مالاوی را آسیب پذیر Shortchanged در پیشگیری از قاچاق انسان تلاش

آفریقا ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, حقوق بشر جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل م

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399
آفریقا ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, حقوق بشر جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

حقوق بشر

مالاوی است یک منبع و مقصد حمل و نقل کشور به صورت انسان و قاچاق جنسی. اما فقر زده کشور که در آن تقریبا 80 درصد از آن جمعیت شاغل در بخش کشاورزی ندارد بودجه برای مبارزه با جرم و جنایت.

Malawi, one of the poorest countries in the world, just doesn’t have the financial resources to combat human trafficking. With 50 percent of this country’s 18 million people living below the poverty line, many are susceptible to the crime of trafficking. Credit: Charles Mpaka/IPS

مالاوی یکی از فقیرترین کشورهای جهان را ندارد منابع مالی برای مبارزه با قاچاق انسان. با 50 درصد از این کشور را 18 میلیون نفر زیر خط فقر بسیاری از آنها مستعد ابتلا به جرم قاچاق. اعتبار: چارلز Mpaka/IPS

بلنتیر مالاوی, مارس 13 سال 2020 (IPS) - مالاوی انجام نمی دهد به اندازه کافی برای به اجرا درآوردن قوانین آن در قاچاق انسان و در نتیجه تعدادی از موارد در برابر عاملان اخراج توسط دادگاه با توجه به محلی گروه حقوق. اما مقامات محلی می گویند که این آفریقایی جنوبی کشور یکی از فقیرترین کشورهای جهان — فقط نمی باید منابع مالی به انجام این کار.

  • 2015 قاچاق انسان (TIP) قانون criminalises و کار قاچاق به 14 سال حبس برای جرائم مربوط به یک فرد بالغ قربانی و به 21 سال حبس برای جرائم مربوط به یک کودک است.
  • نوک قانون موظف به ایجاد یک قاچاق انسان صندوق (TIPF) به لحاظ مالی حمایت از قربانیان با کمک و مشاوره و به دنبال عدالت است.
  • علاوه بر این, مالاوی است تا یک هماهنگی ملی کمیته مبارزه با قاچاق انسان (NCCATIP) و توسعه یک طرح ملی اقدام علیه قاچاق انسان (2017-2022).

هیچ بودجه ای برای کمک به قربانیان قاچاق

کالیب قبه ملی هماهنگ کننده مالاوی شبکه در برابر قاچاق (MNAT) ائتلافی از سازمان های غیر دولتی گفت: IPS است که آنها نگران هستند که TIPF خالی بود و به اندازه کافی کمک های داده شده به قربانیان.

"هنگامی که ما در حال نجات قربانیان آنها نیاز به تغذیه و حمل و نقل و نگهداری در یک پناهگاه وجود دارد اما به معنای واقعی کلمه هیچ بودجه ای در TIPF دولت نمی تواند به شما نشان می دهد هر...وجود ندارد و حتی خانههای امن برای ارائه ایمنی برای قربانیان" او گفت:.

اما معاون ارشد وزیر امنیت داخلی و هماهنگ کننده ملی برای NCCATIP پاتریشیا Liabuba گفت: IPS است که دولت بودجه را به TIPF افزایش یافته است اما اذعان کرد وجود دارد کمبود مالی.

"بودجه دولت از سال 2017 افزایش یافته است و به تدریج از $66,000 به $200,000 در سال 2019. این یک حقیقت مسلم است که قاچاق در فرد مسائل چند بخشی در طبیعت و که چالش اصلی این است که بودجه کافی برای ارائه پناهگاه و حفاظت از خدمات برای قربانیان" او گفت: IPS.

Liabuba اذعان کرد دولت توسط قانون مسئول "بازگرداندن قربانیان و reintegrating آنها با جامعه و همچنین بین المللی قربانیان".

  • بین سال 2016 و 2018 به Malawian دولت با حمایت از سازمان های بین المللی عودت بیش از 80 دختران بودند که قاچاق به کویت تحت ادعای اشتغال درآمدزا.
  • در سال 2016 مقامات گفتند آنها نیاز به حدود 17,300 را به خانه 28 دختران که بی بضاعت در کویت پس از کارفرمایان خود را در زمان دور را دارند.

برخی از قربانیان را در راه خود را به خانه

Modestar* یکی از کسانی که جوان Malawian زنان که رشته در خارج از کشور. او تا به حال ترک خانه اش در Zalewa یک شهر در مالاوی در جنوب منطقه کردستان در شمال عراق برخی از 5,400 مایل دور پس از وعده داده شده به خوبی کار پرداخت مراقبت از سالمندان.

اما حقوق و دستمزد او وعده داده شده بود کاهش در نیمه, و تلفن و گذرنامه ضبط شد به محض ورود ، او مجبور شد به کار ساعت های طولانی در مراقبت از سالمند بیمار در یک خانه خصوصی.

"من اجازه رفتن به خارج از ترکیب است. من مشغول به کار ساعت های طولانی را در زمان از ساعت 7 صبح تا 1am [روز بعد] بدون گرفتن پرداخت می شود," او گفت: IPS.

در نهایت او نجات توسط پلیس عراق بودند که به نوک با یک زن دیگر شده بود که او نیز در خدمات داخلی با Modestar. اما زنان به زودی متوجه آنها ممکن است قادر به بازگشت به خانه به عنوان عامل اشتغال حاضر به بازگشت گذرنامه های خود را.

"از آن زمان پلیس تهدید به تعطیل کردن سازمان خود را برای آنها به توافق برسند به ما اطلاع دهید; به طوری که آنها رفت و ما لغو ویزا و به ما پول ما و ما به سمت چپ" او به یاد می آورد.

او خوش شانس بوده است که "عامل" موافقت کرده بود به او پرداخت بازگشت بلیط هواپیما — اما آن را تنها به عنوان دور به عنوان ژوهانسبورگ, آفریقای جنوبی.

در حالی که از TIPF است به معنای برای بازگشت وجود دارد شده بود هیچ بودجه در دسترس برای او. به جای MNAT پا در پوشش هزینه های سفر خود را از ژوهانسبورگ به مالاوی.

بیشترین موارد قاچاق محلی

Liabuba با اشاره به اینکه در مالاوی بسیاری از زنان و دختران قاچاق شده از مناطق روستایی "به عنوان روسپی در مراکز شهری و به کشورهای خارجی مجبور به کار فحشا و استثمار جنسی".

قبه تایید این: "در این کشور به ثبت بین 15 و 20 نفر روزانه در سراسر کشور عمدتا از مرز مناطق مانند Phalombe, Mulanje و Thyolo. موارد نیز گزارش داد با توجه به عبور از مرز کسب و کار با کشورهایی مانند تانزانیا زامبیا, زیمبابوه و آفریقای جنوبی و همچنین به کشورهایی مانند کویت و امارات متحده عربی به دنبال فرصت های شغلی."

  • صندوق بین المللی پول تخمین می زند که 50 درصد از این کشور را 18 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی میکنند. بیکاری جوانان با توجه به بانک جهانی تخمین می زند که از مارس سال 2020 می ایستد در 7.5 درصد است.

در حال قاچاق جنایتکاران هستند که به اتهام درستی است ؟

Liabuba گفت که در سال 2019 به کشور ضبط کرده 142 قربانیان قاچاق با 32 مشکوک قاچاقچیان متهم شده است.

"پس از تعقیب و محاکمه موفق, 16 از 32 متهمان محکوم شدند و چهار مرخص شدهاند و دیگر 12 در حال محاکمه در دادگاه های مختلف در سراسر کشور" Liabuba گفت.

مالاوی پلیس خدمات کمی متفاوت به حال آمار و ارقام حاکی از این است که در سال 2019 140 قربانیان قاچاق انسان که در آن نجات از آن 65 کودکان بودند.

مالاوی, خدمات پلیس,' روابط عمومی افسر جیمز Kadadzera گفت: IPS است که از این موارد 48 مظنون دستگیر محاکمه و در حال خدمت مختلف زندان.

"خارج از 48 محکومین مدت طولانی داده شد به کسی است که در خدمت به 12 سال حبس با کار اجباری; او دستگیر شد در Phalombe در راه خود را به موزامبیک با شش پسران" گفت: Kadadzera.

اما قبه گفت MNAT نگران بود که در بسیاری از موارد به پایان رسید تا بودن را رد کرد و که مجرمان در حال جریمه برای جنایات خود را — است که در برابر قانون — به جای اینکه احکام زندان.

"محکومین که قرار بود در زندان منتشر شده در جریمه با گرفتن نور احکام. وجود دارد برخی از سازمان ها که حتی نمی توان سوال را به چه نوع از فعالیت های آنها در کشور عامل...سازمان های اجرای قانون نیست حتی به طور کامل درک قانون و چگونه آن را قرار است به تفسیر" قبه گفته IPS.

در سال گذشته مالاوی بود کاهش داد و به درجه 2 فهرست پیگیریهای کشور توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده. یک ردیف 2 کشور به این معنی است که در حالی که این کشور مطابق با استانداردهای حداقل برای حذف قاچاق آنها در حال ساخت قابل توجهی در تلاش برای انجام آن است.

با توجه به وزارت امور خارجه ایالات متحده در گزارش قاچاق در مالاوی "دولت بررسی نیست و یا برگزاری هر همدستی مقامات جنایی پاسخگو با وجود این معتبر اتهامات و چندین موارد گذشته از Malawian دیپلمات پلیس, سلامت, مهاجرت و مقامات درگیر در قاچاق خارج از کشور. دولت گزارش نمی مراجعه و یا در غیر این صورت ارائه خدمات محافظ به هر قربانیان قاچاق".

آموزش مردم در مورد قاچاق و ایجاد مشاغل بیشتر

اما Kadadzera به نام برای فشرده آموزش مدنی در مقابله با قاچاق به ویژه برای زنان جوان و دختران هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر جرم و جنایت است.

"تنها در هفته گذشته یک بانوی جوان با نزدیک شدن ما به بخش خصوصی گفت: او با داشتن شک و تردید در مورد برخی از آقایان که ادعا می شود یک عامل است که می تواند کمک به او را دریافت مراقبت های بهداشتی کار در بریتانیا است. او در حال حاضر پرداخت می شود مرد [حدود 650] که او پس از بدست بازگشت و سوگند به انجام دور دوباره," او گفت:.

U. N به سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) در مالاوی یکی از سازمان های همکاری با دولت برای مبارزه با قاچاق انسان.

  • آن را پشتیبانی دولت توسعه این طرح ملی اقدام علیه قاچاق انسان, انجام, ظرفیت سازی, فعالیت های مبارزه با قاچاق و کمک با بسیج منابع برای تقویت صندوق قاچاق, در میان چیزهای دیگر.

"اما بیشتر باید انجام شود در ایجاد خدمات است که افزایش فرصت های اشتغال و کاهش فقر در میان در خطر جمعیت" گفت: IOM رئیس کمیسیون Mpilo Nkomo.

Modestar یک مورد در نقطه است. در حالی که بودجه از TIPF به حال شده است در دسترس او پس از بازگشت او به خانه MNAT ارائه شده خود را با سرمایه ای که او استفاده می شود برای شروع یک کسب و کار کوچک فروش لباس و لوازم آرایشی.

اما Liabuba اذعان کرد که دولت نیاز به کار بیشتر در مبارزه با قاچاق.

"مالاوی دولت باید بیشتر به لابی با اهدا کننده شرکای منابع برای ساخت و ساز از پناهگاه و کمک مستقیم به قربانیان قاچاق...افزایش ظرفیت برای مجریان قانون قضایی افسران کمیته هماهنگی ملی و حفاظت از افسران...و توسعه بیشتر در سراسر کشور برنامه های آموزشی با هدف قرار دادن عمدتا زنان و کودکان" او گفت:.

اما قبه گفته IPS وجود دارد عدم وجود اراده سیاسی برای از بین بردن قاچاق انسان در مالاوی است.

"ما نیاز به ساختار سیستم ها و منابع مالی در جای خود به حمایت از مبارزه با قاچاق انسان در مالاوی است. کشورهای دیگر مانند ایالات متحده قرار داده اند اقدامات سختگیرانه در محل برای مقابله با قاچاق به عنوان مثال ممنوعیت ویزا برای کارگران خانگی برای Malawian دیپلمات. ما در حال حاضر در ردیف 2 در لیست سازمان دیده بان که بدان معنی است که ما به آرامی در حال حرکت به لایه 3 است که بدترین" قبه گفت.

* تغییر نام برای محافظت از هویت خود را.

** نوشتن با Nalisha آدامز در بن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن