مکزیک بانک های توسعه سوخت های فسیلی انرژی تجارت

شهروندان فعال جامعه مدنی و توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, انرژی, محیط زیست, ویژه, عناوین اد

توسط AKHSHIJNEWS در 1 خرداد 1399
شهروندان فعال جامعه مدنی و توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, انرژی, محیط زیست, ویژه, عناوین ادغام و توسعه برزیل به سبک, امریکا لاتین و کارائیب, پروژه های منطقه, دسته بندی

انرژی

Demonstrators demand clarification of the murder of land rights activist Samir Flores and the shutdown of a thermoelectric plant in the state of Morelos, in central Mexico, in a February 2019 protest on Mexico City's emblematic Paseo Reforma. CREDIT: Emilio Godoy/IPS

تظاهر کنندگان تقاضا روشن شدن قتل زمین فعال حقوق سمیر فلرس و خاموش کردن یک ترمو گیاه در ایالت مورلوس در مرکز مکزیک در ماه فوریه 2019 اعتراض در شهر مکزیک سمبل گردش رفرما. اعتبار: امیلیو گودوی/IPS

مکزیکو سیتی, مارس 20 سال 2020 (IPS) - از سال 2012 ترزا Castellanos مبارزه کرده است ساخت و ساز از یک gas-fired power plant در Huexca در مرکزی مکزیک Morelos در مجاورت پایتخت این کشور.

"ما نمی خواهیم این نیروگاه به کار گیرند چرا که آن را باعث آسیب جبران ناپذیر آلودگی آب و هوا است. این پروژه تحمیل شد ما; ما باید برای دفاع از آب و زمین. این است که یک منطقه صنعتی" فعال هماهنگ کننده Huexca مقاومت کمیته گفت: IPS.

در طول آزمایش ثابت سر و صدا از توربین نیز تغییر زندگی این جامعه کوچک فقط بیش از 1000 نفر بیشتر کشاورزان در نزدیکی Cuautla رودخانه در روستایی شهرداری یکپیختلا.

"بانک های توسعه باید تدابیر و اصول پایدار برای سرمایه گذاری است. ملی قوانین و مقررات مورد نیاز هستند که تعریف آب و هوا سرمایه گذاری و سبز, سرمایه گذاری, چه اصول حاکم بر آنها چه آب و هوا خطرات. این روند باید به طور فزاینده مالی پروژه های سبز و کمتر و کمتر هیدروکربن." -- Liliana استرادا

مرکزی سیکل ترکیبی کارخانه واقع در Huexca و با ظرفیت 620 مگاوات بر اساس گاز و بخار است که بخشی از ایالت مورلوس جدایی ناپذیر پروژه (PIM) توسعه یافته توسط دولت فدرال برق کمیسیون اروپا (CFE). آن را نیز شامل یک قنات و یک خط لوله گاز که عبور ایالت مورلوس, Puebla و تلاکسکالا.

مردم در دفاع از زمین و آب از Morelos, Puebla و تلاکسکالا و متحد خود را دائمی مجمع از مردم Morelos موفق به دریافت چندین دستور دادگاه است که باید مسدود بهره برداری از گیاه 12-متر قنات و 171 کیلومتر خط لوله گاز از سال 2015.

Castellanos که برنده بین المللی و جایزه ملی برای, فعالیت بوده است درگیر در جنگ در برابر این گیاه از همان آغاز که به دست آورده است او را آزار و اذیت و تهدید.

مخالفت با نیروگاه توسط جوامع محلی است که بستگی به کاشت ذرت و لوبیا و کدو و گوجه فرنگی و بالا بردن گاو و خوک بر عدم مشاوره تهدید به خود را از فعالیت های کشاورزی با توجه به استخراج آب از رودخانه و تخلیه زباله های مایع.

در فوریه 2019, مشاوره عمومی که با استانداردهای بین المللی حمایت از تکمیل این پروژه است.

چند روز قبل فعال سمیر فلرس شده بود به قتل یک جرم است که همچنان حل نشده – فقط یک نمونه از خشونت علیه محیط زیست در مکزیک است. با وجود Flores,' قتل, دولت رییس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador رفتم جلو و با همه پرسی و تایید نتیجه.

بودجه عمومی باید سوخت این جنگ به عنوان دولت متعلق به بانک ملی از آثار عمومی و خدمات (Banobras) لنت برخی از 55 میلیون دلار برای خط لوله است.

همانطور که در مورد دیگر پروژه های توسعه و بانک ها تبدیل شده اند یک مالی ستون برای صنعت نفت در امریکا دومین کشور جمعیت 130 میلیون.

بانک ملی از تجارت خارجی (Bancomext), Banobras و Nacional Financiera (Nafin) را قریب میلیون دلار به ساختمان خطوط لوله و نفت و گاز در سال های اخیر حتی اگر بحران تغییرات آب و هوایی باعث می شود لازم به رها کردن چنین سرمایه گذاری است.

آنها همچنین تامین مالی پروژه های انرژی تجدیدپذیر اما در مقادیر بسیار کمتری از سوخت های فسیلی است.

The construction and operation of the Central Combined Cycle Plant, of the state Federal Electricity Commission, financed with public funds, unleashed a conflict with residents of Huexca, a small community in the central Mexican state of Morelos, which has brought the operation of the thermoelectric plant to a halt. CREDIT: Emilio Godoy/IPS

ساخت و ساز و بهره برداری از مرکزی سیکل ترکیبی کارخانه از دولت فدرال برق کمیسیون تامین مالی با بودجه عمومی به هر طریقی یک درگیری با ساکنان Huexca یک جامعه کوچک در مرکز مکزیک Morelos آورده است که عملیات حرارتی گیاه را متوقف کند. اعتبار: امیلیو گودوی/IPS

انرژی اصلاحات ستون

انرژی اصلاحات که پس از آن رئیس جمهور محافظه کار انریکه پنا نیتو (2012-2018) به تصویب رسید در سال 2013 افتتاح شد بخش خصوصی به سرمایه شکست انحصار دولتی Petroleos مکزیک (Pemex) غول نفت و CFE و مکزیک به یک بازار جذاب برای سرمایه گذاری بین المللی در این بخش است.

برای حمایت از این تحول دولت توسعه بانک ها نیز باز خزانه خود را.

از سال 2012 Banobras که منابع مالی زیرساخت های عمومی و آثار و خدمات لنت حداقل 721 میلیون دلار برای ساخت خط لوله گاز, 10.2 میلیارد دلار برای نفت و گاز, پروژه 251 میلیون دلار برای تولید همزمان برق از بخار تولید شده در هیدروکربن گیاهان و هشت میلیون دلار برای ساخت یک ترمو گیاهی است که از سوزاندن سوخت های نفت در شمال غربی ایالت باخا کالیفرنیا سور.

Bancomext فراهم می کند که تامین مالی به صادرکنندگان و واردکنندگان و نه استراتژیک بخش تحویل برخی از 500.000 دلار به شرکت های نفتی در ایالت شرقی, Tamaulipas و یکی دیگر از 446 میلیون دلار در مکزیکو سیتی. آن را نیز ارائه 65.4 میلیون دلار برای گاز طرح در شمال ایالت نوئوو لئون و 626.7 میلیون دلار در مکزیکو سیتی.

علاوه بر این, آن را تا به کمک 1.5 میلیارد دلار برای تامین گاز از طریق خط لوله به مصرف کننده نهایی; 324 میلیون دلار برای استخراج نفت و گاز; 216 میلیون دلار برای ساخت و ساز و عمومی این نسخهها کار میکند برای نفت و گاز; 126 میلیون دلار برای تولید محصولات مشتق شده از نفت و زغال سنگ; نزدیک به هفت میلیون دلار برای پالایش نفت; 0.65 میلیون دلار برای تجاری از سوخت; 0.25 میلیون دلار برای حفاری و تعمیر و نگهداری از هیدروکربن چاه; و همچنین به عنوان 0.25 میلیون دلار برای نفت پلت فرم تعمیر و نگهداری و خدمات است.

در ماه فوریه Bancomext اعطا وام از 7.1 میلیون دلار به Grupo Diarqco در آنچه در آن ارائه شده به عنوان اولین اعتبار به مکزیک شرکت در صنعت به بهره برداری از یک میدان نفتی در جنوب شرقی ایالت ایالت تاباسکو.

Nafin که کمک های مالی اعتبار و تضمین های دولتی و خصوصی در پروژه های ایجاد شده در سال 2014 از انرژی ضربه برنامه برای این طرح وقف با بیش از یک میلیارد دلار است.

آن را نیز مدیریت همراه با وزارت اقتصاد ، اعتماد عمومی به ترویج توسعه صنعت انرژی ملی تامین کنندگان و پیمانکاران طراحی شده برای توسعه صنایع محلی زنجیره تولید و سرمایه گذاری مستقیم در صنعت انرژی است که در این سال یک صندوق از برخی از 41 میلیون دلار است.

از دست رفته: اجتماعی و زیست محیطی پادمان

به عنوان در مورد مرلس جدایی ناپذیر پروژه خط لوله گاز شده اند یک منبع تعارض با جوامع محلی ناشی از فقدان اجتماعی و محیط زیست تدابیر و استانداردهای لازم برای تضمین کند که یک پروژه و تامین مالی آن را احترام به حقوق بشر به طور بالقوه تحت تاثیر جوامع است.

Nafin و Banobras فاقد چنین پادمان در حالی که Bacomext تا به حال یک "محیط زیست و اجتماعی مدیریت ریسک سیستم راهنمای" پس از سال 2017 با هیچ شواهدی از اینکه آیا و چگونه از آن استفاده شده است به پروژه های انرژی تامین می شود پس از آن.

از سال 2003 سه سیستم عامل از استانداردهای بین المللی پدید آمده اند که مکزیک را توسعه بانک ها را به رعایت حقوق بشر; اجتماعی و ارزیابی های زیست محیطی و اثرات; استفاده از پادمان; مشارکت; شکایت وضوح و شفافیت.

این سیاره نیاز 80 درصدی بازار جهانی ذخایر هیدروکربنی به ماندن در زیر زمین به منظور افزایش درجه حرارت به باقی می ماند در 1.5 درجه سانتیگراد به عنوان مجموعه ای در توافق پاریس در تغییر آب و هوا.

این پیمان امضا شده با 196 کشور و منطقه در سال 2015 را وارد کنید در پایان سال و در نظر گرفته شده است ضروری برای جلوگیری از برگشت آب و هوا بلایای طبیعی و فجایع انسانی.

Liliana Estrada یک محقق با آب و هوا سرمایه گذاری گروه آمریکای لاتین و کارائیب گفت: IPS است که بیشترین سرمایه گذاری در انرژی هنوز هم می رود به سوخت های فسیلی است.

"پس از اصلاحات آنها باید برای ورود به پروژه های استراتژیک و به دنبال دستورالعمل دولت; آنها نمی توانند در برابر این خطوط استراتژیک. گاز و خطوط لوله گاز شد و استراتژیک" با افزایش به megaprojects از لوپز Obrador دولت گفت: به نمایندگی از این ائتلاف غیر دولتی سازمان ها و دانشگاهیان.

این اعتبارات بخشی از یارانه های سوخت های فسیلی مکزیک است که متعهد به چندین سازمان های بین المللی برای از بین بردن.

مکزیکی صنعت انرژی نیز به خود جلب بین المللی بانک های خصوصی که لنت 55.95 میلیارد دلار به 12 شرکت ها با توجه به "بانکداری در تغییر آب و هوا: سوخت های فسیلی سرمایه گذاری گزارش 2020" منتشر شده در ماه مارس با شش های بین المللی زیست محیطی سازمان.

این CFE دریافت برخی از 5.4 میلیارد دلار از 12 بانک بین 2016 و 2019 و Pemex دریافت 48.3 میلیارد دلار از 20 بانک های خارجی.

بر اساس Huexca را تجربه Castellanos خواستار آن شدند که این سرمایه گذاری ها متوقف شود.

"اگر آن را به شرکت ما به عنوان دولت می گوید, پس از آن ما می توانیم آن را پایین. ما باید به دفاع از فضایی که در آن زندگی می کنیم چرا که ما تنها یک سیاره و متعلق به همه ما متعلق به هر حال زندگی است و ما موظف به کمک چیزی در این سیاره از آنجا که ما در اینجا فقط برای مدتی کوتاه ما مهمان از زمین" او گفت:.

Estrada به نام پایدار برای تامین مالی مقررات و سوال فقدان رهبری دولت در این زمینه است.

"بانک های توسعه باید تدابیر و اصول پایدار, سرمایه گذاری," او گفت:. "ملی قوانین و مقررات مورد نیاز هستند که تعریف آب و هوا سرمایه گذاری و سبز, سرمایه گذاری, چه اصول حاکم بر آنها چه آب و هوا خطرات. این روند باید به طور فزاینده مالی پروژه های سبز و کمتر و کمتر هیدروکربن."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب