متی تیلور: Covid-19 افزایش وسوسه عدم رعایت

متی تیلور مدیر موقت از بازار کار اجرای. عکس: Jonathan بردی/PA سیم/PA تصاویر Coronavirus همه گیر خواهد شد و مرد

توسط AKHSHIJNEWS در 19 تیر 1399

متی تیلور مدیر موقت از بازار کار اجرای. عکس: Jonathan بردی/PA سیم/PA تصاویر

Coronavirus همه گیر خواهد شد و مردم را بیشتر در نیاز فوری به کار و بیشتر کارفرمایان از جان گذشته برای ماندن در کسب و کار با توجه به متی تیلور مدیر موقت از بازار کار اجرای.

در سخنرانی خود در راه اندازی بازار کار UK اجرای گزارش سالانه تیلور گفت: محیط اقتصادی ایجاد شده توسط Covid-19 منجر به وسوسه عدم رعایت بودن بیشتر در حالی که مقاومت افراد در معرض خطر سوء استفاده قرار گیرد ممکن است بیشتر کاهش می یابد. او گفت این بود "چیزی که تهدید به تضعیف رقابت از کسانی که چوب قوانین".

تیلور نویسنده 2017 دولت-راه اندازی کار های خوب برنامه ریزی منصوب شد مدیر موقت از بورس در ماه اوت گذشته زمانی که پس از آن کسب و کار اعلام برنامه های جدید تنها اجرای بدن (SEB) با قدرت به اجرای حداقل دستمزد ملی و تعطیلات حق.

"این بحران و پیامدهای آن را ظاهر جدید خطرات و آسیب پذیری های عمیق تر درک عمومی و نگرانی و شروع به درخشش نور در مجموعه ای از سیاست جدید و عملیاتی چالش ها" گفت: تیلور.

"خوشبختانه دولت این فرصت را برای پاسخ دادن به این عوامل به سرعت از طریق اشتغال لایحه – که من امیدوارم که آدرس برخی از مسائل هنوز هم برجسته از من خوب کار گزارش 2017 – و منجر به ایجاد یک واحد اجرای بدن."

دولت هنوز برای انتشار نتیجه مشاوره در واحد اجرای آن می بینید که با هم استخدام سازمان استاندارد (EAS) در Gangmasters و کار سوء استفاده از قدرت (GLAA) و HM درآمد و آداب و رسوم ملی حداقل دستمزد (HMRC-NMW) اجرای تیم. اما آن را به عنوان یک 2019 مانیفست تعهد تیلور انتظار حرکت به جلو بروید.

"من ساخته شده یک اساسی پاسخ به این که مشاوره در سال گذشته و بحران اخیر تنها به تقویت دیدگاههای من بیشتر است. من معتقدم که در حال حاضر وجود دارد یک مورد قوی برای بررسی مجدد این دامنه برای SEB که بسیار بلند پروازانه تر از به سادگی تاشو EAS GLAA و HMRC-NMW به یک بدن."

او توضیح داد که گسترده تر, بهتر, بودجه, SEB خواهد بهره مندی از پیشرفته هوش ساختمان بر روی لینک کلیک کنید در HMRC ملی سازمان جرم و جنایت و پلیس; ایجاد یک پیوست های محلی انطباق و اجرای خدمات کارکنان توسط افسران میدان; و واضح تر مسیر را برای رسیدگی به شکایات و حمایت از کارگران در حال توسعه یک نام تجاری و شهرت برای سازمان بوجود می آید که اعتماد.

او افزود که SEB را مقیاس برای تعامل با کارفرمایان و بخش ها در یک پیوست تا راه برای توسعه مشترک و هدفمند ارائه شود.

"من معتقدم که ما نیز نیاز به نگاه دوباره در نقش و مدیریت اشتغال دادگاه سیستم است که با وجود کار سخت از کسانی که در آن است در معرض افزایش فشار گفت:" تیلور.

او همچنین نگرانی های خود را برای آنچه ممکن است اتفاق می افتد به کارگران در معرض خطر بخش هایی مانند دست شستن ماشین و ناخن میله های زندان. "با این کسب و کار بسته وجود دارد یک نقطه کور در مورد آنچه اتفاق می افتد به کارگران آسیب پذیر در این بخش است. آنها نقل مکان به دیگر صنایع و کارفرمایان ؟ است وجود دارد یک فرصت برای رسیدن به آنها در بیشتر سازگار بخش و یا آنها رانده شدن به بیشتر بهره برداری بیشتر از رسیدن به پشتیبانی از رعایت و اجرای قانون تلاش?"

تیلور که همچنین رییس اجرایی RSA اذعان به نگرانی در مورد فقیر شرایط کار و بهره برداری از کلید کارگران گفت: آن را آورده بود دیرینه مسائل به جلو. "این درست است به خصوص برای مراقبت از کارگران است. من سالانه استراتژی برای این سال (2020/21) – تحویل به دولت در مارس اما امیدوارم به زودی منتشر شود – نکات برجسته بسیاری از مشکلات مؤثر بر مراقبت اجتماعی نیروی کار اعم از عدم پرداخت حداقل دستمزد به خطرات شدید نیروی کار بهره برداری.

"آگاهی عمومی در سراسر تحویل رانندگان و مواد غذایی پیک نیز حاد تر با بسیاری از این پیک که آمده اند به ما درهای جلو فاقد حمایت و حقوق زیرا آنها پرسش برانگیزی تعیین شده به عنوان خود اشتغالی."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن