شهرداران ساسکاچوان شهرستانها تقسیم بر COVID-19 مورد گزارش

محتوای مقاله در ادامهبه عنوان پنج منطقه جنوب به رهبری استان با 132 فعال موارد به عنوان استان برتر از 235 فعال

توسط AKHSHIJNEWS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

به عنوان پنج منطقه جنوب به رهبری استان با 132 فعال موارد به عنوان استان برتر از 235 فعال موارد در مجموع.

ملویل شهردار والتر Streelasky تعجب که آیا وجود دارد هر گونه نیاز به اطلاعات دیگر از کنجکاوی

هومبولت شهردار راب Muench گفت: صفر موارد گزارش شده در یک جامعه می تواند منجر به خوشنودی است.Muench اضافه شده او خواهد بود علاقه مند به دانستن چگونه بسیاری از موارد تشخیص داده شده بود در هومبولت به خصوص اگر تست آنتی بادی می تواند نشان می دهد تا چه حد کامل از این بیماری همه گیر.

Martensville شهردار کنت Muench گفت که او "راحت" با مورد گزارش و با اشاره به استان های ارشد پزشکی سلامت افسر دکتر ثاقب شهاب به دست آورده اعتماد ساکنان.

Estevan شهردار Roy لودویگ گفت که او "خوب" با منطقه بر اساس گزارش و شورای شهر است "راضی" با آن است.

"من شنیده ام برخی از کسانی که می خواهم بیشتر متمرکز, گزارش, اما دوباره حرکت نزولی است که ناخواسته موشکافی و بالقوه وحشت که ممکن است از پس امدن," لودویگ گفت.

Warman شهردار شریل اسپنس تنها زن پیشرو, Saskatchewan شهرستان گفت: او احساس می کند این استان شده است آشکار اطلاعات بیشتر به تازگی.

این StarPhoenix نیز خواسته شهرداران اگر آنها آگاه بودند که چگونه بسیاری از موارد تشخیص داده شده بود و در شهرستانها است. کلارک Fougere و اسپنس موفق به این سوال پاسخ دهد.

Maloney, کنت Muench و غارت Muench گفت: آنها نمی دانند که چگونه بسیاری از موارد ثبت شده است. لودویگ و Streelasky گفت: آنها آگاه بودند از هر گونه موارد است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن