تنهایی – یک خطر برای سلامت ما دیگر نمی تواند چشم پوشی

حتی قبل از coronavirus روانی و عاطفی تلفات از تنهایی در جامعه ما یک رشد نگرانی برای کارفرمایان و دولت است. در

توسط AKHSHIJNEWS در 13 تیر 1399

حتی قبل از coronavirus روانی و عاطفی تلفات از تنهایی در جامعه ما یک رشد نگرانی برای کارفرمایان و دولت است. در حال حاضر میلیون ها نفر از ما شده مجبور به خود منزوی و حفظ اجتماعی دور از ما حتی نزدیکترین و عزیزترین آن است که حتی بیشتر فشار دادن چالش می نویسد: چارلز Alberts.

با وجود ویرانگر رنج می برند که به تنهایی باعث می شود میلیون ها نفر از مردم در انگلستان ما به آسانی نمی بحث در مورد آن به خصوص در محل کار.

شاید دلیلش این است که این کاهش به هسته بسیار از ما به عنوان انسان و باعث می شود ما احساس ناراحت کننده و یا به دلیل آن را بیش از حد اغلب stigmatised به عنوان یک ضعف و ناتوانی عملکرد در جامعه است. یا شاید ما فکر می کنیم آن تاثیر نمی کند ما – نامرئی به طوری که ما آن را نمی بینیم هر روز در اطراف ما و در حالی که ما آن را می دانم وجود دارد, بسیاری از فکر می کنم این مسئله ای است که تنها اثرات سالمندان.

هر چه دلایل و تنهایی رو به رشد است مسئله ای است که ما دیگر نمی توانیم به چشم پوشی است.برآوردهای سالانه هزینه از تنهایی در بیش از £32bn به اقتصاد و بیش از £2.5 میلیارد دلار برای کارفرمایان. با دولت تنظیم یک استراتژی در پایان 2018 از جمله انتصاب یک وزیر به تنهایی و تماس برای همه ذینفعان به جلو و با هم برای مقابله با این موضوع و در حال حاضر Covid-19 همه گیر است و زمان مناسبی برای کارفرمایان برای قرار دادن این موضوع بصورتی پایدار و محکم در دستور کار است.

اما در حال حاضر با میلیون ها نفر از مردم خود جدا و یا حتی "محافظ" بسیاری از کار از خانه افراد دیگر قادر به دیدن و یا فیزیکی به بستگان و یا دوستان آن هرگز فوری تر برای ما به آدرس ما چگونه مدیریت و مقابله با تنهایی به عنوان یک جامعه و همچنین در محل کار و محل کار سلامت زمینه.

حتی قبل از تحولات بی سابقه ای از چند هفته گذشته راه ما زندگی می کنند و کار شده است سریع در حال تغییر است. در حالی که تکنولوژی اجازه می دهد تا ما را به کار بیشتر و انعطاف پذیری انجام خیلی از ما روز به روز فعالیت های از قبیل خرید آنلاین و حتی نگه دارید تا تاریخ با دوستان و ارتباطات کسب و کار از طریق رسانه های اجتماعی – این محدودیت فرصت های ما به صورت "واقعی" تعامل انسان.

Workloads مطالبات در زمان ما و کار مرتبط با استرس هستند و در تمام زمان بالا موثر بر روابط در محل کار جلوگیری از معاشرت و موثر بر تعادل کار و زندگی. همراه با این کار تعداد زیادی از مردم زندگی خود به خود افزایش یافته است و 16 درصد در 20 سال گذشته. این هیچ جای تعجب است که یک نظرسنجی که توسط بنیاد بهداشت روانی پیدا کردم که 48 درصد از ما اعتقاد داریم که مردم در حال گرفتن تنهاتر به طور کلی. ما ممکن است فن آوری متصل, اما ما در حال راه رفتن در خواب به تبدیل شدن به حداقل مثل انسان متصل جامعه همیشه.

تنهایی می تواند تعریف شده به عنوان "ذهنی ناخوشایند احساس فقدان یا از دست دادن مصاحبت. این اتفاق می افتد زمانی که ما یک عدم تطابق بین کمیت و کیفیت روابط اجتماعی است که ما و کسانی که ما می خواهیم."

تنهایی عمیقا شخصی و در حالی که ما ذاتا اجتماعی حیوانات, همه ما متفاوت است ما نیاز به ارتباط اجتماعی. برخی از مردم رشد در تنهایی اما این را نباید با تنهایی. ما می تواند به تنهایی و احساس تنهایی و معکوس می تواند احساس تنهایی حتی زمانی که در یک رابطه و یا احاطه شده توسط دیگران است.

هر کس احساس می کند تنها از زمان به زمان. اما از آن است که زمانی که احساس مداوم تر (یا "مزمن") که آن را تبدیل به یک مشکل اثرات بر سلامت ما و شروع به آسیب توانایی ما برای ارتباط با دیگران که تنها در خدمت به تداوم این موضوع است. تخمین زده می شود که بیش از نه میلیون بزرگسال در انگلستان بیش از جمعیت لندن "اغلب یا همیشه" احساس تنهایی.

چگونه, تنهایی, تاثیر بر سلامتی ما دارد ؟

این مداوم تنهایی می تواند افزایش خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامت و به طور فزاینده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از مبرم ترین مسائل بهداشتی:

  • آن را به عنوان بد برای سلامت ما به عنوان سیگار کشیدن 15 نخ سیگار در روز و بدتر برای ما از چاقی و افزایش خطر مرگ زودرس با 29 درصد است.
  • آن را مرتبط با افزایش خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی و افسردگی و زوال شناختی و زوال عقل است.
  • این افزایش هورمون های استرس تأثیر ما عملکرد سیستم ایمنی بدن.
  • آن را منفی می تواند تاثیر سلامت روان نقش در اختلالات روانی مانند اضطراب و پارانویا و افسردگی است. بیش از یک سوم از ما (42 درصد) احساس افسرده از آنجا که ما احساس تنهایی.
  • آن را افزایش می دهد شانس ما از غرقه شدن در عادات خطرناک مانند مواد مخدر-مصرف است.
  • آن را نیز یک عامل خطر شناخته شده در خودکشی است.

که می شود تنهایی ؟

به عنوان اواخر MP جو Cox موجز قرار داده و آن را: "جوان یا پیر تنهایی تبعیض قائل نیست." در حالی که تنهایی بسیار رایج در انگلستان وجود دارد برخی از عوامل است که می تواند خطر را افزایش می دهد, مانند:

  • به حاشیه رانده و یا گروه های اقلیت (از جمله اقلیت های قومی و تجاوز+ و غیره).
  • به تنهایی زندگی می کنند, حرکت, خانه, حرکت, مناطق یا کشورها است.
  • تغییر شغل و ترک اشتغال, بیکاری, خروج نیروهای مسلح.
  • از دست دادن عزیزان و طلاق و یا جدایی ورود یک نوزاد جدید خروج از یک کودک بزرگتر از خانه و خانواده, مراقبت از خویشاوند یا اینکه تنها پدر و مادر است.
  • در حال توسعه یک بیماری روانی, بیماری, ناتوانی مواد مخدر یا اعتیاد به الکل.
  • موقعیت هایی که قطع کردن مردم از جریان اصلی جامعه مانند بیکاری و فقر است.
  • مسائل مربوط به افراد جوان تر مانند تغییر مدارس ترک خانه شروع دانشگاه قلدری فشار همسالان.

برخی از این مسائل ایجاد یک دور باطل. برای مثال بهداشت ضعیف و ناتوانی را افزایش می دهد مردم را به خطر تجربه, تنهایی, که به نوبه خود می تواند منجر به سلامت آنها بدتر شدن تاثیر خود را در چشم انداز اشتغال و تشدید احساس تنهایی است.

اشتغال می تواند حیاتی تاسیسات برای تماس های اجتماعی و در عین حال کمتر از نیمی از بزرگسالان معلول در اشتغال و 45 درصد در سن کار افراد معلول می گویند که آنها همیشه یا اغلب احساس تنهایی. نیاز به مثبت مداخله و نقش است که کارفرمایان می توانند بازی روشن است.

آنچه که در این دولت انجام شده است ؟

پس از آن نخست وزیر ترزا ممکن است مورد قبول بسیاری از توصیه ها در سال 2017 جو Cox کمیسیون تنهایی گزارش 'مقابله با تنهایی یک مکالمه در یک زمان و منتشر استراتژی دولت 'متصل جامعه: یک استراتژی برای مقابله با تنهایی – تخمگذار پایه برای تغییر" در سال 2018 در کنار انتصاب اولین دولت وزرا سرب در تنهایی.

این استراتژی شامل سه هدف: برای ساخت پایه شواهد در تنهایی به درایو یک تغییر پایدار در راه دولت عمل می کند به طوری که روابط و تنهایی در نظر گرفته شده به عنوان یک ماده البته در سیاستگذاری و عمل به عنوان یک کاتالیزور برای یک ملی گفتگو در تنهایی.

اساسی برای استراتژی است که یک فراخوان برای متنوع ذینفعان از جمله کارفرمایان که می خواست برای حمایت از کارکنان خود را به دنبال پس از خود را رفاه اجتماعی با کمک به آنها در توسعه روابط در داخل و خارج از محل کار.

چه رفاه اجتماعی?

رفاه اجتماعی کپسوله قدرت آوردن مردم با هم در محل کار به منظور بهبود سلامت و تندرستی خود را از طریق روابط بهتر و پشتیبانی شبکه های, ساختمان, در, سازمان بهداشت جهانی تعریف سلامت به عنوان "یک دولت کامل جسمی و روانی و رفاه اجتماعی و نه صرفا فقدان بیماری یا ناتوانی."

مفهوم "اجتماعی, سلامت" سزاوار جای در کنار روانی و جسمی و مالی تندرستی استراتژی است که در حال حاضر به امری عادی در مترقی محل کار, اما ما باید برخی از راه برای رفتن در عین حال: یک مطالعه مربوط در بر داشت که 42 درصد از افراد مورد مطالعه ندارد, هر, همکاران آنها را به عنوان یک دوست نزدیک.

رفاه اجتماعی نیز یک عنصر ضروری برای تشویق بیشتر مردم به تعامل با تندرستی در محل کار – ما حیوانات اجتماعی هستند و بیشتر احتمال دارد به درگیر و استقامت هنگامی که ما آن را با هم.

چه چیزی می تواند کارفرمایان انجام دهید ؟

ما می دانیم تنهایی هزینه های کارفرمایان مقادیر قابل توجهی از طریق بیماری های مرتبط با تنهایی تاثیر بر مراقبین کاهش بهره وری و افزایش گردش مالی کارمند. اما چرا اقدام و آنچه می تواند انجام شود ؟

در مورد عمل

  • کارکنان که در حال مبارزه با تنهایی اغلب نمی توانید بازی کامل خود در جامعه و یا در محل کار که بدان معنی است که هر دو آنها و کارفرما دست. این اثرات منفی بهره وری از طریق افزایش presenteeism و به طور بالقوه غيبت.
  • مزمن تنهایی می تواند منجر به نگرانی های جدی در سلامتی مانند بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی و افسردگی است. افزایش هزینه های بهداشت و درمان و عدم نتیجه از این می توان جلوگیری کرد.
  • ما به طور فزاینده ای تبدیل شدن به یک چالاک نیروی کار با سطح رکورد از خانه مشغول به کار است. مراقب باشید فکر می کردم باید با توجه به چگونه ما می توانیم حمایت از مردم به روابط خوب در داخل و خارج از محل کار با وجود این روند است.
  • ما یک وظیفه مراقبت نسبت به کارکنان. مقابله با این موضوع می تواند کمک به آنها را مولد در محل کار و بیشتر انعطاف پذیر در خود هر دو در محل کار و خانه.
  • محل کار یک محیط ایده آل برای مقابله با این موضوع است. کارفرمایان می توانند نقش مهمی در حمایت از رفاه اجتماعی از افرادی که برای آنها کار می کنند.
  • تنهایی یک چند دستور کار مسئله مؤثر بر سلامت و تندرستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها تنوع و شمول و مناطق دیگر. بسیار از حمایت شما در حال حاضر در محل اما نیاز به تمرکز برای اطمینان از آن است که کمک به از بین بردن تنهایی.

چه می توان کرد ؟

دولت مجموعه ای است از یک چالش به کارفرمایان برای ارائه افزایش پشتیبانی به کارکنان و مشتریان و جوامع آنها خدمت می کنند. این است که تشویق کارفرمایان به امضای آن "کمپین برای پایان دادن به تنهایی" تعهد بیانیه ای که ارتباطات اجتماعی و پرداختن به تنهایی برای آنها مهم هستند. آن را نشان می دهد اقدام در سه حوزه:

  1. رهبری است.
  2. اعتماد به نفس کارکنان.
  3. حمایت از مدیران خط.

ترکیب این زیر یک طیف وسیع تری از اقدامات کارفرمایان می تواند به افزایش رفاه اجتماعی و مقابله با تنهایی در محل کار:

  1. انتصاب عضو هیئت مدیره که مسئول این شرکت به تنهایی استراتژی است.
  2. بالا بردن آگاهی از تنهایی و کمک به مقابله با ننگ.
  3. برقراری ارتباط طیف وسیعی از مزایای خدمات و داخلی/خارجی پشتیبانی در دسترس کارکنان تحت تاثیر تنهایی.
  4. دسترسی به صحبت کردن روش های درمانی مانند مشاوره یا CBT است که می تواند کمک به رسیدگی به مسائل عاطفی است که آن را سخت را برای مردم به شکل روابط و یا که تقویت احساس خود را از انزوا.
  5. تشویق کارکنان به گسترش کار خود را در شبکه های رسیدن به همکاران در بخش های دیگر آنها ممکن است لزوما با کار روز به روز.
    نقد و بررسی پشتیبانی ارائه شده به کارکنان در طول کلید زندگی انتقال امتیاز (برای مثال سوگ والدین و یا بازنشستگی) ارائه راهنمایی و آموزش به مدیران خط.
  6. اجازه می دهد انعطاف پذیر کار را قادر می سازد کارکنان به معاشرت در حالی که دستکاری مسئولیت در خانه. از همه مهمتر اجازه می دهد انعطاف پذیری لازم برای کار کارمندان از دفتر اگر آنها ترجیح می دهند که مجبور به کار از خانه می تواند جدا (اگر چه بدیهی است این است که بیشتر از یک گزینه برای پست-coronavirus).
  7. ارائه آموزش در مورد مسائل است که بهبود روابط مانند تعارض, گوش دادن مهارت های کار تیمی ناخودآگاه تعصب هوش هیجانی ورود تمرکز حواس است.
  8. تشویق روابط مثبت در محل کار مطمئن شوید که مردم به اندازه کافی فضای تنفس به سطح معقول گفتگوهای غیر رسمی با همکاران خود در طول روز کار.
  9. در محل قرار داده پشتیبانی مانند سازه های سلامت روان اولین aiders یا خط مدیر آموزش به نقطه نشانه ها و علائم از تنهایی و چگونه به حساسیت رویکرد و تابلو اعلان کارکنان که ممکن است احساس تنهایی.
  10. بررسی سلامت و تندرستی برنامه و اطمینان از فرصت های اجتماعی هستند حداکثر. به عنوان مثال به جای یک فرد مرحله چالش رسیدن تیم به رقابت در برابر یکدیگر است.
  11. ساخت ذهن "پنج راه برای تندرستی به شما سلامتی و تندرستی برنامه به عنوان این شامل عناصر "اتصال", "توجه" و "را" که همه کمک به شکل اتصالات.
  12. فراموش تیم-ساختمان سمت راست. چه در داخل یا خارج از اتاق می توان آن را با ارزش می کند و باید گران می تواند موثر باشد.
  13. بررسی تنوع و شمول استراتژی برای بررسی اگر آن را در رفع نیازهای گروه های اقلیت و آن استفاده از فرصت ها مانند شبکه برای کاهش تنهایی.
  14. نقد و بررسی رویکرد خود را به مسئولیت اجتماعی شرکت ها. وجود دارد فرصت برای کمک به مقابله با تنهایی در جوامع که در آن شما عمل و یا برای مشتریان شما خدمت می کنند ؟ می CSR استراتژی می تواند بهتر مورد استفاده قرار گیرد به همکاران با هم به عنوان مثال از طریق کار داوطلبانه در جامعه محلی?
  15. اندازه گیری مربوط به کار استرس و تلاش های هماهنگ برای کاهش آن. استرس در محل کار می تواند باعث اصطکاک و فشار در روابط سطوح پایین تر از کار تیمی و همکاری – همه از آن می تواند منجر به احساس تنهایی است.
  16. نقد و بررسی خانه خود مشغول به کار سیاست و آدرس خطرات ناشی از تنهایی. برای مثال ایجاد فرصت های به طور منظم گرد هم آوردن مردم و سرمایه گذاری در همکاری های فن آوری مانند ویدئو کنفرانس.
  17. امضای کمپین برای پایان دادن به تنهایی تعهد به عنوان کارفرما و تشویق همکاران به انجام همان.

به عنوان یک جامعه ما با آن مواجه معنی داری اشتباه: که انسان دیگر رنج می برند از عدم ارتباط و در نتیجه ناامید تنهایی که هیچ فرد باید به صورت.

همه ما می تواند بخشی از راه حل باشد که رسیدن به یک همسایه و یا نگه داشتن یک چشم را و صحبت کردن با یکی از همکاران که شده است خود را از اواخر سال.

با وجود این تصور غلط است که تنهایی یک موضوع سالمندان, تنهایی, اثرات مردم در کار و می آید در هزینه های قابل توجهی به کارفرمایان; بیشتر از حال حاضر و در آینده چند ماه که امیدوارم در نهایت ما ظهور از طرف دیگر از coronavirus بیماری همه گیر.

ما در حال حاضر یک فرصت برای بالا بردن سطح آگاهی و مقابله با انگ بنابراین مردم می توانند کمک و حمایت آنها سزاوار و کار برای تقویت مثبت و سازنده روابط و پشتیبانی شبکه در محل کار.

تنهایی را لمس هسته بسیار از ما به عنوان انسان و چند فرصت وجود دارد مانند این جهان را از کار یک نیروی خوب است.

نکات کلیدی

  • تنهایی و بیماری در افراد در همه سنین از جمله کسانی که در کار.
  • این یک خطر برای سلامت جسمی و روحی ما به عنوان بد به عنوان سیگار کشیدن 15 نخ سیگار در روز است.
  • تنهایی یک "تابو" موضوع و خیلی انگ هنوز هم وجود دارد در اطراف آن است.
  • تنهایی هزینه های انگلستان کارفرمایان £2.5 میلیارد دلار در سال است.
  • ما نیاز به افزایش آگاهی و درک از آن و اقدام است.
  • کارفرمایان نقش مهمی را در مقابله با این مسئله است.

چارلز Alberts است سر از مدیریت سلامت در Aon.

منابع
مقابله با تنهایی یک مکالمه در یک زمان. یک تماس به عمل (Jo Cox, تنهایی 2017) https://www.redcross.org.uk/-/media/documents/about-us/combatting-loneliness-one-conversation-at-a-time.pdf
متصل جامعه است. یک استراتژی برای مقابله با تنهایی – تخمگذار پایه برای تغییر (HM دولت 2018) https://www.gov.uk/government/news/pm-launches-governments-first-loneliness-strategy
هزینه زندگی به تنهایی در دفتر ملی آمار, 4 آوریل 2019, https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/families/articles/thecostoflivingalone/2019-04-04
تنها جامعه?, بنیاد بهداشت روانی 2010, https://www.mentalhealth.org.uk/publications/the-lonely-society/
پنج راه برای سلامت ذهن https://www.mind.org.uk/workplace/mental-health-at-work/taking-care-of-yourself/five-ways-to-wellbeing/
راه ما در حال حاضر: دولت بریتانیا روابط 2014, مربوط, اوت 2014, https://www.relate.org.uk/policy-campaigns/publications/way-we-are-now-state-uks-relationships-2014



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن