مستند فشار بر مادران می تواند غرفه مسابقۀ پیشرفت

شاتر مهد کودک فشار و کاهش پرداخت می شود ساعت کار آورده مستند می تواند خطر معکوس برخی از پیشرفت های ساخته شده د

توسط AKHSHIJNEWS در 7 خرداد 1399

شاتر

مهد کودک فشار و کاهش پرداخت می شود ساعت کار آورده مستند می تواند خطر معکوس برخی از پیشرفت های ساخته شده در بسته شدن شکاف دستمزد جنسیت, گزارش ادعا کرده است.

مادران بیشتر از پدران به طور قطع در طول روز کاری خود در حالی که در مستند و صرف زمان کمتر در کار و زمان بیشتری را در کارهای خانه و مراقبت از کودکان با توجه به موسسه مالی مطالعات.

این عوامل همراه با دیگر حرفه ای موانع آورده coronavirus همه گیر هستند به احتمال زیاد به اثرات طولانی مدت در مادران حرفه ای زندگی می کند و آهسته پیشرفت در باریک جنسیتی پرداخت شکاف IFS را چگونه مادران و پدران توازن میان کار و خانواده تحت مستند? گزارش می گوید.

آن را یافت که در مستند مادران در خانواده با دو مخالف-جنس پدر و مادر بودند و تنها یک سوم از وقفه پرداخت می شود, ساعت کار از پدران در مقایسه با 60 درصد از این ساعت بی وقفه قبل از این ویروس در زمان نگه دارید.

تقریبا نیمی (47 درصد) از مادران پرداخت می شود ساعت کار تقسیم بین کار و فعالیت های دیگر مانند مهد کودک و وظایف خانواده در مقایسه با 30 درصد از پدران' پرداخت می شود ساعت کار می کند.

اگر چه پدران هزینه تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از روزهای هفته ساعت در مهد کودک از 2014-15 مادران به دنبال پس از کودکان خود را برای 2.3 ساعت ساعت بیشتر از پدران برای 10.3 ساعت در هر روز به طور متوسط.

"مادران انجام می دهند به طور متوسط مهد کودک بیشتر و بیشتر کارهای خانه از پدران که همان مقدمات کار بود که کار نمی کند, کار از خانه و یا کار در خارج از خانه گفت:" لوسی Kraftman تحقیقات اقتصاددان در IFS.

"تنها مجموعه ای از خانواده ها که در آن ما می بینیم مادران و پدران های مراقبت از کودکان و کارهای خانه به همان اندازه کسانی هستند که در آن پدر و مادر هر دو قبلا کار اما پدر در حال حاضر متوقف کار برای پرداخت در حالی که این مادر است که هنوز هم در محل کار پرداخت می شود."

افزایش در زمان پدران هزینه مهد کودک مسئولیت می تواند در تشویق مادران و پدران را در برابر سهم پس از مستند به پایان می رسد گفت: سونیا Krutikova IFS معاون مدیر پژوهش.

"پدران به طور متوسط در حال انجام نزدیک به دو ساعت از مهد کودک آنها انجام شد قبل از بحران. این ممکن است به ارمغان بیاورد در مورد تغییرات در نگرش پدران و فرزندان و کارفرمایان در مورد نقش پدران در جلسه نیازهای خانواده برای مراقبت از کودکان و داخلی کار در طول هفته است."

مادران ممکن است در نظر گرفتن سهم بیشتری از مسئولیت مراقبت از کودکان به دلیل تاثیر احتمالی این مستند تا به حال در شغل خود. آنها 23 درصد بیشتر از پدران را از دست داده اند شغل خود را در طول زمان بحران و 14 درصد بیشتر احتمال دارد به اند furloughed.

پدران و مادران باید شاهد یک کاهش در پرداخت خود ساعت کار می کند. قبل از همه گیر مادران شاغل انجام کار پرداخت می شود در 6.3 ساعت از یک هفته در دمای اما این در حال حاضر کاهش یافته است به 4.9 ساعت. پرداخت می شود ساعت کار توسط پدران افتاده اند از 8.6 ساعت به 7.2 ساعت.

یک نظرسنجی آنلاین از 3,500 پدر و مادر از مخالف-جنس پدر و مادر خانواده انجام شده توسط محققان از IFS و UCL موسسه آموزش بین 29 آوریل و مه 15.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن