پایین تر بگیر به احتمال زیاد به کار را از طریق مستند

Matylda لورنس / Shutterstock.com مردم با درآمد پایین هستند بیشتر احتمال دارد به عنوان کلید کارگران و همچنان به

توسط AKHSHIJNEWS در 7 خرداد 1399

Matylda لورنس / Shutterstock.com

مردم با درآمد پایین هستند بیشتر احتمال دارد به عنوان کلید کارگران و همچنان به رفتن به محل کار در طول مستند از بالاتر بگیر.

جدید دفتر ملی آمار و ارقام نشان می دهد که مردم چگونه زمان خود را صرف از 28 مارس تا 24 مارس سال 2020 زمانی که مستند محدودیت بودند در ونرخ نشان داد کسانی که با مجموع درآمد خانوار در پایین سوم برای انگلستان کار می کرد یک مقدار مشابه از زمان در خارج از خانه به عنوان آنها در سال 2014 به 2015, با وجود افزایش می دهد در صفحه اصلی کار ترتیبات بیش از چند سال گذشته است.

کسانی که با درآمد خانوار تا £1,700 یک ماه خود را افزایش میانگین زمان کار از خانه با 3 ساعت و 2 دقیقه در هفته در حالی که برای کسانی که درآمد بیش از £3,301 دیدم 7 ساعت و 37 دقیقه افزایش کنترل از راه دور کار در هر هفته است.

این فایرفاکس گفت که کسانی که درآمد پایین بودند بیشتر احتمال دارد برای رفتن به کار به عنوان آنها به احتمال زیاد به عنوان کلید کارگران است. برخی از 30.5 درصد از کارکنان در پایین سه دهکهای درآمدی (درآمد تا £1,450 در هر ماه) در نظر گرفته شد کلید کارگران در حالی که تنها 26.4 درصد از کارکنان در سه دهکهای درآمدی (درآمد بیش از £3,250 در هر ماه) در نظر گرفته شد همان.

کارکنان در میانه خانوارهای با درآمد بیشتر احتمال دارد به furloughed (15%) نسبت به 5% در کاهش درآمد خانوار و 6 درصد از کسانی که با درآمد بالاتر.

اما کارگران در سراسر تمام دسته ها بود و بیشتر وقت آزاد برای سرگرمی و استراحت و صرف زمان کمتر رفت و آمد اگر چه این مطلب تلفظ برای کسانی که بالاتر از درآمد خانوار. فرد بالغ به طور متوسط صرف 1 ساعت و 6 دقیقه کمتر در هر روز یا رفت و آمد و یا با استفاده از حمل و نقل.

"یکی از نادر مثبت به ظهور از Covid-19 همه گیر بر اساس این شواهد این واقعیت است که بسیاری از افرادی که باقی مانده است در طول مستند تا به حال بهتر کار/زندگی تعادل از پنج سال پیش گفت:" پیتر Briffett مدیر عامل فوری دستمزد ارائه دهنده دسترسی Wagestream. "بسیاری از مردم شده اند نیاز به رفت و آمد به مراتب کمتر اگر در همه, با توجه به مستند و بنابراین مجبور به صرف زمان بیشتری را با خانواده و انجام کار غیر مرتبط با فعالیت های.

"اگر Covid-19 تنظیم شده است به شدت افزایش تعداد افراد مشغول به کار از خانه و سپس به طور کلی تعادل کار و زندگی در این کشور می تواند به بهبود به صورت تصاعدی در سال های پیش رو است."

اما Briffet گفت: باعث تاسف است که پایین تر بگیر تا به حال دیده می شود کمتر از یک تغییر به کار/زندگی تعادل از بالاتر بگیر.

"همه افراد با هم برابر هستند وقتی که می آید به کار/زندگی تعادل, اما بالاتر بگیر برابر بیشتر از دیگران است," او گفت:.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب