویت furloughed کارکنان مهارت در lockdown برای کمک به آنها آماده شدن برای بازگشت به کار.

کارگران که گرفته اند در فرصت های یادگیری در طول مستند باید متمرکز بر توسعه مهارت های مدیریتی (51%) و کمتر از یک چهارم (23 درصد) باید همگانی مهارت های دیجیتال.

OU گفت: آن اصرار کارفرمایان را بیشتر از اشتها برای مهارت های جدید توسعه و استفاده از مزایای آموزش آنلاین از راه دور برای کارکنان, به پرورش مهارت های آنها به احتمال زیاد به نیاز به در سال به آمده است.

پروفسور تیم Blackman, معاون صدراعظم OU گفت: روشن بود که کارکنان "اولویت بندی توسعه خود مجموعه مهارت به آماده شدن برای این طبیعی است.

"با OpenLearn کارکنان می تواند ثبت نام در دوره های آموزشی رایگان است که پاداش آنها را با گواهی دیجیتال و مدالها کمک به آنها را پیشرو خود را توسعه و ارزش مهارت های خود را.

او افزود که کارکنان هنوز هم نیاز جهت از کارفرمایان خود را اگر آنها برای به دست آوردن مهارت های جدید مورد نیاز برای پست-مستند کسب و کار: "کارفرمایان باید در آغوش یادگیری مادام العمر به عنوان یک ضرورت برای رشد و اطمینان حاصل شود که تیم بماند مشغول بالقوه مهارت شکاف در حال پنجه فعالانه و خطر از دست دادن با ارزش استعداد به حداقل رسیده است."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب