ممکن بود رکورد در ماه برای مصرف بیش از حد تماس در ساسکاتون

محتوای مقالهامدادگران در ساسکاتون می گویند ممکن است یک رکورد در ماه برای مصرف بیش از حد تماس.Medavie خدمات بهد

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399

محتوای مقاله

امدادگران در ساسکاتون می گویند ممکن است یک رکورد در ماه برای مصرف بیش از حد تماس.

Medavie خدمات بهداشتی درمانی غرب سخنگوی تروی دیویس گفت: آمبولانس در پاسخ به 262 overdoes تماس در ماه گذشته. این مواد مخدر پادزهر نالوکسان گاهی اوقات به تحت نام تجاری Narcan شد اداره 48 بار.

"است که یک تعداد ما هرگز قبل از دیده می شود در تاریخ خدمات ما," دیویس گفت:.

"قبل از آن نادر است که شما باید یک Narcan ذخیره کنید. در حال حاضر ما با داشتن این تماس در آمده و هر روز است."

Sitting in Saskatoon city council chambers, Ward 4 Coun. Troy Davies says he is disappointed the Saskatoon Airport Authority implemented a new fee that will be applied to taxi rides to and from the airport without consulting with Saskatoon City Council. (Morgan Modjeski/The Saskatoon StarPhoenix)
Medavie خدمات بهداشتی درمانی غرب سخنگوی و شهرستان ساسکاتون عضو شورا تروی دیویس می گوید: این شهر بیش از حد حجم تماس رفت و به سطح رکورد در ماه مه. (مورگان Modjeski/به ساسکاتون S/ساسکاتون

این افزایش به دنبال یک روند که در دیگر استان ها در طول COVID-19 بیماری همه گیر. در بریتیش کلمبیا که در آن مصرف بیش از حد مرگ و میر شده بود در نهایت کاهش قبل از همه گیر پزشکی قانونی خدمات ثبت 117 مصرف بیش از حد مرگ و میر در ماه آوریل بیشترین تعداد از مارس 2019.

ما عذرخواهی می کنیم اما این فیلم شکست خورده است را به بار.

ایدز ساسکاتون, مدیر اجرایی, Jason Mercredi گفت: داده های مشابه است که متاسفانه در دسترس نیست در ساسکاچوان حداقل نه به سرعت. استانی پزشکی قانونی, دفتر, آهنگ مسمومیت های دارویی, مرگ و میر, اما آخرین به روز رسانی به این اعداد و ارقام اشاره کرد که برخی از مرگ و میر قدمت به عنوان دور برگشت به عنوان 2018 هنوز تحت بررسی و در نتیجه اضافه نمی استانی را به چوب خط حساب کردن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن