حفظ انعطاف پذیر کار شتاب پس از همه گیر خواستار خیریه

شاتر تقریبا نیمی از والدین و مراقبین (48%) امید به ایجاد تغییرات به کار خود الگوهای پس از Covid-19 همه گیر نشا

توسط AKHSHIJNEWS در 30 خرداد 1399

شاتر

تقریبا نیمی از والدین و مراقبین (48%) امید به ایجاد تغییرات به کار خود الگوهای پس از Covid-19 همه گیر نشان می دهد که HR تیم می تواند دریافت یورش کار انعطاف پذیر درخواست پیش از بازگشت به دفتر.

کار و زندگی تعادل کار خیریه خانواده ها گفت: کارهای بیشتری باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود کار ادامه داد: برای ماندن انعطاف پذیر در آینده است. آن را به نام دولت به عمل به تعهد خود برای معرفی قانون است که کارفرمایان مجبور به تبلیغ شغل با گزینه های انعطاف پذیر که در آن امکان پذیر است و برای تقویت این حق قانونی برای درخواست کار انعطاف پذیر با بررسی مقدار از زمان است که کارفرمایان مجبور به در نظر گرفتن درخواست – در حال حاضر سه ماه است.

جین van Zyl, کار, خانواده, مدیر اجرایی گفت: "Covid-19 همه گیر شده است و یک چالش بزرگ برای کار والدین و مراقبین چپ بدون مراقبت از کودکان. بسیاری از آنها تا به حال به کار در صبح زود و یا در اواخر شب به طوری که آنها می توانید پس از نگاه – و در بسیاری از موارد home-مدرسه – کودکان خود را ترک آنها تاکید کرد و خسته.

"در حالی که نوع انعطاف پذیر کار پدر و مادر را تجربه کرده اند در طول مستند است که به دور از ایده آل چه آن را انجام داده است ثابت کند که انعطاف پذیری را می توان در بسیاری از مشاغل بیشتر از آنچه قبلا فکر می کردم."

van Zyl گفت: پیشرفت های ساخته شده در اطراف کار انعطاف پذیر در طول مستند باید تمدید شود به طوری که کارفرمایان می تواند "مهار افزایش بهره وری و استعداد جاذبه و تنوع که کار انعطاف پذیر را به ارمغان بیاورد به اقتصاد بریتانیا".

"ما به سادگی نمی توانید به بازگشت به زمان که در آن ساعت های طولانی و آخرین فرد در این اتاق دیده می شود به عنوان یک علامت از موفقیت" او اضافه شده است.

موسسه خیریه FlextheUK نظرسنجی از 1000 کار والدین و مراقبین یافت نه در 10 می خواستم محل کار خود را به حفظ انعطاف پذیر کار گزینه های زمانی که کار بازگشت به "عادی".

برخی از 84 درصد در حال حاضر انعطاف پذیری که در آن تنها 65 درصد ارائه گزینه های انعطاف پذیر قبل از همه گیر.

از کسانی که کار نمی کند انعطاف پذیری قبل از همه گیر های در نظر گرفته شده برای قرار دادن در یک درخواست برای کار از خانه در آینده در حالی که یکی در 10 برنامه ریزی شده به طور رسمی درخواست تغییر ساعت کاری و الگوهای.

سازمان ها به نظر می رسید به قرار دادن برنامه های خود را در محل های پیش بینی از افزایش ساعات کاری انعطاف پذیر درخواست: 28 درصد از والدین و مراقبین گفت: کارفرمای خود را برنامه ریزی شده اجازه می دهد تا بیشتر در کار از خانه در حالی که 10 درصد گفت: کارفرمای خود را انتظار می رود برای حمایت از کارکنان به انعطاف پذیری و ساعت خود را در سراسر روز.

کار خانواده ها خواست کارفرمایان به یک رویکرد استراتژیک به کار انعطاف پذیر طراحی در سراسر سازمان خود را برای پشتیبانی بهتر کارکنان با مراقبت از مسئولیت.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن