صف های طولانی و انتظار به عنوان SARCAN بازگشایی

محتوای مقالهزمانی که SARCAN به طور موقت بسته درهای خود را سه ماه پیش با توجه به COVID-19 همه گیر آن تا به حال

توسط AKHSHIJNEWS در 27 خرداد 1399

محتوای مقاله

زمانی که SARCAN به طور موقت بسته درهای خود را سه ماه پیش با توجه به COVID-19 همه گیر آن تا به حال فقط در آمد خود را حداقل هفته پر مشغله از سال است.

چیزهایی که نمی توانست متفاوت تر در بازگشایی روز در بازیافت انبار.

مشتریان شروع به پوشش حدود 6 صبح با کیسه و کیسه و بطری و قوطی در بسیاری از انبارهای اطراف شهر SARCAN سخنگوی شان Homenick گفت. پس از اینکه بسته از اواسط ماه مارس SARCAN انبار روز دوشنبه از سر گرفته خدمات با تقاضای زیادی از عموم مردم.

"آن شده است شلوغ تر از ما انتظار می رود" Homenick گفت.

"ما صادقانه نمی دانم چه به انتظار بیرون آمدن ما از بسته شدن موقت ... توسط تعدادی از مشتریان (دوشنبه) شده است شلوغ تر از ما دیگر شلوغ ترین روزهای سال از جمله روز پس از تعطیلات سال نو و تعطیلات آخر هفته طولانی."

با ارزش ماه از بطری به روند و همچنین کاهش ظرفیت SARCAN بود برای تشویق مشتریان به استفاده از آن رها کردن و رفتن خدمات که اجازه می دهد تا مشتریان به برچسب کیسه های آنها رها کردن بدون انتظار در خط برای جمع آوری پرداخت بعد یا چک یا پی پال.

وجود دارد محدودیت در تعداد مشتریان در داخل یک انبار در هر زمان داده شده و موانع در محل قرار داده شد در بسیاری از مناطق برای جدا کردن کارگران و مشتریان.

"به طور کلی اکثر مشتریان شده اند در آوردن تنها آنچه که آنها می توانند حمل و حرکت را از طریق خط" Homenick گفت.

SASKATOON, SK--JUNE 15/2020 - 0616 news sarcan reopens - Johnathon Chetyrbuk unloads a bag of cans at SARCAN, which opened today after a 3 month shutdown due to COVID-19. Photo taken in Saskatoon, SK on Monday, June 15, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
Johnathon Chetyrbuk فرنگی یک کیسه از قوطی در SARCAN. مردم صف تا اوایل با قوطی و بطری به بازیافت آنها در SARCAN که باز در ژوئن 15 سال 2020 پس از سه ماه تعطیلی به دلیل COVID-19. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب