مالاوی را COVID-19 انتقال پول نقد تقریبا آماده است اما تب انتخابات ممکن است به جلوگیری از مستند

آفریقا و کمک به توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, سلامت, حقوق بشر جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399
آفریقا و کمک به توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, سلامت, حقوق بشر جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

توسعه و کمک های اولیه

Malawi’s small scale traders selling their merchandise at Limbe market in Blantyre. Credit: Lameck Masina/IPS

مالاوی است معامله گران در مقیاس کوچک خود را به فروش کالا در لیمب بازار در بلنتیر. اعتبار: Lameck مسینا/IPS

بلنتیر مالاوی Jun 11 2020 (IPS) - مالاوی همچنان یکی از معدود کشورهای جهان است که به یک coronavirus مستند به عنوان دولت سراسیمه برای دیدار با شرایط حکم دادگاه برای اجرای یک انتقال پول نقد طرح برای فقرا قبل از انجام این کار. اما به عنوان برخی از نقاط جهان در حال کاهش و بیرون آمدن از خود و مستندات آن می تواند به احتمال زیاد این یكپارچه نمی خواهد به یک عنوان تکرار از انتخابات ریاست جمهوری این کشور نزدیک.

در آوریل. 27 رئیس جمهور پیتر Mutharika اعلام کرد که رول یک چند دلار پول نقد اضطراری انتقال ورزش با هدف کوسن peri شهری فقیر از تاثیر coronavirus.

Mutharika گفت: $51 میلیون و نجات طرح هدفمند 172,000 خانوار در شهرهای لیلونگوه Blantyre مزوزو و زمبا.

ورزش بود که انتظار می رود به رول در ماه مه بود که در پاسخ به مطالبات از حقوق مدنی سازمان که به دست آمده دستور دادگاه در برابر یک برنامه ریزی 21-day مستند برنامه ریزی برای شروع Apr. 18 ترسیم عدم اقدامات برای کوسن کشور آسیب پذیر است. دادگاه حکم پول نقد انتقال طرح اجرا شود و یک مستند خواهد بود به حالت تعلیق تا زمانی که پس از آن.

تحت بانک جهانی-برنامه بودجه و ذینفع دریافت خواهد کرد MK35, 000 (حدود 47 دلار) در ماه برای شش ماه.

کشور را آسیب پذیر هنوز در انتظار

بیوه الیزابت Longwe شده است درآمد روزانه خود درآمد فروش گوجه فرنگی در لیمب بازار در بلنتیر. اما از آنجا که کشور خود را تایید اولین مورد از coronavirus on Apr. 2, فروش روزانه خود را کاهش تقریبا نیمی.

مشتریان خود را متوقف خرید از او به خاطر ترس از ابتلا به این ویروس است که به کشته شدن بیش از 400 ، 000 نفر در سراسر جهان است.

"به جای مردم شروع به خرید چیزهایی که به صورت فله و با استفاده از آنها صرفهجویی ساختن آن دشوار برای مقیاس کوچک کسب و کار مانند معدن به لذت بردن از همان نوع فروش یک را در یک روز عادی" او می گوید IPS.

مادر سه می گوید: او "لطف خدا" که عدم فروش آمد پس از دولت به حالت تعلیق در مدارس در پاسخ به این بیماری همه گیر.

"آن شده اند که یک فاجعه برای من چون من نمی توانستم موفق به ارائه حمل و نقل پول برای من دو فرزند بزرگتر به مدرسه روزانه. اما هنوز هم نگرانی من این بود که چگونه من می خواهم به مدیریت تغذیه کودکان," او می گوید.

اما او امیدوار است برای کمک مالی زمانی که پول نقد انتقال طرح اعلام شده است.

بنابراین بیش از حد بود Lackson Tembo که معاملات دست دوم لباس نیز در لیمب بازار است.

"این یک کمک به من به خاطر این به معنای من هنوز هم می شود به تغذیه فرزندان من است. من قادر خواهد بود برای خرید صابون برای شستشو و حمام کردن. من قادر خواهد بود به پرداخت ماهانه اجاره" Tembo می گوید IPS.

که در آن پول است ؟

اما Tembo و Longwe که در میان اولین ذینفع ذکر شده به صورت نقدی, نقل و انتقالات هنوز برای دریافت پول است. و آنها را مطلع نشده است به همین دلیل است. آنها از ترس که اظهارات از سوی معاون رئیس جمهور Saulos Chilima که گفت: در یک تظاهرات سیاسی در ممکن است که اهدا کنندگان باید کسر بودجه برای ترس از سوء استفاده ممکن است در واقع درست است.

با این حال سخنگوی وزارت خزانه داری در وزارت مالیه ویلیامز Banda می گوید IPS که بودجه وجود دارد اما پرداخت این است که به تاخیر افتاد چرا که آنها مشغول به کار در "اجرای روش".

"بانک جهانی شد و با هدف قرار دادن peri-نقاط شهری از شهرهای بزرگ ... [اما] وقتی کمیته فنی نگاه به فهرست آنها اشاره کرد که هدف ذینفع [گروه های آسیب پذیر] بودند در لیست" می گوید: Banda.

Banda می گوید این مجبور کمیته فنی به حالت تعلیق در لیست و شروع به درگیر شدن با "آنهایی که عادی اجتماعی انتقال پول نقد برای رسیدن به کسانی که در واقع آسیب پذیر و بسیار ضعیف افراد در نیمه شهری نقاط داغ".

مستند در مقابل انتخابات

اما بسیاری هنوز هم شک اگر این مستند تا به حال خواهد شد را به عنوان رهبران سیاسی تشدید مبارزات انتخاباتی خود را در تظاهرات پیش از ریاست جمهوری این کشور دوباره اجرا شود, برگزار شد Jul 2.

  • مالاوی است که انتظار می رود پس از انتخابات به دادگاه قانون اساسی لغو این کشور در مارس 21, 2019 انتخابات ریاست جمهوری با استناد گسترده و سیستماتیک بی نظمی از جمله استفاده از تادیبی مایع بر روی برگه های رای.
  • در آن حکم در فوریه 3, دادگاه دستور داد تازه سنجی در 150 روز به پایان می رسد که در جولای 3. مجلس است که در حال حاضر نشسته در پایتخت لیلونگوه است که انتظار می رود برای تعیین تاریخ برای تازه نظر سنجی.

اما در یک تظاهرات سیاسی در تاریخ شنبه, ژوئن. 6 در زمبا شهرستان در جنوب مالاوی رئیس جمهور سابق Joyce Banda دولت را متهم به اغراق و ارقام از COVID-19 موارد است.

مالاوی است که تا کنون تایید 455 COVID-19 موارد با 4 کشته و 55 بهبود.

"پس از مه ما تنها ثبت چهار مورد مرگ و میر و به تازگی ما شاهد دولت faking افراد مبتلا به کروناویروس برای پیدا کردن بهانه ای برای به تعویق انداختن انتخابات از طریق یک مستند اما هنوز هم بیشتر در حال نقاهت.

"اجازه دهید فقط خدا را شکر که ما در امان است از این بیماری همه گیر به جای عمدا نفخ موارد برای جذب اهدا کننده پول" او گفت:.

اظهارات او شد اکو از آنچه دیگر رهبران مخالف دولت گفته اند که دولت باید فراموش تحمیل یک مستند به عنوان Malawians مشتاق به رفتن به پای صندوق های رای.

انتقال پول نقد به زودی آغاز خواهد شد ... اما آنچه از COVID-19 تست ؟

در حالی که آن نامشخص است اگر این کشور تا به حال خواهد شد را به یک مستند وزیر از جمعیت برنامه ریزی و رفاه اجتماعی کلارا Makungwa می گوید IPS است که با یا بدون مستند نقدی اورژانس انتقال هنوز هم رول به دلیل افزایش تعداد افراد نهفته COVID-19. این شامل کارگران مهاجر که در حال بازگشت به خانه به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که قادر به اجرای کسب و کار خود را به مردم پیاده سازی اجتماعی خود را فاصله گرفتن اقدامات اینجا.

"آمار و ارقام برای کسانی که تحت تاثیر قرار در حال گرفتن بزرگتر و بزرگتر در حال حاضر. برای مثال ما 17 اتوبوس به زودی با مردم [کارگران مهاجر بودند که رشته در آفریقای جنوبی به دلیل مستند وجود دارد] که در حال آمدن به خانه آنها درمانده است. کسانی که کسب و کار رنج می برند. آنها با بهره گیری از معمول کسب و کار به عنوان آنها قبل از انجام است. این مردم هنوز هم نیاز به کمک" او می گوید IPS.

Makungwa می گوید: برخی از مسائل که با تاخیر رول کردن برنامه حل و فصل شده است و انتظار این است که ورزش را شروع و تا پایان این ماه است.

"ما نیاز به آموزش enumerators مختصر بلوک رهبران چرا که آنها هستند که به نفع و همچنین کار با شوراهای شهر. بنابراین ما آمده اند که دور و ما در حال حاضر آماده برای enumerators به دور انجام بهره گرفتن و این برنامه را رول می گوید:" Makungwa.

با این حال یک مدرس اقتصاد در مالاوی تکنیک ، Betcheni Tchereni می گوید IPS است که اگر چه پول نقد انتقال خواهد کمک به کاهش تاثیر این ویروس بر فقرا تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس نیز باید تامین می شود.

"بهترین کاری که ما باید انجام دهید این است که به اندازه کافی تهیه تست کیت و مطمئن شوید که تقریبا همه تست شده است. که راه آن خوب خواهد بود و مطمئن شوید که مرزهاي بسته شده اند. دلیل این که شما را دیده اند که بسیاری از مردم شده اند و یا آلوده به دلیل کسی که از سفر خارج از کشور" Tchereni می گوید IPS.

مالاوی با جمعیت حدود 18 میلیون فقط تست شده 13 COVID-19 تست سایت با توجه به بهداشت عمومی موسسه مالاوی است. حدود 6000 نفر تا کنون آزمایش شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن