پایین پرداخت کمیسیون: 'بهبود آگاهی از نحوه کارآموزان باید پرداخت شود'

تصویر: شاتر دولت باید بهبود ارتباطات در اطراف چگونه کارآموزان باید پرداخت شود و پس از آن پدید آمده است که بسیا

توسط AKHSHIJNEWS در 18 اردیبهشت 1399

تصویر: شاتر

دولت باید بهبود ارتباطات در اطراف چگونه کارآموزان باید پرداخت شود و پس از آن پدید آمده است که بسیاری به عنوان یکی از سه در برخی از گروههای سنی و underpaid – اغلب به دلیل سردرگمی در اطراف که رای آنها باید در.

این است که با توجه به پایین پرداخت کمیسیون مستقل بدن که به توصیه دولت ملی حداقل نرخ دستمزد که به منظور بررسی میزان NMW ملی و دستمزد زندگی می کنند underpayment در میان کارآموزان و دیگر کم کارگران پرداخت می شود.

در آن عدم رعایت و اجرای حداقل دستمزد ملی گزارش LPC یافت که بالاترین سطح از شاگرد underpayment ثبت شد برای زبان آموزان 19 ساله و بیش در سال دوم خود را از یادگیری است. در این مرحله خود حداقل دستمزد افزایش یافته است و از شاگرد نرخ مناسب NMW برای سن خود را; با این حال برخی از کارفرمایان به حال موفق به تقویت خود پرداخت درآمده است.

"اگر چه ساختار حداقل دستمزد نقش مهمی در الگوی underpayment مشاهده شواهد قوی وجود دارد برای عدم پرداخت آموزش ساعت به عنوان اصلی ترین عامل رانندگی برای این" گزارش می یابد.

"دولت باید با در نظر گرفتن راه هایی برای رسیدگی به این جمله با تجهیز نشدن آن ارتباطات و اجرای تلاش برای تمرکز بر روی این خاص خطر است. آن چیزی است که ما ادامه خواهد داد به منظور بررسی از طریق ما مشاوره و برنامه تحقیقات."

توصیه هایی برای بهبود انطباق با کارآموزی پرداخت قوانین عبارتند از:

  • هدف قرار دادن دولت ارتباطات به هر دو کارآموزان و کارفرمایان خود را به برجسته underpayment خطرات – در خصوص مشکل عدم پرداخت از آموزش ساعت
  • آموزش HMRC به بررسی راه آن سوابق شاگرد underpayment و به انتشار اعداد و مشخصات کارآموزان آنها شناسایی به عنوان underpaid
  • راه اندازی یک بررسی به HMRC رویکرد به تحقیقات مربوط به کارآموزان به درک که آیا این تحقیقات را شناسایی عدم پرداخت آموزش ساعت.

در سراسر نیروی کار به عنوان یک کل بیش از 420,000 کارگران بوده است underpaid در 12 ماه قبل از آوریل 2019 این گزارش ادعا می کند.

از این 360,000 شده اند باید حق بالاتر از نرخ ملی دستمزد زندگی می کنند. این رقم معادل 22 درصد از کسانی که تحت عنوان به این رای دادن.

حداقل دستمزد underpayment شایع ترین است در خرده فروشی و مهمان نوازی تمیز کردن و تعمیر و نگهداری نقش اگر چه underpayment دستمزد در مهد کودک در حال تبدیل شدن بیشتر مسئله ادعای LPC.

برایان Sanderson, صندلی از LPC گفت: "وضعیت کنونی به ارمغان آورده است به توجه همه ما اهمیت کم کارگران پرداخت می شود برای بسیاری از ما حیاتی از جمله مراقبت بهداشتی و اجتماعی و تولید و توزیع مواد غذایی است. اولویت این است که به وضوح سعی کنید برای حفظ بقای کسب و کار و شغل که بسیار در معرض خطر است. در نهایت موثر اجرای رژیم های ضروری و کمک کننده به اهداف حفاظت از کارگران و حصول اطمینان از یک سطح میدان بازی برای کسب و کار بیش از حد.

"دولت ساخته شده است پیشرفت در سال های اخیر اما هنوز هم می تواند انجام شود برای محافظت از آسیب پذیر ترین ویژه کارآموزان."

این گزارش همچنین شناسایی مسائل کارگران را با دسترسی به payslips. با وجود های اخیر تغییر قانونی به اطمینان حاصل شود که payslips مشخص کردن ساعت کارکنان پرداخت می شود برای بسیاری از کارفرمایان این اجرا نشده است.

"وجود دارد اتاق را برای بهبود و ارتقاء مقررات جدید بلکه به نگاه در اجرای آنها. دولت باید این مقررات تحت بررسی و در نظر گرفتن اینکه آیا رویکرد فعلی کافی است برای اطمینان از کارفرمایان نگه داشتن سوابق کافی و آنها را در دسترس کارگران" در این گزارش آمده.

این گزارش همچنین توصیه می کند که دولت:

  • ارزیابی داده های ثبت شده در عدم انطباق تحقیقات و نظر چگونه این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور توسعه اقدامات هزینه-اثربخشی
  • مانیتور از اثرات افزایش آستانه برای نامگذاری کارفرمایان به دستمزد کمتری به کارگران
  • بررسی مقررات در سوابق نگهداری می شود توسط یک کارفرما و مجموعه حداقل الزامات مورد نیاز برای نگه داشتن سوابق کافی.

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن