به دنبال فراتر از پایین ترین مخرج مشترک? DFID/FCO ادغام

آسیا و اقیانوس آرام تغییر آب و هوا جرم و جنایت و عدالت و توسعه & Aid, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, جنس,

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399
آسیا و اقیانوس آرام تغییر آب و هوا جرم و جنایت و عدالت و توسعه & Aid, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, حقوق بشر, کار, فقر & SDGs

نظر

آصف صالح است مدیر اجرایی برک بنگلادش
 
پیشرفت در پایان دادن به فقر شدید کودک پیشگیری مرگ و میر برابری جنسیتی و تغییر آب و هوا بیش از حد سخت بود برنده به سمت صف

خانواده های فقیر به ندرت می توانید استطاعت هزینه خصوصی قبل از تحصیل. آنها با تکیه بر آموزش و پرورش رایگان ارائه شده توسط سازمان های غیر دولتی مانند برک به فرزندان خود یک پا تا در زندگی است. اعتبار: Mahmuddun راشد Manik / IPS

داکا, بنگلادش, Jun 25 سال 2020 (IPS) - Nazia یک گله از 5 گاو. او دو دختر در آموزش و پرورش متوسطه یک کرسی در شورای روستا یک حساب پس انداز و دائم خانه. Nazia اتحاد و عزت و امنیت و چشم انداز فراتر از فقر است. این است Nazia داستان چون در کنار او تعهد و اعتقاد به ایجاد یک زندگی بهتر او بهره مند به طور مستقیم از دولت بریتانیا و رهبری جهانی در درایو برای پایان دادن به فقر شدید.

Nazia دیگر را پشت سر گذاشت. و نه میلیون ها نفر از هموطنان بنگلادشی قبلا تلاش برای زنده ماندن به مراتب زیر بین المللی خط فقر. بیش از دو دهه گذشته دولت بریتانیا در همکاری با برک یکی از جهان مهمترین سازمان های غیر دولتی به طور مستقیم فعال بیش از 2 میلیون نفر از فقیرترین خانواده ها در این سیاره فارغ التحصیل شدن از فقر است. و برای دراز مدت; 97 درصد از خانواده ها همچنان به نشان می دهد به طور چشمگیری بهبود زندگی و معیشت 5-7 سال پس از ترک فقر است. ما بسیار افتخار از این نوآورانه و موثر مشارکت – که ارائه می شود به همان اندازه برای مالیات دهندگان بریتانیایی و فقیرترین خانواده ها در سراسر بنگلادش.

در واقع این "فوق العاده ضعیف فارغ التحصیلی' روش این است که در این هفته دریافت بی پروا جایزه و بیش از 60 میلیون تومان در به رسمیت شناختن خود را واقعا دگرگون بالقوه است. بدون حمایت از دولت انگلستان با لیزر مانند تمرکز بر تاثیر اشتها برای نوآوری و عزم و اراده به ترک هیچ کس در پشت هیچ بی پروا جایزه برای این ابتکار است. در واقع بدون حمایت از دولت انگلستان برک نمی خواهد که بی پروا جاه طلبی رسیدن فراتر از بنگلادش به میلیون ها نفر بیشتر از جمعیت فقیرترین مردم است.

بسیار نوشته شده است در روزهای اخیر در مورد ادغام وزارت انکشاف بین المللی بریتانیا (DFID) و خارجی ، بدون شک مستقل DFID تحویل داده شده است. نسل در حال تغییر و تاثیر در مسائل جهانی که مهم ترین است. اما جدید خارجی کشورهای مشترک المنافع و دفتر توسعه FCDO) می تواند بیش از حد. آن را باید. پیشرفت در پایان دادن به فقر شدید کودک پیشگیری مرگ و میر برابری جنسیتی و تغییرات آب و هوایی و همچنین DFID را در سطح جهانی شهرت در این مسائل بیش از حد سخت بود برنده به سمت صف. به عنوان یک سازمان متولد شده در جهان جنوب و یکی از دولت بریتانیا بزرگترین شرکای توسعه برک دیده است دست اول توانایی بریتانیا برای کمک به ایجاد تحول و تغییر.

ما را انتخاب کنید به این باور است که دولت بریتانیا طول می کشد فوق العاده جدی و در نظر نمی reneging در تعهد خود را به دستور کار 2030. ما را انتخاب کنید به این باور است که این ادغام می تواند در نتیجه تاثیر بیشتری بر فقر ترکیب بهترین DFID و FCO تخصص آرمان و استانداردهای به تصریح و نه به کاهش, دولت بریتانیا کمک به جامعه بین المللی است.

در اعلام ایجاد جدید FCDO نخست وزیر ادامه داد: برای ارتکاب به 0.7 درصد از GNI استفاده می شود به درایو توسعه است. نیاز به سرمایه گذاری در این بودجه که به عنوان یک نتیجه از رکود اقتصادی جهانی خواهد بود به طور قابل توجهی کمتر از در سال های اخیر – با تمرکز بر تاثیر ارزش برای پول و آسیب پذیر است مهم تر از همیشه قبل از. DFID اتحاد تجزیه و تحلیل جدی از "بهترین خرید" برای توسعه است. جدید FCDO باید اعتماد شواهد در آغوش تخصص و تکیه به میراث دولت بریتانیا به عنوان یک رهبر جهان در صرفه جویی و تغییر زندگی جهان فقیرترین مردم است. حمایت از دولت ها و جوامع جهانی جنوب به فعال کردن خانواده برای زنده ماندن و رشد همیشه باید یک مرکزی و جشن جزء بریتانیا بین المللی رهبری است.

این COVID-19 بحران نشان دهنده یک لحظه حساب را برای ما به اشتراک گذاشته جهانی تعهد به ترک هیچ کس پشت سر گذاشت. آن را نیز نشان دهنده فرصت مناسب و مسئولیت – جدید FCDO برای اثبات آن قصد و تاثیر در 'ساخت بهتر" با اولویت در فقیرترین. جامعه بین المللی – دولت و جامعه مدنی – انتظار و نیاز کمتر در خط با DFID سابقه و درست آرمان های جهانی بریتانیا'.

این داستان در اصل منتشر شده توسط بنیاد تامسون رویترز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن